AndroidHealthClinic

Winny Oral Only Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hey niet om je te dissen ofzo, maar je hebt het over feiten en ik zie geen enkel feit, laat staan een argument, in je hele post. Zou je kunnen uitleggen wat er op tegen is? Want het lijkt mij dat Brutez wel een punt heeft.

jazeker, begin met stickys lezen en zelf te researchen want die info staat ruimschoots vertegenwoordigt op zowel t forum en google.
in het kort komt het erop neer dat je al het nodige van je eigen lichaam moet weten wat training en voeding betreft en ook al een goede basis moet hebben wil je aan de as gaan denken.

deze jongen heeft noch kennis over training dieet voor zn lichaam en noch de ervaring, geen enkel probleem maar laat hem eerst daar aan werken voor je gaat kuren.

sommige mensen denken nog steeds dat roids een wondermiddel is dat je mega doet groeien zonder er zelf wat voor te doen, helaas het omgekeerde is waar en het is nog een hele uitdaging de gewonnen massa vaak vast te houden na een kuur of zoniet een complete terugval te krijgen, nu ligt dit behoorlijk aan het soort wat je neemt.

maar er komt heel wat meer bij kijken dan: damn ik train al een jaar en ben nog niet uber groot, laat ik maar aan de as gaan dan kan het mischien nog, kan je vertellen: geen goede reden.

zoals ik al zei: de rest staat over t algemeen in andere topics en stickies.

een en ander kun je hier ook al terugvinden: http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/#Uitleg1
 
Laatst bewerkt:
Eetschema

Eetschema op niet trainingsdagen:

Ontbijt Volgorde Kcal Eiwit Vet KH
500 gram Melk mager 190 21 1 26
50 gram Super Proti* 180 39 0 4
2 snee Meergranenbrood 160 6 2 28
1 stuks Ei gekookt 75 7 5 0
2 stuks Eiwit 30 7 0 0
Totaal voor deze maaItijd 635 80 8 58

Tussendoor 's morgens
4 snee Meergranenbrood 310 12 4 57
125 gram Kalkoenfilet 120 24 3 1
Totaal voor deze maaItijd 430 36 7 58


Lunch
200 gram Zalm gerookt 400 50 22 0
2 snee Meergranenbrood 160 6 2 28
Totaal voor deze maaItijd 560 56 24 28

Tussendoor 's middags
150 gram Beefburgers 240 23 14 6
150 gram ZilvervIiesrijst 180 5 2 35
Totaal voor deze maaItijd 420 28 16 41

Avondeten
100 gram Makreelin koolzaad 250 21 18 0
25 gram Super Proti* 90 20 0 2
250 gram Magere melk 95 10 0 13
Totaal voor deze maaItijd 435 51 18 15

Tussendoor Avondeten
125 gram Kalkoenfilet 130 24 3 1
155 gram Tonijn Zapi* 190 45 2 0
Totaal voor deze maaItijd 320 69 5 1

Op NIET Traningsdagen
Totaal voor deze voeding 2810 320 78 201

Na Training
460 gram Proti Drink* 450 52 2 54

Totaal voor deze maaItijd 450 52 2 54

Op Traningsdagen
Totaal voor deze voeding 3260 372 80 255


Sorry voor de volgorde enz maar was redelijk moeilijk met eetmeter te copieren:)
wat vinden jullie van deze eetschema?

groetjes
 
Het klopt niet.

Als ik kijk bij jouw schema:

Tussen door ' s middags: Daar beweer je, dat 150gram zilvervlies rijst een 180Kcal levert.......dit terwijl 50gram zilvervlies rijst, ongeveer 180Kcal levert!

Na training: Hier neem je 450gram Proti Drink* (proteine??), dus je neemt bijna een halve KG Proteine, na de training??? :eek: Die potjes vliegen er wel doorheen zo...

Ontbijt Volgorde Kcal Eiwit Vet KH: 2 sneetjes meergranen brood levert geen 160Kcal, aangezien 100gram meergranen brood 212Kcal levert, en 1 sneetje 20gram weegt, leveren 2 sneetjes 85Kcal (das de helft van jouw opgave!).

Tussendoor Avondeten: Heb je hier het uitlek-gewicht berekent? Vocht mag je niet mee-rekenen!

Tussendoor 's morgens: 4 sneetjes meergranen-brood levert dus 170Kcal.


Ik vind het een vreemd schema, Na training een 460gram proteine, welke 450Kcal levert, en 50gram proteine in de ochtend levert 180Kcal???
Zoiezo is 460gram proteine heel, heel erg veel..

Ontbijt hoort gewoon met goede koolhydraten bronnen, zoals Havermout of Brinta, dat samen met melk en een banaan ofzo!

Verder moet je hier eens kijken, kun je alles zelf berekenen, gezien je grammen en Kcals verwart:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...arden-grammen-kcal-koolhydraten-schema-24805/

Verder succes met je kuur!
 
Kolere....en dan moet je er ook nog de lol van in gaan zien? Sorry jongens, maar ik eet gewoon zonder dat ik er een rekenmachine bij ga houden.???
 
Kolere....en dan moet je er ook nog de lol van in gaan zien? Sorry jongens, maar ik eet gewoon zonder dat ik er een rekenmachine bij ga houden.???

hehehe:D ik ook, heb gewoon 1 keer ongeveer geteld wat ik binnenkrijg en na dit een paar keer gedaan te hebben tel ik verder niet meer.
tel wel elkens in het begin van een nieuw dieet.
 
De proti drink is een drank bestaande uit 50 gram proteine...
is een voorbereide drank van 500Ml hetzij 460gram...

de andere waardes zijn afgehaald op eetmeter...
 
De proti drink is een drank bestaande uit 50 gram proteine...
is een voorbereide drank van 500Ml hetzij 460gram...

de andere waardes zijn afgehaald op eetmeter...

En ik zei in mn vorige post, dat veel van die waardes niet echt kloppen...
Check die link maar eens, de waardes van de rijst zitten er ver naast!

100gram rijst is al veel, maar 150gram is wel heel veel, en levert wel meer dan 500Kcal!!!

Ook zet je de E K V naast de Kcal, maar die plaats je in grammen, die moet je in Kcal neerzetten, dus 1gram koolhydraten x4, eiwitten x4 en vetten x9 om de grammen te verrekenen naar Kcal !

Dit schema slaat nergens op, de waardes kloppen gewoon niet.
Bouw lekker zelf je eigen schema man...
 
Kolere....en dan moet je er ook nog de lol van in gaan zien? Sorry jongens, maar ik eet gewoon zonder dat ik er een rekenmachine bij ga houden.???

Ik eet ook niet met een reken-machine hoor :D
Die ligt gewoon in de kast..
En wegen hoeft ook niet, op den duur weet je precies hoeveel havermout je in een bak moet donderen om 100gram te eten, ook met rijst is dat makkelijk, gewoon 400gram (heel pak) koken, en dan hoef je ook een paar dagen niet meer te koken! ;)

Heel simpel, kost maar 1dagje een beetje moeite...
 
ik doe ook altijd ongeveer hahaha moet wel leuk blijven....

@ts succes met je kuur
 
Kolere....en dan moet je er ook nog de lol van in gaan zien? Sorry jongens, maar ik eet gewoon zonder dat ik er een rekenmachine bij ga houden.???

idd, soms is het wel erg overdreven wat er allemaal wordt bijgehouden..
 
Snap het probleem niet hoor, is vrij simpel.
 
Vandaag net 3 weken aan het kuren...

momenteel geen enkele side effect buiten klein beetje last aan de gewrichten...
op weegschaal 71kg.. dus 2,8kg bijgenomen in 3 weken. Zeker geen vet... angezien betere definitie en voller worden van de spieren.

tot nu alles tip top in orde dus:)
 
1m75 en 68 kg dan kan ik maar één iets zeggen kuur aub gewoon niet

eet deftig en train deftig en je zal al een heel stuk ver komen
 
1m75 en 68 kg dan kan ik maar één iets zeggen kuur aub gewoon niet

eet deftig en train deftig en je zal al een heel stuk ver komen

De TS is al begonnen, dit advies heeft hij niks aan op dit moment.
 
Verstandig en zou het iets uithalen om week 4 dosis winny te verhogen van 40mg naar 50mg??

bedankt
 
Verstandig en zou het iets uithalen om week 4 dosis winny te verhogen van 40mg naar 50mg??

bedankt

Dat voel je zelf denk ik wel beter aan..
Als het kan, zou ik het gewoon doen! :D
 
Back
Naar boven