XXL Nutrition

winny test E deca kuur

Bezoekers in dit topic

050BB

Novice
Lid geworden
23 nov 2016
Berichten
11
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
7%
Hallo mede bodybuilders,


Ik ben een nieuwe deelnemer van deze site.

Ik zal me eerst even voorstellen.


Ik train nu al 5 jaar en ben me steeds diepen en de voeding en training gaan verdiepen en toe te passen. Ik heb eerst 4 jaar natural getraind,in die tijd ben ik goed vooruitgegaan en vele kilos aangekomen, maar omdat ik door had dat mijn doel niet/ extreem hard zonder aas te behalen is heb ik na vele research mijn eerste 2 kuurtjes achter de rug.


Mijn doel is om een mooi groot sterk physique op te houden.



Ik heb in een winny anavar kuurtje gedaan van 4 week.

Hier reageerde ik goed op en werkte mijn physique goed af.


Afgelopen lente heb ik een test E 500 mg EW van 10 weken gedaan.

Hier ben ik ook een paar mooie schone kilos van aangekomen.

Wel had ik als bijwerking veel last van acne.


Nu wil ik het wat gedetaileerder aanpakken om er alles uit te kunnen halen wat er in zit en zo veel mogelijk te behouden.

Qua voeding en suplementen vraag ik jullie om tips en info


De kuur ziet er als volgt uit.


1-4 winstrol tabs op 50mg ED
1-10 Deca op 400mg EW
1-12 Test E op 500mg EW

Nakuren met arofixen/ nolva vanaf week 14-18 op 20mg ED

Week 1 3000 kcal

Week 2 3000 kcal

Week 3 3300 kcal

Week 4 3600 kcal

Week 5 3900 kcal

Week 6 4200 kcal

Week 7 4600 kcal

Week 8 4600 kcal

Week 9 4600 kcal

Week10 4600 kcal


Ik ben 83 kg met een vetpercentage van 7% op een lengte van 177cm


mijn vragen aan jullie zijn :

Hebben jullie tips/ tops/ eigen ervaringen of info die mij helpen zo veel mogelijk hieruit te halen?
of toevoegingen ik noem maar wat vitamines/ supplementen?


we rise by lifting others.
 
Arofixen zit al nolva in neem aan dat je ze niet allebei gaat nemen.
 
nee klopt, ik moet nog besluiten welke ik ga gebruiken. heb voorheen alleen nagekuurd met nolva.
 
Goeie kuur.

Voeding is van te voren niet te plannen. Als je bijv teveel vet pakt moet je je kcal lager doen en als je niet bij komt hoger doen. Gewoon bekijken van week tot week.
 
Prima kuur.

Waarom de keuze voor Winstrol en niet voor Dianabol? Ben zelf meer fan van Dianabol.
 
dankjewel voor je vraag ironwarrior !

ik heb voor winstrol gekozen omdat ik 'bang' ben dat dat als ik Dianabol erbij neem dan extreem veel vocht vasthoud tijdens de kuur en mijn kracht achteruit gaat na de 1e 4 week. en dan in een soort dal terecht kom.
 
pleister bedankt voor je tip!

maar qua kcal opbouw in een kuur zit ik dan ongeveer goed? of eerder sneller beginnen met uppen vd kcals zegmaar?
 
vind je het zelf een goed idee om winstrol en deca te pakken als je al last had van acne?
 
hey basmca,

bij winstrol had ik totaal geen last van acne, ik had tijdens mijn test e 500 10weeks kuur erge last ervan omdat ik een slechte oliebasis had.
Ik heb nu een nieuwe leverancier en die heeft ampullen voor mij, puurdere variant maar dan minder/geen olie.
 
hey basmca,

bij winstrol had ik totaal geen last van acne, ik had tijdens mijn test e 500 10weeks kuur erge last ervan omdat ik een slechte oliebasis had.
Ik heb nu een nieuwe leverancier en die heeft ampullen voor mij, puurdere variant maar dan minder/geen olie.
dat heeft niks met de olie te maken.. sowieso het 'puurdere minder geen olie' is natuurlijk onzin.
 
veel merken hebben om te mixen slechte olie waardoor dit de huid vervuild, is bewezen en onderzoek nagedaan en vrij logisch lijkt mij :p
 
dankjewel voor je vraag ironwarrior !

ik heb voor winstrol gekozen omdat ik 'bang' ben dat dat als ik Dianabol erbij neem dan extreem veel vocht vasthoud tijdens de kuur en mijn kracht achteruit gaat na de 1e 4 week. en dan in een soort dal terecht kom.

Is toch wel een klassieker hoor die kuur. Zelf nog nooit gedaan, maar staat wel op de planning. Heb ik geen last van gehad dat ik zeg maar zakte in kracht, wel dat ik niet meer zoveel vooruit ging. Ik denk dat je dat met Winstrol ook gaat hebben.
 
ik hou je op de hoogte hoe het verloopt!
 
Back
Naar boven