Fitness Seller

Winstrol boost voor iemand die niet lang traint tips voor op en afbouw

Bezoekers in dit topic

ki196

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Hoi

Ik trainde met tussen periodes dan weer paar maanden wel ff niet weer ff wel
Nu aan het trainen en zit na te denken over kuurtje
Nou werd mij winstrol aangeraden
Hoe moet ik dit doen kwa opbouwen afbouwen (wil max 30mg per dag)
Evt na kuur
En als ik klaar ben met de kuur en niks meer bij neem blijft de spiermassa of trekt het grotendeels weer weg.
Ik ben een noob hier in hoor graag van jullie met ervaring hoe ik het beste kan aanpakken

Waar zou ik wel wat aan hebben wil iets hebben wat helpt spiermassa op te bouwen en als de kuur klaar is te behouden

En wat is er mis met tabs ik ben hier vrij nieuw in maar een maat van me die heb eerder tabs gedaan vandaar dat ben niet zo super gek op naalden als t moet moet het maar liefst niet

Ik heb ook anavar aangeraden gekregen de handelaar had het over 40mg winstrol of 50anavar in tabs maar daarom ben ik hier om ervaring en info te vragen aan de kenners

Ik ben misschien niet ervaren genoeg om je het juiste advies te geven, maar ik zou lekker van orals afblijven in verband met je lever. Orals zijn erg toxisch voor de lever namelijk.

Gewoon die spuit erin jassen, áls je voor steroïden gaat.

Wil je dat niet, niet beginnen.

Correct me if I'm wrong.

Ik ben misschien niet ervaren genoeg om je het juiste advies te geven, maar ik zou lekker van orals afblijven in verband met je lever. Orals zijn erg toxisch voor de lever namelijk.

Correct me if I'm wrong.
TS kan beter helemaal niks doen gezien zijn vraagstelling en het aannemen van zulke kuren door "bro's" .

Wss komt er nieteens een gram spier bij .

Correct me if I'm wrong.