wil als eerste kuur winstro depot nemen om droge spier massa te vormen. vinde jullie dat winny aleen genoeg is.
met voeding zit het goed hoef je niet naar te vragen
met voeding zit het goed hoef je niet naar te vragen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als webapp op uw startscherm installeert.
Note: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site via de ingebouwde Safari-browser.
Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame
Veel plezier! 💪🏋♂️
Volg het forum via Google Nieuws
Originally posted by admin
Nee is niet genoeg, zal je nooit een deftige hoeveelheid massa mee winnen. (+-4kg overhouden) Wat je kan doen is er test en/of boldenone mee stacken anders is het beetje verspilling van duur en kwalitatief spul.
Originally posted by soulreaver
Als ik jouw was zou ik me effe een tijdje in anabole steroiden (as) verdiepen, duidelijk nog niet voldoende kennis om ermee aan het werk te gaan. Heb je al een goed voedingsschem bv? no offence, maar verdiep je eerst eens goed in.
Originally posted by michael
word vrij moe van jou antwoorden als ik gewoon een paar vragen stel om er juist van te leren kom je steeds met het zelfde antwoord. niet alleen bij mij maar bij iedereen. vraag me af wat je er zelf van weet?
als je geen antwoord op de vraag weet hou dan gewoon je mond en laat iemand antwoorden die het wel weet.
Originally posted by soulreaver
wilde je niet aan vallen hoor . maar het antwoord dat je net gaf daar heb ik wat aan en daar leer ik wat van.
Originally posted by michael
word vrij moe van jou antwoorden als ik gewoon een paar vragen stel om er juist van te leren kom je steeds met het zelfde antwoord. niet alleen bij mij maar bij iedereen. vraag me af wat je er zelf van weet?
als je geen antwoord op de vraag weet hou dan gewoon je mond en laat iemand antwoorden die het wel weet.
Het is idd altijd gealkyleerd. Als je injecteerd dan heb je 2 voordelen:Originally posted by rob
Zijn winstrol orals zo slecht dat mensen het er voor over hebben eod of ed winny te spuiten, de inject van winstrol is toch immers ook 17aa.?