Fitness Seller

winny van Generic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

leo2

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 feb 2006
Berichten
40
Waardering
0
winny van Generic heeft iemand daar ervaring mee +een foto
 
Kan je zelf geen foto plaatsen zodat we het kunnen beoordelen?
Is misschien wat makkelijker.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sorry heb geen beter licht ff snel voor je gemaakt.. egt een k*tfoto kijk morgen wel even wat ik doen kan

zit nu i/d kuur 50 mg E.D

;)
 
Eerlijk gezegd is goede shit. Echt waar op 6tabs per dag kreeg een maat wel steken in zen lever (mischien kan zijn lever niet zo veel aan, weet het niet) Echt waar zijn geld waard. Is van horen zeggen :rolleyes:
 
niet echt loopt wel heel ietsjes af in de hoek..linkse gedeelte van etiket is groen..rechts staat een alfbeelding..met ernaast Lot nmr.
 
Eerlijk gezegd is goede shit. Echt waar op 6tabs per dag kreeg een maat wel steken in zen lever (mischien kan zijn lever niet zo veel aan, weet het niet) Echt waar zijn geld waard. Is van horen zeggen :rolleyes:

als het tabs van 10mg zijn ..zijn 6 per dag ook wat aan de hoge kant lijkt mij..
 
ik heb stanozolol tabs gehad van gs. De etiketten waren afgerond en ze werkten goed. Naar het schijnt zijn er nep in omloop en de etiketten zouden niet afgerond zijn. Iemand die hier meer van weet?
 
zit btw op de 8e dag nu in het kuurtje, en merk al meer hardheid...

en het is een niet afgerond etiket..:cool:
 
Onzin zijn allebei goed, de oudere etiketten zijn beetje afgerond en de nieuwere zijn gewoon met een rechte hoek! Both good to go!!!
 
sterk spul die fishermanfriend
 
Voor jou misschien?

misschien i don't know..zeg dit omdat het 25mg tot 30 mg gemiddelde aanbevolen is voor volwassen mannen ..en lees dat men gemiddeld ook tussen de 30 en 50 mg nuttigt vandaar dat ik dat zo bracht ..natuurlijk is het voor ieder verschillend :o
 
Back
Naar boven