XXL Nutrition

Winny Oral Only Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

als ik mijn benen echt goed train, dan heb ik daarna nog net de moed om mij naar de kleedkamer te slepen voor een sauna en daarna een frisse douche, maar om schouders nog te trainen ???
 
Tijdens rust groei je, hou daar rekening mee.
 
Om de dag fullbody ;)
 
Zeg, nemen jullie jezelf eens niet zo serieus. We hebben het hier over 6 weekjes winny. Kan het niet eens een kuur noemen. Zoiets als naturel potentie bestaat niet.

Dat er natural nog genoeg te halen valt voor hem is zeker. Wat ook zeker is is dat het met wat winny net even wat sneller, beter en lekkerder gaat. Dus why not?

jij zou je jezelf niet serieus moeten nemen kerel. natural potentie bestaat niet? weet niet welke ectos jij kent maar het bestaat dus wel als in potentie=potentieel. en als moraal van het verhaal: iemand die zo kort traint en met zulke stats zou er niet aan moeten denken om aan de aas te gaan, je praat hier niet over vitamine tabletjes gast.

als hij op deze stats en deze trainings ervaring meteen met de aas aan de slag gaat met zon reden is het einde al snel zoek.

het is gewoon achterlijk, hoe je het went of keert of er omheen probeert te lullen feitten blijven feitten.

niet dat ik het hem niet gun, integendeel want ik wens hem succes alleen de hele beweegreden is extreem fout en geeft alleen maar de toon aan voor de toekomst wanneer hij wel echt massa heeft en het gaat eens moeijlijk: kuren kuren kuren.

voor zn eigen bestwil, daar zou je eens over moeten denken.
 
Hier is een speciale sectie voor, moved. Succes met de kuur.
 
ik weet het dat het in de rust is dat men meer groeit... maar zou tijdens een kuur niet goed zijn om toch net wat meer te geven?
dus 6/7 trainen?
 
Kleine update van de log...

vandaag 6 dagen bezig:
220mg ingenomen in totaal: vandaag eerste dosis van 20mg.

ben ondertussen van 68,2 naar 69,2 gegaan. dus ongeveer 1 kilo bijgekomen..

toch kleine extra pomp wel gewrichtsproblemen:) maar zal normaal zijn...
 
In de kuur zou mijn trainingschema er zoals volgt ongeveer uitzien:

Maandag: Borst, Triceps
Dinsdag: Biceps, Rug, nek
Woensdag: Schouders, benen, Buik
Donderdag: Borst, Triceps
Vrijdag: Biceps, Rug, Nek
Zaterdag:Rust
Zondag: Schouders, benen, Buik

Zonder kuur zou ik dit mss wat te veel vinden, maar ik denk dat men gedurende een kuur net iets meer kan, daarom ben ik voor deze 6-daagse split gegaan...

wat denken jullie daarvan?

Vergeet niet om na je kuur je schema verder te volgen!
 
Volgens mij weet je pas wat je ''naturel-potentie'' is als je 65 jaar bent en uitgetraind. Dan kan je zien wat je naturel hebt kunnen halen. Lekker dan.

Gewoon een kuurtje (...) en zien wat je dan aan potentie hebt. Veel beter dus, of je moet eerst 40 jaar gaan zitten hijsteren en zien waar je had kunnen eindigen als je goed had gekuurt.

Waar ik wel mijn vragen bij heb is de opmerking dat je niet ''echt'' groot wilt worden. Met dat in je achterhoofd is een kuurtje eigenlijk gewoon zonde van je geld en heb je naar mijn inzien gewoon te weinig geduld. Wat je met deze pilletjes bereikt, bereik je ook zonder, moet je er alleen een maandje of 2 harder voor werken...
 
Hallo,

Ik zou toch nog ff wat meer uit mijn eigen potentieel halen.
Ik denk dat als jij een goed voedingsschemahanteerd jij over een jaartje 75 kilo zult wegen... all naturel.

Maaaar... het is jouw lichaam dus heel veel succes met je kuurtje.
 
een jaartje 75? ik denk dik tegen de 80 als hij zijn best zou doen!

maar toch succes met je kuur.
 
jij zou je jezelf niet serieus moeten nemen kerel. natural potentie bestaat niet? weet niet welke ectos jij kent maar het bestaat dus wel als in potentie=potentieel. en als moraal van het verhaal: iemand die zo kort traint en met zulke stats zou er niet aan moeten denken om aan de aas te gaan, je praat hier niet over vitamine tabletjes gast.

als hij op deze stats en deze trainings ervaring meteen met de aas aan de slag gaat met zon reden is het einde al snel zoek.

het is gewoon achterlijk, hoe je het went of keert of er omheen probeert te lullen feitten blijven feitten.

niet dat ik het hem niet gun, integendeel want ik wens hem succes alleen de hele beweegreden is extreem fout en geeft alleen maar de toon aan voor de toekomst wanneer hij wel echt massa heeft en het gaat eens moeijlijk: kuren kuren kuren.

voor zn eigen bestwil, daar zou je eens over moeten denken.


Eens!!
 
Kleine update: kuur begonnen 15 september
vandaag: 25 september = 10dagen

10 dagen van 68 naar 70kg(gemeten deze morgen voor ontbijt, elke meeting is om dezelfde tijdstip gedaan). Veel vet zeker niet bijgekomen, zie er wat voller uit en meer definitie in spieren...

Sides: snel nerveus en gewrichtsproblemen... neem ik er bij...
 
onzin, waar haal je dat vandaan?

Ik bedoel het volgende: hoe weet je wat je naturel-potentie is (was) als je voor je 21e al een kuurtje gaat pakken? Niet dus. Je volledige naturel-potentie wordt pas duidelijk als je inmiddels zo oud bent dat je alleen nog maar celafbraak hebt, rond je 65e dus. Als je daar niet op wilt wachten...
 
Ik bedoel het volgende: hoe weet je wat je naturel-potentie is (was) als je voor je 21e al een kuurtje gaat pakken? Niet dus. Je volledige naturel-potentie wordt pas duidelijk als je inmiddels zo oud bent dat je alleen nog maar celafbraak hebt, rond je 65e dus. Als je daar niet op wilt wachten...

ja goed ik snap wat je bedoelt maar je snapt ook wel dat dat heel relatief is.
iemand die net traint en geen eens een basis heeft om uit verder te bouwen moet er gewoon niet aan denken. maar als iemand al een paar jaar lekker traint en wat in de materie zit weet hij wel of hij wel of geen aanleg heeft en wat er enigzins nog voor hem te behalen valt op langere termijn in meer of mindere mate.

precies zul je het nooit kunnen zeggen natuurlijk maar om er aan te beginnen voor hij een basis heeft en genoeg trainingservaring en enige kennis van zn lichaam en andere zaakjes op orde heeft is het vragen om problemen in de toekomst, en die zullen dan niet slechts van deze kuur komen natuurlijk.

hij heeft nog absoluut geen voldoende zelfkennis wat training/dieet betreft en dan toch meteen ff kuren want t gaat niet snel genoeg is niet de juist oplossing op lange termijn.
 
jij zou je jezelf niet serieus moeten nemen kerel. natural potentie bestaat niet? weet niet welke ectos jij kent maar het bestaat dus wel als in potentie=potentieel. en als moraal van het verhaal: iemand die zo kort traint en met zulke stats zou er niet aan moeten denken om aan de aas te gaan, je praat hier niet over vitamine tabletjes gast.

als hij op deze stats en deze trainings ervaring meteen met de aas aan de slag gaat met zon reden is het einde al snel zoek.

het is gewoon achterlijk, hoe je het went of keert of er omheen probeert te lullen feitten blijven feitten.

niet dat ik het hem niet gun, integendeel want ik wens hem succes alleen de hele beweegreden is extreem fout en geeft alleen maar de toon aan voor de toekomst wanneer hij wel echt massa heeft en het gaat eens moeijlijk: kuren kuren kuren.

voor zn eigen bestwil, daar zou je eens over moeten denken.

Hey niet om je te dissen ofzo, maar je hebt het over feiten en ik zie geen enkel feit, laat staan een argument, in je hele post. Zou je kunnen uitleggen wat er op tegen is? Want het lijkt mij dat Brutez wel een punt heeft.
 
Back
Naar boven