XXL Nutrition

Winstrol 100mg

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nogmaals, bedankt voor de reacties.
Ik zal het eens goed laten bezinken. Jullie zijn tenslotte de pro’s ;)
 
Behalve dat je organen zeker niet blij zullen zijn met 100mg winny oral ed zullen je gewrichten ook een optater krijgen.
Als jij dit op de koop toe wilt nemen dan moet je dat vooral doen.
Lijkt mij alleen niet echt slim.
 
Beste,

Vorigjaar Winstrol only (30mg) gedaan tijdens het droogtrainen, 10kg afgevallen en ik was 85kg bij 11% bf.

Hierna gaan bulken, ik reageer gevoelig op carbs en kom op 2700kcal al 0,5kg per week.

Ik doe IF met een tijd window van 5 uur, 3 maaltijden.

Nu ben ik van de winter weer 10kg gegroeid op mn voedingsschema, alles is clean (kan ik evt wel posten als er vragen over komen).

Nu is het weer tijd om te gaan droogtrainen en te kijken wat er van die 10kg daadwerkelijk spier is geworden. Ik doe het dit keer met 100mg (2x 50mg per dag).
Ik train 5 dagen 45min KT en sluit dit af met 20min HIIT.

Tot mijn verbazing lukt het mij niet om het zelfde resultaat neer te zetten als vorig jaar, ik val niet af. Ik ben gezakt naar 2200kcal maar mn gewicht blijft gelijk.
Gezakt naar 2000kcal maar er gebeurt nogsteeds niet veel.
Nu ga ik zakken naar ongeveer 1800kcal.
Ik heb mijn HIIT opgevoerd naar 30min en ben deze week 0,9kg aangekomen.

Normaal cheat ik 1 maaltijd in de week, zondag avond, sushi oid maar dit heb ik nu al 3 weken niet gedaan. Waarom verlies ik geen gewicht?

Ik wordt wel droger, dat laat de spiegel zien maar je gaat mij niet vertellen dat ik 0,9kg spier aankomt door winny.
Ik weet dat de meningen over dit goedje verdeelt zijn en zelf zie ik het ook niet als wondermiddel maar iets wat mijn spieren beschermt tijdens de cut.

Ik heb het er vaak over met een fitnesscollega van mij, onze lichamen zijn zo anders. De theorie: “als je minder eet dan je verbruikt val je af” lijkt gewoon niet op te gaan bij mij. Voordat er mensen komen met de opmerking: “je zal ongemerkt wel meer eten dan je denkt” dit Is niet het geval, ik hou me 100% aan mn clean cut schema en heb nu al ruim 2 jaar de discipline om dit dag in dag uit vol te houden.

Is er iemand die hierin iets herkent, een tip heeft of een andere visie? Ik ben benieuwd.

Natuurlijk is het wel fijn om te zien dat ik droger wordt en uiteindelijk is de spiegel het belangrijkste maar die abnormale gewichtschommelingen kan ik gewoon niet thuis brengen.

Alvast bedankt.

La
Beste,

Vorigjaar Winstrol only (30mg) gedaan tijdens het droogtrainen, 10kg afgevallen en ik was 85kg bij 11% bf.

Hierna gaan bulken, ik reageer gevoelig op carbs en kom op 2700kcal al 0,5kg per week.

Ik doe IF met een tijd window van 5 uur, 3 maaltijden.

Nu ben ik van de winter weer 10kg gegroeid op mn voedingsschema, alles is clean (kan ik evt wel posten als er vragen over komen).

Nu is het weer tijd om te gaan droogtrainen en te kijken wat er van die 10kg daadwerkelijk spier is geworden. Ik doe het dit keer met 100mg (2x 50mg per dag).
Ik train 5 dagen 45min KT en sluit dit af met 20min HIIT.

Tot mijn verbazing lukt het mij niet om het zelfde resultaat neer te zetten als vorig jaar, ik val niet af. Ik ben gezakt naar 2200kcal maar mn gewicht blijft gelijk.
Gezakt naar 2000kcal maar er gebeurt nogsteeds niet veel.
Nu ga ik zakken naar ongeveer 1800kcal.
Ik heb mijn HIIT opgevoerd naar 30min en ben deze week 0,9kg aangekomen.

Normaal cheat ik 1 maaltijd in de week, zondag avond, sushi oid maar dit heb ik nu al 3 weken niet gedaan. Waarom verlies ik geen gewicht?

Ik wordt wel droger, dat laat de spiegel zien maar je gaat mij niet vertellen dat ik 0,9kg spier aankomt door winny.
Ik weet dat de meningen over dit goedje verdeelt zijn en zelf zie ik het ook niet als wondermiddel maar iets wat mijn spieren beschermt tijdens de cut.

Ik heb het er vaak over met een fitnesscollega van mij, onze lichamen zijn zo anders. De theorie: “als je minder eet dan je verbruikt val je af” lijkt gewoon niet op te gaan bij mij. Voordat er mensen komen met de opmerking: “je zal ongemerkt wel meer eten dan je denkt” dit Is niet het geval, ik hou me 100% aan mn clean cut schema en heb nu al ruim 2 jaar de discipline om dit dag in dag uit vol te houden.

Is er iemand die hierin iets herkent, een tip heeft of een andere visie? Ik ben benieuwd.

Natuurlijk is het wel fijn om te zien dat ik droger wordt en uiteindelijk is de spiegel het belangrijkste maar die abnormale gewichtschommelingen kan ik gewoon niet thuis brengen.

Alvast bedankt.
Late reactie maar gebruik je er Testosteron bij? lijkt het erop dat je T niet heel hoog is ondanks het knappe resultaat het zou kunnen zijn dat de winstrol je Testosteron gewoon onderdrukt en zeker met 100mg laat je Testosteron waardes checken dit kan ook de oorzaak zijn waarom je zo laag in kcal moet zitten. Testosteron word al lager wanneer een natural op dieet gaat, en dus helemaal met een anabolen steroiden zonder Testosteron aanvulling. (Alle anabolen steroiden onderdrukken je Testosteron. Bij de één bijna niet en bij de ander bijna álles of heel veel.
 
Moa 26 maandjes, TS zal wel een lever aandoening hebben overgehouden van die 100mg per dag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven