XXL Nutrition

Winny only, militaire keuring (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

arrogance

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 nov 2007
Berichten
12
Waardering
0
Ik had dus mijn 3e kuurtje besteld, Tren A + Test P + Winny tabs, maar ik heb een vervroegde uitnodiging ontvangen voor de militaire keuring.

Nu heb ik het volgende gehoord: Bij de militaire keuring testen ze alleen op sporterstestosteron.

Dus zou het voor mij veilig zijn om winny only te doen, ongeveer 8 weken voor de keuring +/- 6 weken lang?

Greetz
 
Je denkt te gaan kuren? Doe eerst je huiswerk!
De nieuwe Anabolics 2009

Ieder product op de markt stap voor stap
Kuurschema's, injectieuitleg, van beginners tot pro schema's
Realistische visie op werking en bijwerkingen
Controle van al je spullen met foto's en batchnr's
Laatste visie op gebruik van nieuwste middelen
 
Ik weet wel hoe ik moet kuren, ik vraag mij alleen af of winstrol verstandige keus is i.v.m. de bloed+pis tests die ze daar doen.

Aangezien test P , tren a, en winny allemaal een circulatie tijd van +/- 2 maanden hebben, is het zowieso onmogelijk voor mij om die test te gaan zetten.
 
ja is geen probleeem ik zit al een tydje in dienst maar ik kuurde ook tydens me keuring ze zien niks in je pis en je krIJg geen bloedprikken..als je eemnaal in dienst zit ga je wel heel snel bloed prikken en daar freesde ik eerst ook voor maar ze kyken daar niet naar..zn test of je steriode gebruik is gewoon te duur om elke beginend militair erop te laten controleren
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja is geen probleeem ik zit al een tydje in dienst maar ik kuurde ook tydens me keuring ze zien niks in je pis en je kryg geen bloedprikken..als je eemnaal in dienst zit ga je wel heel snel bloed prikken en daar freesde ik eerst ook voor maar ze kyken daar niet naar..zn test of je steriode gebruik is gewoon te duur om elke beginend militair erop te laten controleren

Dus in principe zou ik gewoon kunnen kuren? Inclusief Test Propionate? Ik had al zon vreemd idee dat ze niet op alle soorten anabolica kunnen controleren aangezien ze dan voor elke druppel bloed een verschillende chemische reactie voor elke mogelijke anabool moeten testen en dat natuurlijk laten doen door een dokter die 300euro per uur verdiend.

Ik hoop dat je nogmaals kan reageren.
 
ze kyken helemaaal niet naar je test levels of iets in die geest..ze kyken gewoon naar beetje de basic dingen die ze in je urine kunnen vinde of je geen gekke ziektes heb en of je geen eitwit afstoot heb en weet ik het allemaal... eenmaal in defencie moet je prikken maar dan willen ze gewoon je bloedgroep weten verder kyken ze er egt niet naar alleen als je ereenmaal in zit mondje dicht tegen iedereen ;) behalve tegen my dan :P
 
ze kyken helemaaal niet naar je test levels of iets in die geest..ze kyken gewoon naar beetje de basic dingen die ze in je urine kunnen vinde of je geen gekke ziektes heb en of je geen eitwit afstoot heb en weet ik het allemaal... eenmaal in defencie moet je prikken maar dan willen ze gewoon je bloedgroep weten verder kyken ze er egt niet naar alleen als je ereenmaal in zit mondje dicht tegen iedereen ;) behalve tegen my dan :P

Haha, okee, dan begin ik vandaag gewoon met mijn volledig geplande kuur, als ik af word gewezen op bolletjes gebruik dan weet ik bij wie ik moet zijn :D

Thx bro :cool:
 
gebeurt tg niks en ben geen bro maar sargeant welke wapen dienstvak wil je doen
 
gebeurt tg niks en ben geen bro maar sargeant welke wapen dienstvak wil je doen

wtf....ik ben geen bro maar sgt haha:p:p

wel ff goed schrijven dan he meneer de onder officier;)
 
zit een tijdje in dienst....voelt zich helemaal de bink


hij mag iig niet mee doen aan lingo:D
 
misschien handig als je er ook een cursus nederlands aan vastplakt, sargeant

+1

OT: In België testen ze niet op anabolica maar wel op thc, sos, xtc etc.
 
ik typte gewoon wat te snel en gelyk worden er grappen gemaakt very ****ing funny
 
gebeurt tg niks en ben geen bro maar sargeant welke wapen dienstvak wil je doen

whahaha
Mr big time omdat hij in een zandbakje met tankjes en spul mag spelen!
En samen met zn vriendjes onder de sterrenhemel mag slapen :roflol:
 
whahaha
Mr big time omdat hij in een zandbakje met tankjes en spul mag spelen!
En samen met zn vriendjes onder de sterrenhemel mag slapen :roflol:

Daar kiezen we natuurlijk zelf voor en worden er goed voor betaald..
 
zeer denigrerend devoted..

maar doe dan ma eens mee met oefening van 3 weken ;)

wedde dat je een behoorlyke workout heb gehad
 
ij ! ipv y

Geen dank.
 
Back
Naar boven