Fitness Seller

Winstrol, 1e kuur

Bezoekers in dit topic

Mojtaba

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2010
Berichten
18
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
78kg
Hallo allemaal, zal me even voorstellen:) Mijn naam is Mojtaba ben 23 jaar oud (24 over een maandje:D) en kom uit Brabant. Ik train nu al 5 jaar heeeel fanatiek zelfs toen afgelopen winter alles onder de sneeuw lag ging ik nog steeds naar de gym:cool:. Heb mn eerste 6 maanden/jaartje helemaal niks gedaan puur natuur, toen proteine, visolie, creatine etc. Ben sinds een jaartje pas echt aan de testosteron-boosters gegaan; tribulus etc. moet zeggen die sloegen allemaal heel goed aan en mn lichaam reageert ook heel goed op alles. Heb afgelopen maanden ook pro-hormonen gebruikt met heel goed resultaat. Nu is et dan eindelijk zo ver, heb 10mg Winstrol TABS klaarstaan,:) heb mezelf er op het internet en hier bij jullie echt in verdiept heb mezelf zowat doodgelezen aan informatie :D maar toch zit ik met een aantal vraagjes voordat ik ze naar binnenwerk. Hoop dat jullie hiermee kunnen helpen:)!!

1; Aangezien et mn eerste kuur is-> 30mg of 40mg? 50mg is een tikkeltje teveel van et goeie omdat et de eerste x is en omdat je dan meer side's hebt denk ik althans.. :rolleyes: dan voordelen

2; Als ik 40mg neem, ik weet et dit is een best domme en hier veel voorkomende vraag :rolleyes:, 4 x 10mg over de hele dag verspreiden? of 2 in de ochtend en 2 in de avond?

3; Derde en mijn meest zorgbarende vraag is, en hier heb ik heeeel veel over gelezen op et internet maar ook hier bij jullie op DBB ; gewrichtspijn? natuurlijk verschilt dit ok net als alles per persoon maar gaat het echt 100% komen?:) en zo ja, blijf je hier dan ook last van ondervinden? Wil niet de rest van mn leven op krukken door een paar weekjes Winstrol:D