Fitness Seller

Winstrol boost voor iemand die niet lang traint tips voor op en afbouw

Bezoekers in dit topic

ki196

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Hoi

Ik trainde met tussen periodes dan weer paar maanden wel ff niet weer ff wel
Nu aan het trainen en zit na te denken over kuurtje
Nou werd mij winstrol aangeraden
Hoe moet ik dit doen kwa opbouwen afbouwen (wil max 30mg per dag)
Evt na kuur
En als ik klaar ben met de kuur en niks meer bij neem blijft de spiermassa of trekt het grotendeels weer weg.
Ik ben een noob hier in hoor graag van jullie met ervaring hoe ik het beste kan aanpakken

Waar zou ik wel wat aan hebben wil iets hebben wat helpt spiermassa op te bouwen en als de kuur klaar is te behouden

En wat is er mis met tabs ik ben hier vrij nieuw in maar een maat van me die heb eerder tabs gedaan vandaar dat ben niet zo super gek op naalden als t moet moet het maar liefst niet

Ik heb ook anavar aangeraden gekregen de handelaar had het over 40mg winstrol of 50anavar in tabs maar daarom ben ik hier om ervaring en info te vragen aan de kenners

Ik ben misschien niet ervaren genoeg om je het juiste advies te geven, maar ik zou lekker van orals afblijven in verband met je lever. Orals zijn erg toxisch voor de lever namelijk.

Gewoon die spuit erin jassen, áls je voor steroïden gaat.

Wil je dat niet, niet beginnen.

Correct me if I'm wrong.

Ik ben misschien niet ervaren genoeg om je het juiste advies te geven, maar ik zou lekker van orals afblijven in verband met je lever. Orals zijn erg toxisch voor de lever namelijk.

Correct me if I'm wrong.
TS kan beter helemaal niks doen gezien zijn vraagstelling en het aannemen van zulke kuren door "bro's" .

Wss komt er nieteens een gram spier bij .

Correct me if I'm wrong.
Waarom doe je dit? Waarom geef je advies over materie waar je niks van weet en 0.0 ervaring in hebt? Er zijn vast legio onderwerpen waarover je wel advies kunt geven maar bodybuilding, en AAS in het specifiek, is er geen van. Doe dat dan ook gewoon niet. Dat correct me if I'm wrong maakt het echt niet beter.

Voor topic starter, als je regelmatig maanden niet traint ga je gegarandeerd eventueel behaalde Winny of Var gains weer verliezen. Zonde van t geld dus.

TS kan beter helemaal niks doen gezien zijn vraagstelling en het aannemen van zulke kuren door "bro's" .

Wss komt er nieteens een gram spier bij .

Daarom zei ik "correct me if I'm wrong."

Maar ik zeg "áls je voor steroïden gaat", met de nadruk op áls. Want dit is geen goed uitgangspunt.

Voor goede kuren kan hij met vragen bij jullie terecht en dat zijn geen orals.

Waarom doe je dit? Waarom geef je advies over materie waar je niks van weet en 0.0 ervaring in hebt? Er zijn vast legio onderwerpen waarover je wel advies kunt geven maar bodybuilding, en AAS in het specifiek, is er geen van. Doe dat dan ook gewoon niet. Dat correct me if I'm wrong maakt het echt niet beter.

Voor topic starter, als je regelmatig maanden niet traint ga je gegarandeerd eventueel behaalde Winny of Var gains weer verliezen. Zonde van t geld dus.

Ik accepteer je tekst en geef je gelijk, maar houdt het lekker bij AAS. Niets van bodybuilding afweten slaat nergens op en dat weet je.

Laatst bewerkt:
Maar jullie hebben gelijk, ik had er niet mee moeten bemoeien. Ik vond het gewoon niet slim om orals te nemen, dat is alles.

Im out, peace ✌️

Bedankt voor de reacties ben wel van plan vanaf nu te blijven trainen om een slecht verleden achter me te laten en hierop te focussen helpt dus vandaar dat ik hier een topic overstart ik snap dat als ik stop met trainen het weer verdwijnt maar zoek wel iets wat me toch helpt op zon manier als met deze middele spiermassa creeren en dan niet stel ik ben 50 ik vrouwen tietjes of iets dergelijks krijg snapje en na wat ik heb gelezen komt een injectie uiteindelijk ook in de lever

Dus vandaar ik wat tips vraag

Tip 1: Laten we beginnen met interpuncties.

Tip 2: Maak inzichtelijk hoe je voeding en training eruit ziet. Meestal kan je hier nog een hoop progressie mee maken voordat je überhaupt andere middelen gaat gebruiken.

Tip 3: Lees de informatie beschikbaar op het forum. Mocht je toch de keuze maken om steroïden te gebruiken maak een plan van aanpak en zorg dat degene op dit forum met verstand van zaken dit beoordelen.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook anavar aangeraden gekregen de handelaar had het over 40mg winstrol of 50anavar in tabs maar daarom ben ik hier om ervaring en info te vragen aan de kenners
Je moet ook niks aan laten smeren door een handelaar, die wil alleen geld aan je verdienen.

LEES DE STICKY'S EERST DOOR

Galen Sanca Saxon dit soort topics gingen vroeger al snel op slot.

Beste tip die ik je kan geven is ga eerst consequent trainen en eten. Zolang je dat niet op orde hebt heeft kuren (op welke manier ook) geen zin en zal je ook niets behouden.

Maak een trainings schema
Plan je trainingen
Maak een voedingschema (bulk of cut)
Weeg je voeding af. Track alles

Hou dat eerst eens een jaartje vol.
In die tijd kan je jezelf inlezen. Hier of elders.
Wees je bewust van de risico's die het meebrengt.

Als je je hebt ingelezen kijk je na een jaar terug in dit topic en kan je je eigen vragen beantwoorden.

Dus advies kuur: nog niet doen.

Vragen over training en voeding kan je ook op dit forum kwijt. Open een topic en.start loggen. Zal je vast ook helpen als stok achter de deur om alles eerst op orde te krijgen.

Succes.

Heel erg bedankt voor de reacties hier kan ik wat mee

Back
Naar boven