Fitness Seller

Winstrol, 1e kuur

Bezoekers in dit topic

Mojtaba

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2010
Berichten
18
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
78kg
Hallo allemaal, zal me even voorstellen:) Mijn naam is Mojtaba ben 23 jaar oud (24 over een maandje:D) en kom uit Brabant. Ik train nu al 5 jaar heeeel fanatiek zelfs toen afgelopen winter alles onder de sneeuw lag ging ik nog steeds naar de gym:cool:. Heb mn eerste 6 maanden/jaartje helemaal niks gedaan puur natuur, toen proteine, visolie, creatine etc. Ben sinds een jaartje pas echt aan de testosteron-boosters gegaan; tribulus etc. moet zeggen die sloegen allemaal heel goed aan en mn lichaam reageert ook heel goed op alles. Heb afgelopen maanden ook pro-hormonen gebruikt met heel goed resultaat. Nu is et dan eindelijk zo ver, heb 10mg Winstrol TABS klaarstaan,:) heb mezelf er op het internet en hier bij jullie echt in verdiept heb mezelf zowat doodgelezen aan informatie :D maar toch zit ik met een aantal vraagjes voordat ik ze naar binnenwerk. Hoop dat jullie hiermee kunnen helpen:)!!

1; Aangezien et mn eerste kuur is-> 30mg of 40mg? 50mg is een tikkeltje teveel van et goeie omdat et de eerste x is en omdat je dan meer side's hebt denk ik althans.. :rolleyes: dan voordelen

2; Als ik 40mg neem, ik weet et dit is een best domme en hier veel voorkomende vraag :rolleyes:, 4 x 10mg over de hele dag verspreiden? of 2 in de ochtend en 2 in de avond?

3; Derde en mijn meest zorgbarende vraag is, en hier heb ik heeeel veel over gelezen op et internet maar ook hier bij jullie op DBB ; gewrichtspijn? natuurlijk verschilt dit ok net als alles per persoon maar gaat het echt 100% komen?:) en zo ja, blijf je hier dan ook last van ondervinden? Wil niet de rest van mn leven op krukken door een paar weekjes Winstrol:D

4; Hoe zit et met je eigen test-productie na de kuur? K weet dat Winstrol een aanslag op je eigen productie is maar hoe erg is dit precies, hoelang duurt et voor je eigen productie weer op gang zit? Als je eigen productie helemaal naar de kloten is na 5/6 weken Winstrol in 1 jaar ga ik er wel erg aan twijfelen.

5; Heb heel veel gelezen dat Winstrol het slechte cholesterol-gehalte in je lichaam omhoog gooit?, betekent dit dat je na de kuur alle definitie kwijt bent en gwoon dik word? ( ik weet dat die droge look zowiezo tijdelijk is, maar niet dat je na de kuur er slechter uitziet dan ervoor)

6; En als laatst, hoe zit het met haaruitval?:rolleyes: Liggen de haren na 1 week al gelijk op je kussen? :D of verschilt ook dit per persoon en valt dit wel mee?

Okkeyyy.. veel vragen.. veel info ik weet het :o, alle info is heeeeel erg welkom !!! :coffeepc:
 
Laatst bewerkt:
Zorg eerst eens dat je je voeding op orde hebt, dan kun je naturel nog genoeg gainen.
 
Okkkeyyy.. :) Bedankt voor je reactie.
 
Ik zou 50 mg doen, dan ga je net eff wat harder.
En ik weet nu al als je op 30 of 40 zit en je begitn het te merken vind je het zo fijn dat je toch hoger wilt. Als je axis toch al plat gaat wrm dan net niet even wat hoger doseren?

Tenzij natuurlijjk last krijgt pijnlijke shouders etc
 
ik zou gewoon lekker voor 50mg gaan ! kan echt geen kwaad.. sides vallen reuze mee.
Zorg wel dat je voeding perfect in orde is anders ga je niet heel veel gainen met winstrol.
 
Cholesterol is iets dat je aders doet dichtslibben. Dacht dat iedereen met middelbaar diploma dit moet weten?
 
eens met knikker
 
''Als je axis toch al plat gaat wrm dan net niet even wat hoger doseren? ''

Dus de eigen productie is na 1 kuur al plat? :)
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan van wel. Daarom kuren we ook na :D
Al is bij winstrol only nog geen consensus bereikt of men wel hoort na te kuren. Sommige doen het ook niet. Ik ga het zeker doen, just to be on the safe side.
 
Owwwkey.. ehhm.. en maakt het iets uit of je 20mg of 30mg aanhoudt i.p.v. 40mg of 50mg, is dat minder erg? En als je bijv. 4 weken ( ik weet ze zeggen dat het aan de korte kant is) aanhoudt i.p.v. 5 of 6 weken?
 
Owwwkey.. ehhm.. en maakt het iets uit of je 20mg of 30mg aanhoudt i.p.v. 40mg of 50mg, is dat minder erg? En als je bijv. 4 weken ( ik weet ze zeggen dat het aan de korte kant is) aanhoudt i.p.v. 5 of 6 weken?

te lage dosering is niet goed dan **** je nog meer met u lichaam zonder eenig resultaat
 
Ik ben het eens met gangreen.

Bovendien is schade door orals vaak overdreven. Dbb is een vrij 'conservatief' board als het op orals aankomt. als je naar USA kijkt liggen daar de dosissen van orals vaak een stukken hoger.

Lees ff het stukje over anadrol (1ste post ) http://forum.dutchbodybuilding.com/...anabole-androgene-steroiden-overdreven-47717/

natuurlijk is het goed om terughoudend te zijn, maar als je te weinig neemt heeft het gewoon bijna geen effect.
 
Vraag 1: Lekker op 40mg gaan zal wel voldoende zijn..
Vraag 2: Verspreiden
Vraag 3: Gewrichtspijn gaat voorbij (dacht dat het was dat winstrol zoveel vocht onttrekt uit je lichaam dat het pijn kan gaan doen, stop je met winstrol dan komt het goed. Plus er zijn suplementen die je kan nemen tegen deze pijn) - correct me if i'm wrong
Vraag 4: beter safe than sorry, nakuren met nolvadex 20mg pd weekje of 3-4
Vraag 5: na de kuur zie je er beter uit! (behalve die nieuwe inhammen, acne, toename lichaamsbeharing, straie)
Vraag 6: Is je vader kaal? Is je opa moeders kant kaal? Heb je een oudere broer is die kaal? Heb je aanleg om kaal te worden dan versneld het het proces. Zelf mijd ik dht (primo, winstrol, mast) om die reden. Je zou minoxidil 5% kunnen bestellen en twee maal daags op je kop smeren om de schade te beperken. Maar kan zo zijn helemaal geen last van.


Vraag aan jou:
Waarom zet je er geen test 500 bij?
 
Vraag 1: Lekker op 40mg gaan zal wel voldoende zijn..
Vraag 2: Verspreiden
Vraag 3: Gewrichtspijn gaat voorbij (dacht dat het was dat winstrol zoveel vocht onttrekt uit je lichaam dat het pijn kan gaan doen, stop je met winstrol dan komt het goed. Plus er zijn "supplementen">suplementen die je kan nemen tegen deze pijn) - correct me if i'm wrong
Vraag 4: beter safe than sorry, nakuren met nolvadex 20mg pd weekje of 3-4
Vraag 5: na de kuur zie je er beter uit! (behalve die nieuwe inhammen, acne, toename lichaamsbeharing, straie)
Vraag 6: Is je vader kaal? Is je opa moeders kant kaal? Heb je een oudere broer is die kaal? Heb je aanleg om kaal te worden dan versneld het het proces. Zelf mijd ik dht (primo, winstrol, mast) om die reden. Je zou minoxidil 5% kunnen bestellen en twee maal daags op je kop smeren om de schade te beperken. Maar kan zo zijn helemaal geen last van.


Vraag aan jou:
Waarom zet je er geen test 500 bij?
+1
indeed, heb nu ook eerste keer test e 500mg gezet (wel een maand geleden ofzo)
was ook 'bang' voor prik maar valt goed mee en je gaat er beter op :D
 
Vraag 1: Lekker op 40mg gaan zal wel voldoende zijn..
Vraag 2: Verspreiden
Vraag 3: Gewrichtspijn gaat voorbij (dacht dat het was dat winstrol zoveel vocht onttrekt uit je lichaam dat het pijn kan gaan doen, stop je met winstrol dan komt het goed. Plus er zijn supplementen>suplementen die je kan nemen tegen deze pijn) - correct me if i'm wrong
Vraag 4: beter safe than sorry, nakuren met nolvadex 20mg pd weekje of 3-4
Vraag 5: na de kuur zie je er beter uit! (behalve die nieuwe inhammen, acne, toename lichaamsbeharing, straie)
Vraag 6: Is je vader kaal? Is je opa moeders kant kaal? Heb je een oudere broer is die kaal? Heb je aanleg om kaal te worden dan versneld het het proces. Zelf mijd ik dht (primo, winstrol, mast) om die reden. Je zou minoxidil 5% kunnen bestellen en twee maal daags op je kop smeren om de schade te beperken. Maar kan zo zijn helemaal geen last van.


Vraag aan jou:
Waarom zet je er geen test 500 bij?

Heel erg bedankt voor je reactie !! :thumbs:

Ik zet er geen (nog) geen test bij omdat ik mezelf al heel erg over de drempel moest trekken voor Winstrol :rolleyes: niet dat ik zoveel twijfel anders had ik ze al nie gehaald maar wil eerst kijken hoe dit gaat :). De test zal volgend jaar wel bijna zeker komen maar wil niet te hard van stapel lopen eerst nu 6 weken Winstrol en dan jaartje weer keihard ''naturel" (creatine, proteine,tribulus) en volgende zomer de Test erbij.. althans denk ik :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

+1
indeed, heb nu ook eerste keer test e 500mg gezet (wel een maand geleden ofzo)
was ook 'bang' voor prik maar valt goed mee en je gaat er beter op :D


Bedankt voor je reactie ! :thumbs:

Ben niet bang voor de prik :D , maar wil nog niet te hard van stapel lopen het is mn allereerste kuur dus het zal zowiezo wel heel goed aanslaan..
denk ik... :) (hoop ik :D)

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Ik ben het eens met gangreen.

Bovendien is schade door orals vaak overdreven. Dbb is een vrij 'conservatief' board als het op orals aankomt. als je naar USA kijkt liggen daar de dosissen van orals vaak een stukken hoger.

Lees ff het stukje over anadrol (1ste post ) http://forum.dutchbodybuilding.com/...anabole-androgene-steroiden-overdreven-47717/

natuurlijk is het goed om terughoudend te zijn, maar als je te weinig neemt heeft het gewoon bijna geen effect.

Thnx...!! :) dit is een tikje geruststellend :D

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

ik zou gewoon lekker voor 50mg gaan ! kan echt geen kwaad.. sides vallen reuze mee.
Zorg wel dat je voeding perfect in orde is anders ga je niet heel veel gainen met winstrol.


Thnks ! :)
 
Gewoon lekker op 40 mg pd is zat , voeding in orde maken en knallen.
Maar ik zeg niet vaak wat over stats maar jij kan idd nog wel wat naturel behalen, aan de andere kant denk ik dat je toch doorgaat voor een kuurtje ;)

Misschien word het vaak overdreven over de schade van orals maar je kan beter TE voorzichtig zijn vind ik.
Leverwaarde spelen een rol mee cholesterol gewrichtspijn noem maar op.
 
Laatst bewerkt:
gewoon lekker op 40 mg pd is zat , voeding in orde maken en knallen.
Maar ik zeg niet vaak wat over stats maar jij kan idd nog wel wat naturel behalen, aan de andere kant denk ik dat je toch doorgaat voor een kuurtje ;)

misschien word het vaak overdreven over de schade van orals maar je kan beter te voorzichtig zijn vind ik.
Leverwaarde spelen een rol mee cholesterol gewrichtspijn noem maar op.


thnks..!:)
 
weet niet of het al gezegd is maar 5 jaar heeeel fanatiek en maar 72 kg ?

sorry maar hier klopt iets niet...
vroeg beginnen met kuren is eigen keus (heb ik ook gedaan) maar blijkbaar doe je toch echt iets heel erg fout als je na 5 jaar dit bereikt hebt en als ik gok is het je voeding...
dus dan is die kuur ook nutteloos
 
Zorg eerst eens dat je je voeding op orde hebt, dan kun je naturel nog genoeg gainen.

weet niet of het al gezegd is maar 5 jaar heeeel fanatiek en maar 72 kg ?

sorry maar hier klopt iets niet...
vroeg beginnen met kuren is eigen keus (heb ik ook gedaan) maar blijkbaar doe je toch echt iets heel erg fout als je na 5 jaar dit bereikt hebt en als ik gok is het je voeding...
dus dan is die kuur ook nutteloos

;)
 
@Martinezz
Je hebt gelijk, de ratio bijwerkingen-gains is niet gelijk! Maar ik dacht dat de ratio optimaal was tussen de 30 a 60 mg ( op andere boards gelezen ).
Overigens zou ik er test naast zetten :D!

Ik doe nu ook een winny only kuur en ik baal nu al xD haha, niet dat het een slechte kuur is. Maar als je eenmaal het 'gevoel' te pakken hebt wil je gewoon NOG HARDER gaan :D. Met test ernaast houd je ook iets meer vocht vast waardoor je gewrichtspijn zou moeten afnemen... ( Maar dit weet ik niet zeker! )
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven