MuscleMeat

winstrol/clomid?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

STEELTITAN

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 mei 2005
Berichten
1.982
Waardering
0
wil een kuur gaan doen,ongeveer 6 weekjes winstrol en als nakuur clomid past dit redelijk goed bij elkaar??
graag advies

:)
 
diablo zei:
wil een kuur gaan doen,ongeveer 6 weekjes winstrol en als nakuur clomid past dit redelijk goed bij elkaar??
graag advies

:)

hey kerel,

wat zijn je stats? uitgaande dat die oke zijn zou ik je willen adviseren na de winstrol nolva te pakken ipv clomid.
 
Latin spirit zei:
hey kerel,

wat zijn je stats? uitgaande dat die oke zijn zou ik je willen adviseren na de winstrol nolva te pakken ipv clomid.

Latin Spirit waarom nolva ipv clomid..?
 
voorheen zou ik ook gekozen hebben voor clomid ipv nolva, omdat clomid een sterkere testo opstarter is dan nolva, maar ik zou me het risico van die ellende van de clomid (puisten, slecht zien ed) niet op de hals halen voor een lichte kuur als winstrol only :)
 
Latin spirit zei:
hey kerel,

wat zijn je stats? uitgaande dat die oke zijn zou ik je willen adviseren na de winstrol nolva te pakken ipv clomid.

als dat waar is pak ik liever de nolva :p
 
Latin spirit zei:
hey kerel,

wat zijn je stats? uitgaande dat die oke zijn zou ik je willen adviseren na de winstrol nolva te pakken ipv clomid.

stats:

lengte:1.88
gew: 80.kg
bf: 10 %
 
Latin spirit zei:
hoe lang train je kerel?

uuhhmm een maandje of 3,waarvan 2 dat ik serieus op m'n voeding let.ben in 3 mnd 15 kilo aangekomen :cool:
 
diablo zei:
uuhhmm een maandje of 3,waarvan 2 dat ik serieus op m'n voeding let.ben in 3 mnd 15 kilo aangekomen :cool:

Naturel???
 
Waarom zou je dan in vredesnaam aan de A.S gaan?
 
fitnessboy zei:
Waarom zou je dan in vredesnaam aan de A.S gaan?

Idd, ik zou wachten met de a.s. train naturel door, pak vervolgens supps en als je geen vooruitgang meer ziet kun je de a.s. gebruiken.
 
fitnessboy zei:
Waarom zou je dan in vredesnaam aan de A.S gaan?

als ik zonder a.s al zo vooruit ben gegaan ben ik zeer benieuwd hoe ik daar op knal :p
 
Suat zei:
Idd, ik zou wachten met de a.s. train naturel door, pak vervolgens supps en als je geen vooruitgang meer ziet kun je de a.s. gebruiken.


zeg ook niet dat ik het direct ga gebruiken,ben een beetje aan het onderzoeken wat goed is en wat niet ;)
 
drie maanden? Hoe haal je het in godsnaam in je kop om dan te gaan kuren??? je spieren en belangrijker nog je pezen zijn nog lang niet gewend aan de krachttraining op zich, laat staan door de extra belasting van de aas.

doe jezelf alsjeblieft een plezier en ga ff lekker twee jaar natural trainen met een deftig voedingsschema. ikzelf ben na anderhalf jaar al begonnen en ik kan je vertellen maat, daar krijg je spijt van laat staan voor drie maanden!
 
Latin spirit zei:
drie maanden? Hoe haal je het in godsnaam in je kop om dan te gaan kuren??? je spieren en belangrijker nog je pezen zijn nog lang niet gewend aan de krachttraining op zich, laat staan door de extra belasting van de aas.

doe jezelf alsjeblieft een plezier en ga ff lekker twee jaar natural trainen met een deftig voedingsschema. ikzelf ben na anderhalf jaar al begonnen en ik kan je vertellen maat, daar krijg je spijt van laat staan voor drie maanden!

is goed kerel je zal wel weten waar je over praat,dus beuk gewoon nog effe lekker naturel door,in ieder geval bedankt :thumbup:
 
en ik kan je zeggen vriend als je 3 maanden traint, je hebt minimaal ervaring met trainen je kan niet weten hoe je moet eten en wat je moet eten in 3 maanden >> kan absoluut niet.... je hebt ee verkeerde instelling bro als je zoveel naturel gaint ga dan niet aan de aas en haal het maximale eruit uit je zelf .... train eerst een voor een lekkere basis... ik hoop dat je slim bent!!!

groeten
 
diablo zei:
is goed kerel je zal wel weten waar je over praat,dus beuk gewoon nog effe lekker naturel door,in ieder geval bedankt :thumbup:

ik kan zeker weten waar ik over praat want ik kan je garanderen dat groeien na een kuur erg moeilijk zal worden, waardoor je dus zal moeten blijven gebruiken voor een beetje vooruitgang. lijkt me erg zonde dat je je gezondheid op het spel zet voor kilo's die je natural had kunnen winnen.

je krijgt iig karma van mij voor je verstandige besluit.

succes met trainen
Michel
 
Back
Naar boven