MuscleMeat

winstrol depot

Bezoekers in dit topic

Kip

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 jan 2004
Berichten
37
Waardering
0
Een kereltje in de fitness zit te pronken dat hij stromba inject aan het gebruiken is .
Ik word er zelf onozel van van zijn gepronk .
Hij zit mij onder mijn neus te duwen dat hij echt enorm zal bijkomen .
Natuurlijk weet ik ook wel dat dit met stromba alleen niet mogelijk is , echt veel massa bijkomen .
Nu .
Ik vroeg hoe zijn kuur eruit zag , toen moest ik mij echt omdraaien of ik schoot nog meer in mijn lach.

Hij heeft dus 10 ampullen stromba .
Hij laat zich dus elke week één ampul inspuiten .

Wat denken jullie dat zijn winst gaat zijn ?

Kereltje heeft 8 % vetgehalte en drinkt enkel shakes , voor de rest is zijn dieet gebaseerd op weinig eten .
Zodus denk ik dat hij wel wat scherper zal komen te staan maar veel massa gaat hij volgens mij niet pakken hoor.


Zodus graag jullie mening hierover ?

Hoeveel denken juliie dat hij max gaat aankomen ?
Is 10 weken strombainject niet echt zeer belastend voor de lever ?

Kan iemand me ook eens vertellen hoeveel ml zo'n ampul is en hoevell mg werkzame stof per ml erin zit ?

Is stromba eigenlijk niet hetzelfde als winstrol bvan Zambon , want het ging hier over een witte vloeistof die zeer pijnlijk was na het injecteren ?



Thanxx.
 
Dan is het 50 MG
als hij dus 10 weken, 1x 50 mg zet. Mag hij blij zijn met 1-2 KG
 
Is het een jongen op de sportschool of ben je het zelf :D

Ik weet zeker dat hij niet veel massa gaat winnen met alleen winstrol en daarbij het is ook veel te weing.(winst 2 kg max denk ik) Natuurlijk is het belastend voor de lever maar in ieder geval minder dan tabs.
Alleen een dieet dat gebazeerd is op eiwitten is niet slim omdat je lichaam dan de eiwitten moet gaan gebruiken om energie te maken.

Als hij de ampul ff in zijn handen voorverwarmd doet het een stuk minder pijn
 
Laatst bewerkt:
volgens mij moet dit ed, eod geinjecteerd worden. Dus 1 keer in de week is wat (lees: veels te) weinig.

Stoere jongen zo te lezen. Hij weet er alleen geen ene reet van.
 
IKKE zei:
Dan is het 50 MG
als hij dus 10 weken, 1x 50 mg zet. Mag hij blij zijn met 1-2 KG

Idd :p maar hij eet er niets bij dus dat kan nog minder worden :D
 
Nee hoor kerels .
Zo achterlijk ben ik ook weer niet .
Ik heb al verschillende websites gelezen dat er vaak mee word gekuurd , maar dan 50mg om de dag of zelfs elke dag en dan nog maar 6 weken .

Nee , ik hekel me eraan aan zo'n pronkers die nog niet eens weten waarmee ze bezig zijn .
Het strafste vind ik nog dat hij beweerd dat hij dat schema van een bodybuilder heeft .


Dan is het helemaal lachen .
 
en 50 mg only ed of eod is nog lang niet genoeg.
Stacken is een must imo
 
Een prutser is het.
 
Kip zei:
Een kereltje in de fitness zit te pronken dat hij stromba inject aan het gebruiken is .
Ik word er zelf onozel van van zijn gepronk .
Hij zit mij onder mijn neus te duwen dat hij echt enorm zal bijkomen .
Natuurlijk weet ik ook wel dat dit met stromba alleen niet mogelijk is , echt veel massa bijkomen .
Nu .
Ik vroeg hoe zijn kuur eruit zag , toen moest ik mij echt omdraaien of ik schoot nog meer in mijn lach.

Hij heeft dus 10 ampullen stromba .
Hij laat zich dus elke week één ampul inspuiten .

Wat denken jullie dat zijn winst gaat zijn ?

Kereltje heeft 8 % vetgehalte en drinkt enkel shakes , voor de rest is zijn dieet gebaseerd op weinig eten .
Zodus denk ik dat hij wel wat scherper zal komen te staan maar veel massa gaat hij volgens mij niet pakken hoor.


Zodus graag jullie mening hierover ?

Hoeveel denken juliie dat hij max gaat aankomen ?
Is 10 weken strombainject niet echt zeer belastend voor de lever ?

Kan iemand me ook eens vertellen hoeveel ml zo'n ampul is en hoevell mg werkzame stof per ml erin zit ?

Is stromba eigenlijk niet hetzelfde als winstrol bvan Zambon , want het ging hier over een witte vloeistof die zeer pijnlijk was na het injecteren ?



Thanxx.

als jij nou eff je kcal wat omhoog gooit.. kom je ongetwijfelt naturel meer aan :p
 
Jongens toch.
Kip heeft net beweerd dat hij het niet is die deze spullen gebruikt.
Zodus hoeft hij ook zijn kcal niet omhoogte trekken .
 
Mixer zei:
Jongens toch.
Kip heeft net beweerd dat hij het niet is die deze spullen gebruikt.
Zodus hoeft hij ook zijn kcal niet omhoogte trekken .

Ja idd lezen wat er staat, ben je soms kippig :D
 
druk hem aan het eind van z'n kleuter kuur maar zijn massa winst onder zijn neus.
wan mafkees
 
Mixer zei:
Jongens toch.
Kip heeft net beweerd dat hij het niet is die deze spullen gebruikt.
Zodus hoeft hij ook zijn kcal niet omhoogte trekken .

DAN KOMT HIJ NATUREL MEER AAN DAN DIE MONGOOL OP DE STROMBA.. OF MOET IK HET S.P.E.L.L.E.N :D
 
Deze avond komt hij waarschijnlijk toch weer pronken .
ik ga onmiddelijk met hem zijn vet laten meten en zijn gewicht , schrijd dit netjes op een briefje .
We zullen zien wie er gaat lachen .
 
eddycaminos zei:
DAN KOMT HIJ NATUREL MEER AAN DAN DIE MONGOOL OP DE STROMBA.. OF MOET IK HET S.P.E.L.L.E.N :D
:roflol:
 
de eerste keer toen ik 50mg stromba per week gebruikte ben ik 20kg aangekomen.. nu doe ik voortaan 50mg per maand anders moet ik teveel nieuwe kleding kopen!
Ik snap niet dat jullie er zo negatief over zijn :p LOL
 
Kip zei:
Deze avond komt hij waarschijnlijk toch weer pronken .
ik ga onmiddelijk met hem zijn vet laten meten en zijn gewicht , schrijd dit netjes op een briefje .
We zullen zien wie er gaat lachen .

precies.. :D
 
pronken? zou zich beter gaan schamen
 
Back
Naar boven