AndroidHealthClinic

Winstrol + dianabol?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

scarface24

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2006
Berichten
35
Waardering
1
Lengte
1m92
Massa
112kg
Vetpercentage
14%
Hallo allemaal,

Ik wil 4 weken gaan kuren, dit omdat het helaas niet anders kan. Ik ga namelijk op vakantie (kon ook niet eerder beginnen prive redenen). En daarnaast was ik sowieso van plan om een licht en kort kuurtje te nemen. Mijn doel is 4 a 5 kilo droge spiermassa zonder bolle kop.. wil dus zo min mogelijk vocht vast houden vandaar ook de lage doseringen dianabol. Ik heb al eerder 3x gekuurd maar ben niet wat je noemt een ervaren gebruiker. Wil gewoon een kort en zo 'veilig' mogelijk kuurtje.

Ik was van plan,

wk>>>>>>winstrol injc>>>>>dianabol>>>>nolvadex
1>>>>>>50mg om de dag>>>>15mg>>>>>>10mg
2>>>>>>,, ,, ,, ,,>>>>>>20mg>>>>>>>10mg
3>>>>>>,, ,, ,, ,,>>>>>>20mg>>>>>>>10mg
4>>>>>>50mg elke dag>>>>>20mg>>>>>>>10mg


Is dit een goeie kuur, als je kijkt naar wat ik wil bereiken of kan ik beter winstrol en test eth gebruiken? Of winstrol en deca
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn je stats (leeftijd,lengte, gewicht etc). Aan je verhaal te lezen doe je er goed aan je eerst te verdiepen in de materie alvorens terug te gaan kuren.
 
Het idee van een kort kuurtje is te doen, maar denk dan aan andere middelen
Waarom niet wachten tot na de vakantie?
Ook kun je je eerst eens beter inlezen in de materie voordat je gaat kuren.
 
leeftijd: 24
gewicht: 100 kg normaal rond 103kg
lengte: 1,90m
vetprecentage: 12%
 
Ten eerste die kuur lijkt nergens op.
Waarom Nolva de gehele kuur mee nemen?
Waarom geen Test Prop ipv D-boll?
En hoe zit het met je nakuur?

Uitstellen die kuur is mijn advies.lekker boeiend die vakantie.
En D-boll met Winnie combineren tja
Zoals hierboven al reeds gezegt is Lees je eerst eens goed in want ik krijg het idee dat je nog veel moet leren.

BTW wat is het toch altijd met die mensen die "maar"4a5 kg willen aankomen en dan ook nog eens geen puisten en een beetje vocht willen krijgen.
Je kuurt om een bepaald doel te halen en daar horen nu eenmaal sides bij.
 
kevinlorenzin zei:
Het idee van een kort kuurtje is te doen, maar denk dan aan andere middelen
Waarom niet wachten tot na de vakantie?
Ook kun je je eerst eens beter inlezen in de materie voordat je gaat kuren.

Maat, eigenlijk een domme vraag he :p

De reden is natuurlijk om er met de vakantie er lekker breed uit te zien. ;)

@ts; je doelstelling van 4 a 5 droge spiermassa zul je naar alle wssheid niet behalen. Ik denk dat je zeker voor de vakantie wilt gebruiken en dat uitstel geen optie voor je is.

Voor optimaal resultaat denk ik dat test prop icm met bijv winstrol sowieso beter is dan dbol/winny.
 
4 a 5 kg is op dit moment genoeg van mij.. en sides die horen er wel bij maar die kan je wel beperken.. ik kom liever 4 a 5 kilo aan en dat ik nog gezond(er) blijf dan 15 kilo en dat ik haaruitval, lever problemen etc etc heb.. ben ook geen bodybuilder.. ik heb alleen dat beetje extra nodig.. En dat schema heb ik van een fitness instructuur/handelaar op mijn sportschool gekregen. Ik wou eerst alleen winstrol gebruiken.. maar wil d-bol erbij nemen voor wat extra massa.. En wat is er mis met combi van d-bol en winstrol? Ik heb er best veel positieve verhalen over gelezen zowel op deze site als op andere sites.
 
Suat jij begrijpt mij :cool: , weet jij een goeie kuur stromba en test eth? Ik verwacht 4 a 5 kilo omdat ik zelf een aantal kilo ben afgevallen (in spier massa de afgelopen 2 maanden, ivm slecht eten en trainen) dus ik verwacht sowieso twee kilo natuurlijke groei naar mijn normale gewicht.
 
scarface24 zei:
4 a 5 kg is op dit moment genoeg van mij.. en sides die horen er wel bij maar die kan je wel beperken.. ik kom liever 4 a 5 kilo aan en dat ik nog gezond(er) blijf dan 15 kilo en dat ik haaruitval, lever problemen etc etc heb.. ben ook geen bodybuilder.. ik heb alleen dat beetje extra nodig.. En dat schema heb ik van een fitness instructuur/handelaar op mijn sportschool gekregen. Ik wou eerst alleen winstrol gebruiken.. maar wil dianabol erbij nemen voor wat extra massa.. En wat is er mis met combi van dianabol en winstrol? Ik heb er best veel positieve verhalen over gelezen zowel op deze site als op andere sites.


Je moet al blij zijn dat je 4 kg haal in 4 weken,en laat staan wat je behoud aangezien je in je vakantie waarschijnlijk niet goed nakuurt.
Het argument dat je met een korte kuur "gezonder"bezig bent dan als je een kuur doet waarmee je 15kg (wat toch niet haalbaar is). is de grootste onzin natuurlijk,zeker met tabs.
En dat 4a5 kg op dit moment genoeg is vindt ik ook maar een raar verhaal,
bepaal je aan de hand van het jaargetijde hoeveel je wenst aan te komen.
Dus als je kuurt doe het goed zeg ik altijd en doe geen half werk want je komt van een koude kermis thuis.

Ik geef je maar een voorbeeld dan:
bv voor 4 weken

week1 tm 4 :100mg Test prop eod
: 100mg Winstrol eod

week 6tm9 :20mg Nolva ed

Evt anavar erbij dan maak je er een mooie cut van.

Zo heb je tenminste nog een kuurtje wat wel zin heeft op 4 weken
 
Test enth is een trage ester waar je niet veel aan hebt in een korte kuur. Jij moet gaan voor test propionaat. om de dag zetten 4wkn lang icm winny bijv. dat zou beter zijn, gezien jouw doelstelling.
 
Pure_tech zei:
Je moet al blij zijn dat je 4 kg haal in 4 weken,en laat staan wat je behoud aangezien je in je vakantie waarschijnlijk niet goed nakuurt.
Het argument dat je met een korte kuur "gezonder"bezig bent dan als je een kuur doet waarmee je 15kg (wat toch niet haalbaar is). is de grootste onzin natuurlijk,zeker met tabs.
En dat 4a5 kg op dit moment genoeg is vindt ik ook maar een raar verhaal,
bepaal je aan de hand van het jaargetijde hoeveel je wenst aan te komen.
Dus als je kuurt doe het goed zeg ik altijd en doe geen half werk want je komt van een koude kermis thuis.

Ik geef je maar een voorbeeld dan:
bv voor 4 weken

week1 tm 4 :100mg Test prop eod
: 100mg Winstrol eod

week 6tm9 :20mg nolvadex ed

Evt anavar erbij dan maak je er een mooie cut van.

Zo heb je tenminste nog een kuurtje wat wel zin heeft op 4 weken




Waarom vind jij het een raar verhaal als ik zeg dat op dit moment 4 kilo massa aankomen genoeg voor me is.. vroeger nam ik zwaardere kuren en kwam ik soms wel meer dan 10 kg aan. ik heb nu al twee jaar niet gekuurd en vind zelf dat ik er goed uit zie.. Hoef dus niet nog veel groter te worden. heb afgelopen maanden gewoon een tegenslag gehad waardoor ik niet goed kon trainen en eten.. Ik wil gewoon wat ik verloren heb zsm weer opbouwen..
 
Ik heb nog nooit met test prop gekuurd, wat zijn de nadelen.. Hoe zit het bijv met haaruitval, vocht vasthouden, lever etc etc.. Ik heb op verschillende sites gekeken maar kan weinig vinden over de bijwerkingen.
 
Suat zei:
Maat, eigenlijk een domme vraag he :p

De reden is natuurlijk om er met de vakantie er lekker breed uit te zien. ;)
Ow ja sorry, bro t spijt me:D









:D
 
1-4: Winstrol inject 50mg ED
1-4: Tren A 75mg EOD
1-4: Masteron 100mg eod

5-6-7... nolvadex
 
Beast N°1 zei:
1-4: Winstrol inject 50mg ED
1-4: trenbolone A 75mg EOD
1-4: Masteron 100mg eod

5-6-7... nolvadex

Geen test prop? ( ze zeggen toch wel da test de basis van elk kuur:D)
 
wat zielig zeg..om er met de vakantie breed uit zien:D
rot tog op man:)
 
scarface24 zei:
Ik heb nog nooit met test prop gekuurd, wat zijn de nadelen.. Hoe zit het bijv met haaruitval, vocht vasthouden, lever etc etc.. Ik heb op verschillende sites gekeken maar kan weinig vinden over de bijwerkingen.

Test is test, alleen schijnt het minder vocht vast te houden dan de lange/trage esters. Dus dat is een voordeel. Een nadeel is dan wel dat je vaker moet prikken. En bekend is dat je bij test prop pijnlijke plekken overhoudt na injecties.

Probeer de zoekfunctie hier op dbb, daar kun je vrijwel alles vinden.
 
ten eerste heb ik al twee jaar geen spuit AS meer aangeraakt. ik heb op 10 jaar tijd ook maar 3 kuurtjes gedaan. ten tweede ben ik niet voor de gasten en ten derde heb ik er geen probleem mee om het in uw gezicht te zeggen, zelfs al ben ik twintig jaar ouder. en ten vierde heb ik geen moeder meer. die kan ik dus niet lastig vallen. met welke kuren je meer dan 10 kg ben bijgekomen. daar ben ik toch benieuwd naar.
en ten vijfde zeg je hier toch zelf waarom je wil kuren. dat is je volste recht maar ik mag er van denken wat ik wil
ik wil 4 weken gaan kuren, dit omdat het helaas niet anders kan. Ik ga namelijk op vakantie (kon ook niet eerder beginnen prive redenen).
 
scarface24 zei:
4 a 5 kg is op dit moment genoeg van mij.. en sides die horen er wel bij maar die kan je wel beperken.. ik kom liever 4 a 5 kilo aan en dat ik nog gezond(er) blijf dan 15 kilo en dat ik haaruitval, lever problemen etc etc heb.. ben ook geen bodybuilder.. ik heb alleen dat beetje extra nodig.. En dat schema heb ik van een fitness instructuur/handelaar op mijn sportschool gekregen. Ik wou eerst alleen winstrol gebruiken.. maar wil dianabol erbij nemen voor wat extra massa.. En wat is er mis met combi van dianabol en winstrol? Ik heb er best veel positieve verhalen over gelezen zowel op deze site als op andere sites.

Dianabol en Winstrol twee produkten zeer slecht voor de lever . :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven