MuscleMeat

Winny samen met anapolon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nigger

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2003
Berichten
134
Waardering
0
Na wat onderzoek ben ik tot conclusie gekomen dat je anapolon en winstrol goed kunt samen gebruiken.

Dus zat ik te denken aan de volgende soort kuur:

Week 1: 100 mg anapolon en 50 mg winstrol tabs
Week 2: 150 mg anapolon en 50 mg winstrol tabs
Week 3: 150 mg anapolon en 50 mg winstrol tabs
Week 4: 100 mg anapolon en 50 mg winstrol tabs
Week 5 tot en met 8: 50 mg winstrol tabs.

Hierbij ook 10 iu insuline na de training.

Daarna 2 weken nakuren met clomid of nolvadex.

Graag jullie reacties.
 
Welk onderzoek adviseerde je dat je 2 17aa's (in week 2 en 3 200mg/dag) kunt gebruiken waarvan 1 doorgaat voor 8 weken en de andere pyramideert?
Waarom kies je voor winstrol tabs en geen depot?

Je kunt alles gebruiken voor hoe lang je wilt, maar wat is je doel en hoe zal je lever hierop reageren?
Ga je bloedtesten voor en na doen?
 
en weer meteen naar de insuline grijpen. Vergeet dat nou een keer
 
Wat is eigenlijk je kuur - en trainingsverleden?

Het is moeilijk om te discutieren als je zo weinig over iemand weet namelijk...
 
Originally posted by Nigger
Na wat onderzoek ben ik tot conclusie gekomen dat je anapolon en winstrol goed kunt samen gebruiken.

:rolleyes: Your kiddin'??
 
Dit wordt mijn eerste kuur. En zelf train ik al 4 jaar. Ik wil graag een kuur doen die oraal is. En ik zal dan elke 4 weken een bloedcontrole doen en ook een levercontrole.
 
Dan is het niet verstandig om twee 17aa te gebruiken want dat helpt elkaar niet en is heel slecht voor je lever.
 
Waarom gelijk insuline in je eerste kuur ???




Groeten bigboy25.
 
Wat raden jullie mij aan dan om te gebruiken als orale a.s. Ennuh die insuline heeft een vriend van mij ook gepakt en had hele goede resultaten bij zijn eerste kuur.
 
Toch alles behalve anadrol iig.

Normaal raad ik nooit oral only cycles aan maar goed...

Je zou, als geld geen probleem is en je echt doodsbang bent van een intramusculaire injectie (stelt overigens totaal niets voor), kunnen kiezen voor de stack andriol/winstrol/d-bol.

Probleem is natuurlijk de hepatoxiteit van meerdere 17AA AS in 1 cycle. Daarom mag die kuur nooit langer dan 6 tot 8 weken duren in totaal.

bijv.

Week 1 tem. 8 : Andriol 3 x 4-5 caps (12-15caps/480-600mg) /dag
Week 1 tem. 4 : 30-40 mg D-bol (verdeeld in 3x over de dag)
Week 4 tem. 8 : 40-50 mg Winstrol /dag
Week 9 : 40 mg Nolva /dag + 4x5gram creatine/dag
Week 10 : 20 mg Nolva/dag + 3x5gram creatine/dag
Week 11 : 20 mg Nolva/dag + 2x5gram creatine/dag


Vooral van belang dat de andriol in 3 gelijke dosissen per dag word genomen want het half-leven is maar 3-5 uur met een korte piek. De creatine heeft als doel om als niet-hormonaal supplement toch de prestaties te verhogen bij het stopzetten van de anabolen.
Als je nog vragen hebt beantwoord ik die graag. Maar die SLIN zou ik voorlopig laten staan BRO!
 
Originally posted by Nigger
Ennuh die insuline heeft een vriend van mij ook gepakt en had hele goede resultaten bij zijn eerste kuur.



Er zijn ook mensen zat die met spuiten in plaats van oraal in hun eerste kuur hele goede resultaten hebben :rolleyes:



Groeten bigboy25.
 
Blijf idd uit de buurt van die slin.
Kijk eerst hoe normale as op je werkt, voordat je slin gaat gebruiken.
De slin kun je later gebruiken als meerwaarde in je kuur.

Als je slin wilt gebruiken is dat ook spuiten, dus ik zie niet in waarom je niet bang bent om subcutaan te spuiten met een gevaarlijk middel (voor beginners), maar wel bang bent voor intramusculaire injectie met minder gevaar?
 
maar waarom raad iedereen insuline eigenlijk af? Je gaat er heus niet aan dood met 10 iu na de training. Je pakt er gewoon 100 gram snelle koolhydraten.
 
Zie je het dan niet? Je bent aan je eerste kuur bezig en je denk aan zaken als anadrol en insuline! Dit zijn stoffen die worden gebruikt door ervaren gebruikers.
Als je nu al met dit soort kuurtjes bezig bent, wat ga je dan doen over 5 jaar? Begin eens wat rustiger, groeien zal je toch wel hoor, daar heb je nog geen SLIN of A bombs voor nodig.
Ik heb je in mijn laatste post een voorbeeld laten zien van een oral only, omdat je daarop staat. Heb je dit eigenlijk gelezen of interesseerd het je niet?
 
Je moet méér Karma aan andere leden geven alvorens je het terug aan admin geeft
 
Nou nou jij bent wel hard zeg admin. Natuurlijk heb ik het gelzen. Ik pak nu gewoon dianbol en winstrol injects. Dus geen insuline en ook geen anadrol. NOu blij???
 
Originally posted by Nigger
Nou nou jij bent wel hard zeg admin. Natuurlijk heb ik het gelzen. Ik pak nu gewoon dianbol en winstrol injects. Dus geen insuline en ook geen anadrol. NOu blij???
Ik vind het gewoon normaal dat je iemand een reply geeft die je geholpen heeft.
En d-bol/winstrol was niet helemaal wat ik voorstelde.
 
wat had je je dan voorgesteld? Als het maar oraal is
 
Originally posted by Nigger
Nou nou jij bent wel hard zeg admin. Natuurlijk heb ik het gelzen. Ik pak nu gewoon dianbol en winstrol injects. Dus geen insuline en ook geen anadrol. NOu blij???

Hey, ff dimmen maat! Waar slaat dat "Nou blij" op??? Je doet het niet voor hem, maar ter voorkoming dat je je eigen lichaam naar de verdommenis helpt! :mad:
 
Originally posted by Nigger
maar waarom raad iedereen insuline eigenlijk af? Je gaat er heus niet aan dood met 10 iu na de training. Je pakt er gewoon 100 gram snelle koolhydraten.

Ja, kan wel zijn. Maar het hoeft maar 1x verkeerd te gaan he...
 
Back
Naar boven