Fitness Seller

Winstrol depot, hoelang max? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 mrt 2012
Berichten
987
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Ga volgende week beginnen met men aangepaste kuur

Test susp
Tren susp
Winstrol depot
Masteron
Eventueel para om tren in men systeem te houden

Las nu ergens dat je winstrol depot max 8 weken kan draaien, mijn planning is 10 weken voor alles hierboven (naar een wedstrijd toe)

Kan dat of beter later inzetten omdat anders de piek te vroeg komt? geld dit ook voor andere producten uit het lijstje?
 
Wat was daar de reden van? Je zou t ook year-round kunnen zetten hoor. Lijkt me niet zo fijn maartoch..
 
Wat was daar de reden van? Je zou t ook year-round kunnen zetten hoor. Lijkt me niet zo fijn maartoch..

Nou op een US forum vergeleken ze het met de tabs en een hoop waren het er mee eens dat 8 weken max was. Gebakken lucht dus weer :o
 
Zijn genoeg gasten die year-round orals naar binne douwen. Dus waarom geen winny depot?;) Ikzelf zou het niet aanraden tho. maar 8 of 10 weken maakt echt niet uit hoor..
 
Waarom niet laatste 4 weekjes? Depot is gewoon enorm toxisch.
 
Waarom niet laatste 4 weekjes? Depot is gewoon enorm toxisch.
Hmm, meer toxisch als tren? Daar snoep ik namelijk ook redelijk wat van:D
 
Waarom niet gewoon 8 weken? Die 2 weken gaan denk het verschil niet maken. Anders gewoon starten met depot en na 5 weken bloed laten prikken?
 
Tren is niet toxisch, bij winny is het voornamelijk de hepatoxiteit wat heftig is. Plus daarbij brengt het ook niet veel qua gains en geeft het alleen maar een leuke look. Met als doel een wedstrijd zie ik niet de meerwaarde ervan in om er eerder dan 4 weken van te voren mee te starten.
 
Wat is toxisch? sommige mensen hebben al lever problemen na een week............ Tja als je al een slechte lever hebt.. Onzin om te zeggen dat iets slecht is of niet........................ Laten onderzoeken dus
Schwarzenegger zat permanent aan de dianabol met een doc die checkte.......... voor een aantal jaar... .. hoewel het niet verstandig is een lange tijd allemaal shit in je lichaam te douwen.
 
Laatst bewerkt:
Ga volgende week beginnen met men aangepaste kuur

Test susp
Tren susp
Winstrol depot
Masteron
Eventueel para om tren in men systeem te houden

Las nu ergens dat je winstrol depot max 8 weken kan draaien, mijn planning is 10 weken voor alles hierboven (naar een wedstrijd toe)

Kan dat of beter later inzetten omdat anders de piek te vroeg komt? geld dit ook voor andere producten uit het lijstje?
Zelfde als oraal, zoveel mogelijk proberen te beperken dus.
 
Vreemd kuurtje voor een wedstrijdvoorbereiding. Onzin eigenlijk.. Test suspension gebruik je niet meteen in een voorbereiding en al zeker niet als basis. Gebruik dan bv een basis van test prop en prik 2x per dag als toevoeging suspension. Als je suspension als badis wil nemen moet je te veel prikken per dag. Gebruik het bij opstaan en als pre wo met de tren suspension.
 
Back
Naar boven