MuscleMeat

winny (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

michael

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2003
Berichten
150
Waardering
0
wil als eerste kuur winstro depot nemen om droge spier massa te vormen. vinde jullie dat winny aleen genoeg is.
met voeding zit het goed hoef je niet naar te vragen
 
Nee is niet genoeg, zal je nooit een deftige hoeveelheid massa mee winnen. (+-4kg overhouden) Wat je kan doen is er test en/of boldenone mee stacken anders is het beetje verspilling van duur en kwalitatief spul.
 
Zijn winstrol orals zo slecht dat mensen het er voor over hebben eod of ed winny te spuiten, de inject van winstrol is toch immers ook 17aa.?
 
Originally posted by admin
Nee is niet genoeg, zal je nooit een deftige hoeveelheid massa mee winnen. (+-4kg overhouden) Wat je kan doen is er test en/of boldenone mee stacken anders is het beetje verspilling van duur en kwalitatief spul.



dus je raad me aan om winstron * test te gebruiken.
wat kan je daar aan over houden ( massa)en is hier nakuren ook van belang. is test ook op water basis. kan je me een kuur schema laten zien. wat kan ik het beste gebruiken om te na kuren het liefs geen afkortingen gebruiken.
 
Als ik jouw was zou ik me effe een tijdje in anabole steroiden (as) verdiepen, duidelijk nog niet voldoende kennis om ermee aan het werk te gaan. Heb je al een goed voedingsschem bv? no offence, maar verdiep je eerst eens goed in.
 
Originally posted by soulreaver
Als ik jouw was zou ik me effe een tijdje in anabole steroiden (as) verdiepen, duidelijk nog niet voldoende kennis om ermee aan het werk te gaan. Heb je al een goed voedingsschem bv? no offence, maar verdiep je eerst eens goed in.

??? :o word vrij moe van jou antwoorden als ik gewoon een paar vragen stel om er juist van te leren kom je steeds met het zelfde antwoord. niet alleen bij mij maar bij iedereen. vraag me af wat je er zelf van weet?
als je geen antwoord op de vraag weet hou dan gewoon je mond en laat iemand antwoorden die het wel weet.
 
Originally posted by michael


??? :o word vrij moe van jou antwoorden als ik gewoon een paar vragen stel om er juist van te leren kom je steeds met het zelfde antwoord. niet alleen bij mij maar bij iedereen. vraag me af wat je er zelf van weet?
als je geen antwoord op de vraag weet hou dan gewoon je mond en laat iemand antwoorden die het wel weet.

Oops!!!
 
Punt 1: Het is geen winstroN, maar Winstrol, je weet het niet eens correct te schrijven.

Punt 2: Ik zeg niks meer, het is jouw gezondheid die je naar de klote helpt, niet de mijne.

Punt 3: Ik geef die antwoorden niet zomaar, Pak jij een 2 gr. test. cycle met frontload, dboll en deca, win 20 kilo, is je voeding niet goed, ben je alles 8maanden later kwijt. Dieet is de basis van alles, ik geef je enkel een tip om je in je voeding te verdiepen voordat je begint te darten

Punt 4: Het beleid van DBB gaat over VERANTWOORD kuren, wat betekend dat men eerst zelf de nodige kennis moet hebben en in elk geval weten wat je injecteerd, alvorens men over gaat tot het gebruik van deze medicatie bij een gezond persoon.

Punt 5: LEES DE STICKY'S. deze zijn gemaakt voor mensen zoals jij en staan vol met massa en cutting's kuren!!

Punt 6: hier heb je 1 van die voorbeeld kuren, aangezien je blijkbaar te lui bent zelf te kijken:

Week 1-10 : 500 mg Test /wk
Week 1-10 : 200-400 mg Deca-durabolin /wk
Week 1-6 : 25-30 mg Dianabol /dag
Week 12-15 : 40 mg/dag Nolva of 150 mg/dag Clomid

Punt 7: Zal in de toekomst op geen van jouw posts reageren, advies om je gezondheid te sparen en je voeding te bekijken is blijkbaar ongewenst.

/me out
 
Ik denk dat soulreaver je probeert te beschermen tegen jezelf. Roids zijn namelijk niet zonder gevaar en als jij er niets vanaf weet en zomaar het eerste beste antwoord wat je zint accepteerd... tja dan kan je gezondheid er nog weleens onder gaan lijden.... MAW kom aan met een plan met wat je van plan bent te gaan volgen en dan kan je hier alle hulp krijgen die je wilt.
 
Originally posted by soulreaver


wilde je niet aan vallen hoor . maar het antwoord dat je net gaf daar heb ik wat aan en daar leer ik wat van.
 
Originally posted by michael


??? :o word vrij moe van jou antwoorden als ik gewoon een paar vragen stel om er juist van te leren kom je steeds met het zelfde antwoord. niet alleen bij mij maar bij iedereen. vraag me af wat je er zelf van weet?
als je geen antwoord op de vraag weet hou dan gewoon je mond en laat iemand antwoorden die het wel weet.

FF chillen maat!! Wat SR hier zegt slaat direct op mensen zoals jij. Het grootste deel van de AS sectie staat vol met deze informatie, en je kunt er zo ongeveer van elke thread halen (anders wel de basis uit de sticky's). Maar dat was jou blijkbaar nog niet opgevallen. Kijk eerst eens uit je doppen voor je de nuttige posts van andere streng (negatief) bekritiseerd. SR heeft hier 100% gelijk, en ik heb zelf ook het idee dat je werkelijk 0,0 aan research gedaan hebt en zomaar klakkeloos vraagt. De weg van de minste weerstand? Dan is bodybuilding zoiezo niets voor jou!!!! :fire:
 
Originally posted by rob
Zijn winstrol orals zo slecht dat mensen het er voor over hebben eod of ed winny te spuiten, de inject van winstrol is toch immers ook 17aa.?
Het is idd altijd gealkyleerd. Als je injecteerd dan heb je 2 voordelen:

- Gezonder: de stof passeerd maar 1 x langs de lever (bij orale toediening 2 x)
- Er blijft meer werkende stof over omdat de lever minder van de stanazolol afbreekt dus zijn de resultaten beter.
 
Back
Naar boven