XXL Nutrition

winst maken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

daviee28

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2010
Berichten
438
Waardering
3
Lengte
1m70
Massa
74kg
Zijn er onder jullie creatieve handelsgeesten die via de een of andere manier (veel) winst weten te maken op producten o.i.d. Bijvoorbeeld dat je via Ebay wat aan het handelen bent ofzo. Of misschien wel in de aandelenmarkt. Lijkt me wel interessant om te weten hoe iemand dat doet.
Misschien dat iemand ook een goed ebook heeft over winstgevend handelen?

Gisteren namelijk een kereltje van 18 met het programma Uitgesproken die in bezit is van een dikke Mercedes SL en nu al een zeer goed vooruitzicht heeft. Hij handelt in auto's overigens. Hij koopt ze zo goedkoop mogelijk in en verkoopt ze weer zo duur mogelijk. Aleen vraag ik me dan af hoe hij die winstmarge haalt. :)
 
Als dat zo was waren we allemaal allang rijk. Aandelen kun je redelijk wat mee verdienen mits je er genoeg verstand van hebt. Producten ook wel, maar daar moet je ook verstand van hebben en mazzel hebben en een koopje vinden. Die auto's zal 'ie wel uit het buitenland halen (of jatten :grinny:).
 
En in de wielen neemt hij 4x 1 kilo coke, of 50.000 pillen mee!

18 in een dikke Mercedes SL. Tenzij het een hele oude SL is, van zijn vader ofzo is, gehuurd of geleend is, vermoed ik iets illegaals.

Ik ken genoeg jongens tussen de 20 en 30 die veel geld hebben verdiend met aandelen, IT-startups en import en export. Maar ken geen enkele die niet minimaal 2 jaar 50 weken per jaar, 60 uur per week ervoor hebben gewerkt.
 
Zijn er onder jullie creatieve handelsgeesten die via de een of andere manier (veel) winst weten te maken op producten o.i.d. Bijvoorbeeld dat je via Ebay wat aan het handelen bent ofzo. Of misschien wel in de aandelenmarkt. Lijkt me wel interessant om te weten hoe iemand dat doet.
Misschien dat iemand ook een goed ebook heeft over winstgevend handelen?

Gisteren namelijk een kereltje van 18 met het programma Uitgesproken die in bezit is van een dikke Mercedes SL en nu al een zeer goed vooruitzicht heeft. Hij handelt in auto's overigens. Hij koopt ze zo goedkoop mogelijk in en verkoopt ze weer zo duur mogelijk. Aleen vraag ik me dan af hoe hij die winstmarge haalt. :)

Daar geef je eigenlijk al zelf het antwoord hé. :D

Maar ik begrijp je vraag wel. Antwoord: hij heeft een goede kennis van auto's en weet ze goedkoop in te kopen om verschillende redenen (een n00b verkoopt de auto onder de waarde ervan, of er zijn kleine defecten aan).

Daarna blinkt hij de auto's op, herstelt de kleine defecten en plots is de auto veel meer waard.

Je moet maar eens kijken naar het programma Wheeler Dealers op Discovery.


Verder ben ik ook wel benieuwd naar andere inbreng in dit topic.
 
Is nix bijzonders. Ik ken ook iemand die in een garage werkt en achter zijn uren werkt hij aan auto's van anderen inclusief gewone autokeuringen en dergelijke. Hij verdient ook aardig zijn brood maar werkt er ook hard voor.
 
Was een aantal jaren geleden een uitzending over een jongen die mest ophaalden bij mensen met koeien (omdat ze er zelf te lui voor waren). Hij scheen er veel salaris aan over te houden. Kan het alleen niet meer vinden op internet...
 
Kwestie van tijd investeren.

Of je het nou met gokken, ondernemen, sport, of doorverkopen doet, je moet gewoon ergens genoeg tijd en moeite in steken dat je kennis en vaardigheid daarin kunt exploiteren. Een schepje marketing erbij en je bent er.

Doe wat nodig is om je doel te behalen, net als met krachttraining.
 
Loterij winnen wilt ook wel eens helpen
 
Killy sponseren kan ook veel winst opleveren.
 
Kwestie van tijd investeren.

Of je het nou met gokken, ondernemen, sport, of doorverkopen doet, je moet gewoon ergens genoeg tijd en moeite in steken dat je kennis en vaardigheid daarin kunt exploiteren. Een schepje marketing erbij en je bent er.

Doe wat nodig is om je doel te behalen, net als met krachttraining.
ps

deze reactie kostte je het standaard consulttarief van 120 euro.
 
Bedrijven opbellen, vragen of ze nog shit in magazijn hebben die ze maar niet kwijt kunnen, goedkoop overkopen, bedrijven opbellen die het aan kunnen bieden aan anderen en voor een hogere prijs aan ze doorverkopen.
Succes.
 
Back
Naar boven