MuscleMeat

winny van Generic

Bezoekers in dit topic

leo2

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 feb 2006
Berichten
40
Waardering
0
winny van Generic heeft iemand daar ervaring mee +een foto
 
misschien i don't know..zeg dit omdat het 25mg tot 30 mg gemiddelde aanbevolen is voor volwassen mannen ..en lees dat men gemiddeld ook tussen de 30 en 50 mg nuttigt vandaar dat ik dat zo bracht ..natuurlijk is het voor ieder verschillend :o

25 mg voel ik niet eens, dus ja, het is erg persoonlijk.
 
25 mg voel ik niet eens, dus ja, het is erg persoonlijk.


ja precies..zit zelf op het moment op 50mg per dag voel het met vlagen zeg maar..wat lichtjes in het hoofd onder het trainen ..wat warmer etc..geen last van gekke dingen als misselijkheid of hoofdpijn :cool:
 
kijk eens aan..wist niet dat sommigen op zulke doseringen gingen e.d maar goed weer wat geleerd :o
 
kijk eens aan..wist niet dat sommigen op zulke doseringen gingen e.d maar goed weer wat geleerd :o

moet wel zeggen dat op het moment in mijn eerste kuurtje zit en op 50mg E.D zit en er ook niet gek veel nog van voel..zit op dag 10 nu..maar goed denk dat 50mg voor mij voldoende is. :cool:

misschien ook wel onzinnig allemaal i dont know
 
Laatst bewerkt:
kunnen btw je kaken ervan gaan groeien ? kan toeval zijn maar was bij men schoonzusje en ze zegt tegen mij..er is iets anders aan je gezicht geschoren ofzo? heb niet veel baardgroei dus dat zal het niet wezen..ook zegt mijn vriendin een wat bredere kaaklijn te zien ??? :rolleyes:
 
Ik heb al 4 weken op 80mg gezeten , alleen last van mega haar uitval !
 
kunnen btw je kaken ervan gaan groeien ? kan toeval zijn maar was bij men schoonzusje en ze zegt tegen mij..er is iets anders aan je gezicht geschoren ofzo? heb niet veel baardgroei dus dat zal het niet wezen..ook zegt mijn vriendin een wat bredere kaaklijn te zien ??? :rolleyes:

Ik ben niet zeker maar waarschijnlijk ben je wat droger gekomen in je gezicht en daarom die reacties misch.
 
kunnen btw je kaken ervan gaan groeien ? kan toeval zijn maar was bij men schoonzusje en ze zegt tegen mij..er is iets anders aan je gezicht geschoren ofzo? heb niet veel baardgroei dus dat zal het niet wezen..ook zegt mijn vriendin een wat bredere kaaklijn te zien ??? :rolleyes:

Kaken groeien van winny? Ik dacht dat je daarvoor aan het groeihormoon moet????
 
ik zie het zelf ook niet hoor..als ik eerlijk ben merk ik er allemaal nog maar weinig van zit nu op dag 13..:cool:
 
heb zelf 50 mg per dag genomen 5 weken lang en werkte goed voor mij. Had geen last van sides. Ben in massa niks aangekomen alleen veel extra kracht gekregen en vet percentage is minder geworden.
 
zit nu op dag 16 op 50mg, laatste 3 dagen op en af wat koppijn..kan ook van slechte slapen komen weet het niet, de schaal telde 2.5kg meer als men start ..tot nu toe valt het allemaal wel positief uit :)
 
Zal niet echt van die winnie zijn die koppijn denk ik. 2.5kg had je dan iets aan je voeding verandert dan voorheen je begon met winnie?
 
Back
Naar boven