Fitness Seller

Winstrol, Dboll, Sustanon of Deca???????

Bezoekers in dit topic

Master

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2002
Berichten
7
Waardering
0
Hallo bro's,
Ik heb een probleem en hoop dat iemand mij een wijze advies kan geven...
Nou na 2 jaar geleden Dboll(Naposims) gekocht te hebben, en nu pas mijn twijvels hebt overwonnen om IETS te gebruiken(eindelijk)... zit ik nu met een andere probleem , met wat kan ik nu het beste mee beginnen? Ik hoor van alle kanten wat..(!
Dboll(naposim)zou niet verstandig zijn om als 1e kuur te gebruiken(te zwaar, dan maar als 2e kuur gebruiken), dus kreeg ik Stranazlol(stromba,tablets)aangeboden. heeft men positieve ervaring met dit AS als beginnerskuur?De ene zegt dan dat ik beter een Deca of sustanon bij kan nemen, de ander weer niet...enne moet ik wel wat bij dit AS gebruiken,zoals Clomid ofzo, Ik ben zelf 1.80, weeg 76 kilo, en heb een vetpercentage van 15.5%.Mijn doel is om de vetpercentage iets te verlagen(vooral dat kleine buikje) en daarna veel massa te krijgen...Ik hoop dat ik gauw wat wijze adviezen kan krijgen, zodra ik snel kan beginnen met groeien...
Alvast bedank...Greetings...
 
Als je die dboll toch al hebt (en genoeg ervan), kan je hem best gebruiken - is echt niet te zwaar voor een eerste kuur hoor...
Als je wilt spuiten, dboll kan zowel met test als deca. Als je even onder voorbeeldkuren ziet, heb je meteen een idee vd hoeveelheden en welke stacks.
 
zie mijn vorige post Eerste kuur voor doseringen
 
Ik zou deca/dbol of test/deca doen. Maar aangezien je dbol al hebt test/dbol is een goede massa stack.
Clomid of nolva post cycle zijn wel belangrijk.
 
Back
Naar boven