XXL Nutrition

winny Test Deca kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

remon12

Novice
Lid geworden
2 jan 2013
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
103kg
Vetpercentage
17%
Hallo,

Zou me ff voorstellen. train nu ong 4 jaar waarvan 2 jaar echt serieus. heb hiervoor 500mg wk Omnadren kuurtje gehad en eerst 2 wk dbol. 8 kg mee gewonnen was ook mijn eerste kuur. eetschame etc is allemaal in orde.
stats zijn nu: 1.80 / 91kg ( heb veel veloren door gebroken arm ) zad op 95kg

ben sinds zondag begonnen met 2 de kuur:

winny 40mg per dag wk 1-4
Test e 500mg wk 1-12
deca 200mg wk 1-10
nakuur wk 14-18 nolva

nu hoor ik verschillende dingen. moet ik nu test e verdelen in 2 keer 250 in de week en deca ook verdelen in 2 keer? Ik las dat het alleen wat beter is voor je bloedwaardes en meer niet? maar hoor ook dat na 5 dagen test e is niet meer werkt en dat je dan 2 dagen niet gaint als je maar 1 keer in de week zet. en is de deca te weinig? ik vind het meer dan zad voor 2 de kuur. graag jullie meningen.
 
Laatst bewerkt:
Winny combineren met deca? Dat hoor ik voor het eerst ben hier dus ook wel benieuwd na
 
had bij mijn vorige kuur dbol gedaan maar beviel me niet echt. veel vocht. dus wou keer voor winny gaan

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

Winny combineren met deca? Dat hoor ik voor het eerst ben hier dus ook wel benieuwd na

had bij mijn vorige kuur dbol gedaan maar beviel me niet echt. veel vocht. dus wou keer voor winny gaan
 
Waarom Deca met Winny? Niet dat het niet kan, gewoon benieuwd. Je test werkt ook na 5 dagen nog gewoon hoor, 2 keer per week zetten schijnt idd de bloedwaardes te verbeteren maar of dit echt merkbaar is durf ik niet te zeggen.

Zou wel aanraden HCG ernaast te zetten.
 
Waarom Deca met Winny? Niet dat het niet kan, gewoon benieuwd. Je test werkt ook na 5 dagen nog gewoon hoor, 2 keer per week zetten schijnt idd de bloedwaardes te verbeteren maar of dit echt merkbaar is durf ik niet te zeggen.

Zou wel aanraden HCG ernaast te zetten.

oke dus gewoon doorgaan met 1 keer in de week zetten. en waarom winny omdat ik bij mijn eerste kuur dbol had gedaan en me niet goed beviel veel vocht en opgezette buik. dus nu keer winny proberen voor alles eerste keer toch :P
 
werkt elkaar wel een beetje tegen vind ik
 
werkt elkaar wel een beetje tegen vind ik

mij is aangeraden om niet weer voor dbol te gaan maar keer winny te proberen. denk dat het beter is om eind van de kuur te doen om er harder uit te komen. maar wil het als kickstart gewoon keer proberen.
 
succes! let me know
 
mij is aangeraden om niet weer voor dbol te gaan maar keer winny te proberen. denk dat het beter is om eind van de kuur te doen om er harder uit te komen. maar wil het als kickstart gewoon keer proberen.

Kickstart kan idd wel, eind van de kuur ga je er niet veel van merken denk ik door de deca.
 
Kickstart kan idd wel, eind van de kuur ga je er niet veel van merken denk ik door de deca.

Dit vraag ik me dus af. Kan de winstrol de vocht niet iets minderen en juist een betere look geven in deze kuur?
Zelf ga ik dezelfde kuur doen, begin eind deze maand. Maar twijfel dus of ik de winstrol als kickstart ga gebruiken (ben zelf geen fan van kickstarts) of de laatste 4 weken om toch nog met een betere look de kuur te eindigen.
Iemand hier ervaring mee of suggesties waarom ik het wel/niet zou doen?
 
Dan moet je geen deca pakken
 
rare mix maar ja wat je op dbb leest kan het echt niet gekker maar ik twijfel niet dat mensen deze combinatie al hebben geprobeerd dus even afwachten misschien komen er nog wel reacties op. Je kon misschien beter voor npp gaan dan voor deca minder vocht als je daar in het verleden ook last van had.
 
Als je geen vocht wilt moet je geen deca pakken.
 
Dit vraag ik me dus af. Kan de winstrol de vocht niet iets minderen en juist een betere look geven in deze kuur?
Zelf ga ik dezelfde kuur doen, begin eind deze maand. Maar twijfel dus of ik de winstrol als kickstart ga gebruiken (ben zelf geen fan van kickstarts) of de laatste 4 weken om toch nog met een betere look de kuur te eindigen.
Iemand hier ervaring mee of suggesties waarom ik het wel/niet zou doen?

Het zal vast wel iets doen maar een harde look zul je niet krijgen vrees ik. Ik zie ook niet in waarom het je 8 weken niet uitmaakt dat je er bijvoorbeeld met een plofkop rondloopt en dan in de laatste 4 weken het opeens wel erg is :P In je nakuur trekt het vocht toch weer weg, die extra 4 weken overleef je dan ook nog wel.
 
Back
Naar boven