MuscleMeat

Winny only kuurlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
12 jan 2019
Berichten
23
Waardering
22
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
16%
Hallo allemaal, ik ga eind deze week starten met mijn 1e winstrol only kuur.
Ik ga voor 30mg per dag voor 5 weken lang.

Ik zal elke week een update doen hoe het gaat en wat voor mij de positieve en negatieve bijwerkingen zijn.
Ik slik al 3 maanden glucosamine ivm pijn aan de gewrichten en heb ook vast wat taurine ingeslagen wat schijnt te werken tegen de vervelende backpunp.

Qua training ben ik van plan om een 3 daags split schema 2x in de week rond te trainen en 1 dag rust

Mijn stats op dit moment:
86kg
Vetpercentage rond de 16%
1.85m
Mijn voeding:
Ontbijt: 500gr kwark met een handje noten 4 eetlepels oatmeal en wat honing en een banaan

Middag: 120gr kip 220gr rijst 200gr groenten

Avond: 120gr rundergehakt 260gr pasta 200gr groenten

Tussendoortjes: 2 mueslibollen met pindakaas 2 crackers met tonijn en 2 stuks ontbijtkoek

Verder qua supplementen neem ik:
Vit c1000
Omega 3 6 9
Cal mag zinc
Glucosamine
Taurine
Bcaa

Mochten jullie nog tips hebben dan hoor ik het graag!
 
bcaa zonde van het geld.
 
In voor winstrol only logje.

Hopelijk blijf je wel structureel loggen. De meesten haken af na een tijdje. De meeste oral only logjes eigenlijk...
 
Ik ben desondanks boven alles beniewd naar het verschil begin en eind in spierkwaliteit.
 
Wil ook meekijken
 
Wat zijn de macro's die je hanteert?
Wat is je doel van de kuur?
 
Wat zijn de macro's die je hanteert?
Wat is je doel van de kuur?
De macro's weet ik zo niet meer uit mn hoofd en het doel is om misschien 2 a 3kg te pakken en het vet iets naar beneden te krijgen.
 
rijst en pasta ongekookt afgewogen neem ik aan? Anders is het wel verdomd weinig...

Succes! Weinig logjes op oral only gezien hier die echt afgemaakt werden. Dus er zal vast veel meegelezen worden :)
 
rijst en pasta ongekookt afgewogen neem ik aan? Anders is het wel verdomd weinig...

Ongekookt, Ik heb alles uitgerekend een tijd terug qua voeding en het zou moeten kloppen en het gaat , en ik ga steeds meer eten tijdens de kuur
 
Waarom een winst only kuurtje. Bang voor een naald?
Doe gewoon test e only of met mast. Is echt zonde om alles plat te leggen voor winstrol..
 
Als je nu al pijn hebt aan je gewrichten is Winstrol misschien niet de beste steroid om te gebruiken. Als je geblesseerd raakt aan knie, elleboog of schouder kan je dalijk helemaal niet meer trainen en ben je mooi de sjaak.
 
Waarom een winst only kuurtje. Bang voor een naald?
Doe gewoon test e only of met mast. Is echt zonde om alles plat te leggen voor winstrol..
Ik ben zeker niet bang voor naalden maar het enige wat ik aan kan komen is winny waarvan ik weet dat het goed is, ook ben ik erg benieuwd wat het met me doet qua bijwerkingen etc.
Na mijn winny kuur zou ik graag een test kuurtje willen doen maar wil eersr dit even afwachten.
 
Het gewoon direct goed doen zou ik zeggen
 
Als je nu al pijn hebt aan je gewrichten is Winstrol misschien niet de beste steroid om te gebruiken. Als je geblesseerd raakt aan knie, elleboog of schouder kan je dalijk helemaal niet meer trainen en ben je mooi de sjaak.
Ik heb nergens last van maar ik slik het preventief om gewrichtspijn tegen te gaan wat je van winstrol kan krijgen :)
 
Dus je bent alvast 3 maanden van te voren begonnen met glucosamine om je winstrol kuurtje te kunnen doen? Okay...
 
Ik ben zeker niet bang voor naalden maar het enige wat ik aan kan komen is winny waarvan ik weet dat het goed is, ook ben ik erg benieuwd wat het met me doet qua bijwerkingen etc.
Na mijn winny kuur zou ik graag een test kuurtje willen doen maar wil eersr dit even afwachten.

Denk dat je met test e 10 keer meer resultaat krijgt 8-10 weken maar dat is natuurlijk helemaal aan jou..
In ieder geval succes met je eerste kuur!
 
Dus je bent alvast 3 maanden van te voren begonnen met glucosamine om je winstrol kuurtje te kunnen doen? Okay...
Ik heb me goed ingelezen en rondvraag gedaan en mij is geadviseerd om minstens 2 maanden voor de winny kuur te beginnem met glucosamine want op t moment dat er pijn mocht komen en je gaat vanaf dan slikken is het al te laat..
 
Back
Naar boven