MuscleMeat

winny only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In mijn mening is er geen meerwaarde om Masteron te zetten i.p.v Winstrol. Allebei goed geschikt voor zijn doel, echter word Masteron nog veel vaker nagemaakt dan Winstrol. En volgens mij heeft die de Winstrol al gekocht.


Winnie en Masteron zijn allebij Androgenen en dienen kort gebruikt te worden
Masteron van GG is gewoon prima spul,als je van schering krijgt aangeboden niet doen..
 
In mijn mening is er geen meerwaarde om Masteron te zetten i.p.v Winstrol. Allebei goed geschikt voor zijn doel, echter word Masteron nog veel vaker nagemaakt dan Winstrol. En volgens mij heeft die de Winstrol al gekocht.

Het is niet allebij geschikt voor zijn doel want met Winstrol heb je meer kans op blessures wat je met Masteron veel minder heb.
Overigens is Winstrol ook niet goed voor je cholesterol en je wil op lange termijn echt geen problemen met je cholesterol.
 
Als je graag winnie wil doen zou ik er creatine bij nemen omn wat extra vocht vast te houden tijdens de kuur, 5 gram per dag ofzo;)
 
Als je graag winnie wil doen zou ik er creatine bij nemen omn wat extra vocht vast te houden tijdens de kuur, 5 gram per dag ofzo;)

Waarom creatine?,
Als je winstrol neemt heb je als doel om harder {droger} te worden.
En creatine houdt juist vocht vast.
 
..
 
Laatst bewerkt:
12 weken wistrol ? IK denk dat je je vergist met anavar . winstrol op 6 weken zal ruim voldoende zijn .Zeker met de ject versie . Anavar kan je makkelijk doortrekken naar 12 weken .

12 weken var?is dat niet een beetje veel van het goede
 
12 weken var?is dat niet een beetje veel van het goede

Wordt echt wel meer gedaan in het wielrennen en de athletiek . Volgens mij is het trouwens een product dat beter begint te werken naar hoelanger je het gebruikt . Dat is althans mijn ondervinding .

Winstrol 6 tot max 8 weken op 100mg EOD is volgens mij één van meest effectieve middelen voor duur/kracht .
 
Na 6 weken winstrol en een trainingskamp in spanje voelen je knietjes ook al depressief aan:sad: , ik spreek uit ervaring:janken: .
Ik nam 6weken 30mg per dag.

Wat zou effectiever zijn 12 weken anavar of 6 weken winstrol of toch masteron??? .

En dan vooral met het oog op duursport.
Detectie tijd is dus ook belangrijk:rolleyes: .
 
jullie duursporters zijn boefjes met jullie detectietijden ;)
 
Waarom creatine?,
Als je winstrol neemt heb je als doel om harder {droger} te worden.
En creatine houdt juist vocht vast.

Dat is om je gewrichten soepel te houden creatine word veel gebruikt door duursporters...
En denk je nu echt dat de vochtretentie van creatine zo erg is je word er geen opgeblazen anabolenkop van hoor....
 
jaja je bedoelt smering,
tja misschien bij de zwaardere kuren waarbij je gewrichten en pezen het zwaar te verduren krijgen heb je er meer baat bij.
Het is niet verkeerd, alleen zou ik de creatine laten voorwat hij is.:)

gr
 
Na 6 weken winstrol en een trainingskamp in spanje voelen je knietjes ook al depressief aan:sad: , ik spreek uit ervaring:janken: .
Ik nam 6weken 30mg per dag.

Wat zou effectiever zijn 12 weken anavar of 6 weken winstrol of toch masteron??? .

En dan vooral met het oog op duursport.
Detectie tijd is dus ook belangrijk:rolleyes: .

Winstrol heb je snel en effectief resultaat , anavar niet direct en niet zo fel maar wel duurzaam .

Ik krijg wel de indruk dat je met stanazolol tabs snellen last heb van gevoelige pezen , ik zelf neem enkel ject en heb er eigenlijk nog nooit echt last van gehad .
 
jaja je bedoelt smering,
tja misschien bij de zwaardere kuren waarbij je gewrichten en pezen het zwaar te verduren krijgen heb je er meer baat bij.
Het is niet verkeerd, alleen zou ik de creatine laten voorwat hij is.:)

gr

Het was ook maar een idee om de topic starter te helpen, er moet toch iets zijn wat smering geeft bij 12 weken winstrol;)
 
..
 
Laatst bewerkt:
gewoon glucosamine en more epa voor de gewrichten

Heb tijdje terug 8 wk winstrol only gedaan,als onderhoudsbeurtje.50 mg im per dag.Ging na 6 weken kapot van de pijn in mijn elebogen tijdens triceps.

Chemical was bij mij en vertelde dat het zand in de machine was,door de winstrol tering wat had ik een pijn.Tijdje glucosamine gebruikt,en echt het helpt.Zeker voor iedereen met gewrichtspijn een aanrader.
 
Winstrol heb je snel en effectief resultaat , anavar niet direct en niet zo fel maar wel duurzaam .

Ik krijg wel de indruk dat je met stanazolol tabs snellen last heb van gevoelige pezen , ik zelf neem enkel ject en heb er eigenlijk nog nooit echt last van gehad .

Maar met injecties is de detectietijd toch 2 maanden in plaats van 2 weken.

En met anavar zul je op het begin dus niet zo hard kunnen trainen als de werking niet zo fel is. Of is dat een verkeerde opvatting? Heeft het meer met de kracht te maken die je over houd?

Heeft een van de duursporters onder ons toevallig ervaring met masteron???
en zo ja hoe was deze?
 
Back
Naar boven