XXL Nutrition

Winny only

Bezoekers in dit topic

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 sep 2011
Berichten
1.047
Waardering
44
Vetpercentage
12%
Hallo allen,

In het verleden heb ik al eens een winstrol kuurtje gepakt van 6 weken en beviel eigenlijk prima.
Daarna eigenlijk helemaal van de aas afgebleven en me nog meer in voeding en in het trainen zelf gaan verdiepen.

Ik zit erover na te denken om weer een winstrol kuurtje van 6 weken a 50mg te pakken - en dan op onderhoud te gaan eten + veel cardio, doel is om wat droger te worden en eventueel nog een beetje spiermassa te winnen.

Zijn er mensen die met dez doelen ervaring hebben met winny?

Tips zijn welkom
 
Voor 10 weken testosteron op 500mg per week, nakuur met clomid en HCG mee laten lopen.

Succes.
 
Met 6 weken winny op 50mg kan je wel 3 kilo zwaarder worden.

Maar als jij op onderhoud gaat eten niet en dan ook nog eens extra veel cardio gaat doen waar je eigenlijk weerdoor je onder onderhoud komt. Dan ga je echt niet met winny wat spiermassa pakken!

Beter cut je zonder aas en gebruikt je aas om spiermassa mee te krijgen. (Boven onderhoud eten)
 
Er valt vrij weinig te zeggen over wat je gaat doen.
Je hebt het al eens gedaan, dus lijkt het me duidelijk dat je weet hoe het zit.
Persoonlijk zou ik een kleine nakuur doen als je zo lang op zo'n dosering gaat zonder testosteron.
 
Die winny zal je een leuke beachboy look geven, maar prik toch wat test joh
 
Zal de test toch ook wel doen maar dan in betere mate :p
Nou, test gaf mij vocht en wat lekkere gains Van wat ik hoor trekt wimny je echt helemaal droog en hard. Nooit gehad met test
 
Nou, test gaf mij vocht en wat lekkere gains Van wat ik hoor trekt wimny je echt helemaal droog en hard. Nooit gehad met test
Jaa klopt, maar als eerste kuur wil je geen winny doen toch? Beter test op 500 zetten. De massa die je daarmee pakt gaan cutten. Kom je groter en droger(lijkend) uit toch?
Lijkt mij een reëler en mooier beachboy lichaam dan de 2-3 kg met winny. Correct me if im wrong.
 
Nou, test gaf mij vocht en wat lekkere gains Van wat ik hoor trekt wimny je echt helemaal droog en hard. Nooit gehad met test
Hangt er ook van af wat jij en ik onder beachboy verstaan :p Droog of droog en gespierd
 
De gulden middenweg
Test 300 voor 8 weken
Winny 40mg of 30mg voor 8weken

Als je wil kun je met orals max zes weken doen.
 
De gulden middenweg
Test 300 voor 8 weken
Winny 40mg of 30mg voor 8weken

Als je wil kun je met orals max zes weken doen.
rotterdambb was laatst gezien: 26 okt 2017. Genoeg oude topics gebumpt nu ;)
 
Voor 10 weken testosteron op 500mg per week, nakuur met clomid en HCG mee laten lopen.

Succes.

Maat van me kuurt 2x per jaar ook winny only, puur om zijn fysiek te behouden. Niet iedereen hoeft massive te worden dus met een realistisch doel is winny only een prima kuur. :p

Edit: lol @ datum Sanca Saxon RFFNCK
 
Back
Naar boven