MuscleMeat

Winstrol & efedrine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat zou een goede hoeveelheid winny zijn dan? 25-50 zit nogal verschil tussen. 30 ofsow?? of meteen 50 pakken?? En opbouwen had geen nut toch?? Gaan wellis theorien dat lever dan went aan de extra belasting, maar ik meen dat dat niet op waarheid berust? Wilde zelf van de 6 weken, de eerst 2 weken clen pakken en de laatste 2 weken??
 
Bij Clen geldt die regel van taperen dus wel! (zelfs gevaarlijk als je het niet doet)

Met 25-50 bedoel ik 25/dag voor beginners of 50mg/EOD
en
50 mg/dag voor gevorderden maar kan event. ook in beide situaties.
vandaar dat EOD de O tussen haakjes stond...

Over die 2 weken op 2weken af..
Je kan beter en zonder probleem 3 weken on/3weken off doen met meer resultaat.
 
Mijn trainingspartner heeft in de wedstrijdvoorbereiding winstrol en clen gehad. de winstrol wordt dan om de dag geinjecteerd en de clen wordt opgebouwd een aantal dagen en wordt hierna om de dag gepakt. (hoeveelheid moet ik ff navragen). in de dagen dat geen clen gepakt wordt worden drie stack II genomen. ik merkte aan hem dat hij zich niet goed voelde van de clen, want de dagen met clen had hij weinig zin en voelde zich niet goed. de dagen met de stacks gingen veel beter. ook niet optimaal omdat het dieet op zich vrij zwaar was.... ik zal eens vragen naar de doseringen van de clen..........
 
Originally posted by admin
Bij Clen geldt die regel van taperen dus wel! (zelfs gevaarlijk als je het niet doet)

Met 25-50 bedoel ik 25/dag voor beginners of 50mg/EOD
en
50 mg/dag voor gevorderden maar kan event. ook in beide situaties.
vandaar dat EOD de O tussen haakjes stond...

Over die 2 weken op 2weken af..
Je kan beter en zonder probleem 3 weken on/3weken off doen met meer resultaat.

25 MG per dag :eek: :eek:

of 50 Mg EOD :eek: :eek: :eek:

dan vallen er dooie
 
Originally posted by Floyd
Beetje jammer dat er niet vaak een duidelijk antwoord komt op de vragen die gesteld worden. Maatje van mij wil ook cutten/burnen, en wilde dus wel weten wat er allemaal mogelijk is. Maar men begint dan over HGH, en opeens is dat het discussiepunt.....

Dat is inderdaad hier schering en inslag. Zelden houdt men zich aan het onderwerp en sleurt er van alles bij die niets meer met de zaak te maken hebben. Kan heel vervelend zijn.
 
Originally posted by admin
Bij Clen geldt die regel van taperen dus wel! (zelfs gevaarlijk als je het niet doet)

Met 25-50 bedoel ik 25/dag voor beginners of 50mg/EOD
en
50 mg/dag voor gevorderden maar kan event. ook in beide situaties.
vandaar dat EOD de O tussen haakjes stond...

Over die 2 weken op 2weken af..
Je kan beter en zonder probleem 3 weken on/3weken off doen met meer resultaat.


Kan je mij miss uitleggen waarom je met clen moet taperen?

Als je eenmaal je ideale dosage gevonden hebt, kan uje daar de volgende keer gewoon mee beginnen zonder problemen, afbouwen hoeft ook evenmin, zou niet weten waar het schadelijk voor zou kunnen zijn.

Graag ff wat input :D
 
Ik ga de clen wel opbouwen, heb nog nooit clen gebruikt en wil eerst weten hoe ik erop reageer en voer het dan op. Winny wil ik 30 mg/per dag pakken, leek me een mooie gulden middenweg.

maar eerst me leveronderzoek afwachten, vanmiddag langs de huisarts met het verzoek om een leveronderzoek, is me lever helemaal in orde dan knallen..
 
Originally posted by patrick



Kan je mij miss uitleggen waarom je met clen moet taperen?

Als je eenmaal je ideale dosage gevonden hebt, kan uje daar de volgende keer gewoon mee beginnen zonder problemen, afbouwen hoeft ook evenmin, zou niet weten waar het schadelijk voor zou kunnen zijn.

Graag ff wat input :D
Voor zover ik weet kan dit schadelijk en gevaarlijk zijn als je een zwak hart hebt of cardiovasculair een gevaar vormt...
Door het effect op de bloeddruk en hartslag en lichaamstemperatuur zou je door te plotse hoge dosseringen je lichaam niet de tijd geven om aan dit effect te wennen.
Ook merk je in begin van zo' cycle het meest van de neveneffecten en die gaan geleidelijk minderen dus is het logisch dat je niet van in begin de topdosis gebruikt en na de cycle afbouwt om geen grote schommelingen te veroorzaken.
Ik denk dat taperen bij clen vrij belangrijk is en heb van de meeste goeroes en vets nog niet veel anders gelezen.
 
Originally posted by soulreaver
Ik sprak een arts en die vertelde mij dat diverse recente studies aantoonden dat hgh niks doet, men wil het ook van de dopinglijst halen en het vrijgeven, daar de mensen er anders juist naar grijpen. hgh kan je op 2 manieren krijgen, methode 1 is uit de hersenen van de mens, wat betekend dat als die persoon aids heeft en jij injecteerd het, jij ook aids hebt, en methode 2 is met cellen/genen clonen, klooien, weet niet precies hoe dat gaat. maar veelal zie je op de zwarte markt de versie uit de hersenen van de mens..

ik kan dat vrijgeven niet onderbouwen of wat dan ook, het is enkel wat een sportarts en voedingsdeskundige van numico mij mededeelde..

Gaat niet om Aids maar om Creutzfeldt Jakob ( gekke koeie ziekte) wat zich heel makkelijk kan verspreiden via HGH wat uit de hersenstam van dode mensen is gehaald. Er is ook biologische HGH waar je geen risico hebt op ziektes. Je moet alleen voorkomen dat je het uit oost europa krijgt. Deze versie komt uit mensen. Voor een flesje gebruiken ze iets van duizende mensen, en daarna wordt het verdeeld over kleinere verpakkingen. het wordt dan gemengd en daardoor kan je van alle verpakkingen ziek worden. Als 1 van die mensen besmet is dat verspeid het zich snel.

De ziekte van Creutzfeldt-Jakob wordt overgebracht door prionen: ziektekiemen in de vorm van eiwitjes die zich bijvoorbeeld in de hersenen vermenigvuldigen. Het lichaam weet geen raad met de prionen, zodat de foute eiwitten zich ophopen en hersencellen kapotmaken. CJ is een ongeneeslijke ziekte die mensen binnen enkele maanden op een nare manier laat sterven

Greetz
 
Clen is een optie, 2 weken clen. eerste dag 1 tab 2e dag 2 tabs, 3e dag 3 tabs en de 4e dag 4 tabs. doorgaan tot er 2 weken voorbij zijn op 4 tabs en dan stoppen. dan 2 weken efedrine. 1e week 1 tab 2e week 2 tabs p/d. wel zorgen voor chemische efedrine en geen planaardige die in stackers zit. hierna weer 2 weken clen met voorgaande schema en weer 2 weken efedrine.

De clen zal je handen laten trillen tot je er aan gewend bent. de efedrine zal je hartslag omhoog gooien. na 8 weken zal je duidelijk resultaat zien. wel goed aan de eiwitten blijven.
 
Originally posted by soulreaver
.... Ik sprak een arts en die vertelde mij dat diverse recente studies aantoonden dat hgh niks doet, men wil het ook van de dopinglijst halen en het vrijgeven, daar de mensen er anders juist naar grijpen. hgh kan je op 2 manieren krijgen, methode 1 is uit de hersenen van de mens, wat betekend dat als die persoon aids heeft en jij injecteerd het, jij ook aids hebt, en methode 2 is met cellen/genen clonen, klooien, weet niet precies hoe dat gaat. maar veelal zie je op de zwarte markt de versie uit de hersenen van de mens ....

HGH wordt toch al jaren synthetisch gemaakt en is toch ook zodanig op de 'zwarte markt' te krijgen ?

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser


HGH wordt toch al jaren synthetisch gemaakt en is toch ook zodanig op de 'zwarte markt' te krijgen ?

Groet Smalluser :thumb:
Idd, ik denk zelfs dat je gemakkelijker aan synthetische geraakt dan aan humane.
 
Originally posted by DUTCH BUSTER

ik had effe snel gelezen en dacht dat het over clen ging..
ah ok :)
 
Originally posted by admin
.... Bij Clen geldt die regel van taperen dus wel! (zelfs gevaarlijk als je het niet doet) ....
Geldt dat voor alle 'blokken' (3 x 2 weken bv) taperen ?
Heb nl. weleens gelezen dat het taperen alleen van belang is tot aan je 'ideale dosis' daarna maak je 2 weken vol met deze dosis.
Vervolgens 2 weken ECA om dan in week 5 (tweede blok Clen) weer te beginnen met de laatst genomen dosis van de laatste week van het eerste blok.
.... Over die 2 weken op 2weken af..
Je kan beter en zonder probleem 3 weken on/3weken off doen met meer resultaat ....
Lees toch dat het merendeel voor 2 weken op 2 weken af gaat, 3 weken kan ook maar het thermogene effect neemt na week 2 rap af.

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik pak 2 weken op en 2 weken af, dit past ook beter in me schema, ik neem 6 weken winstrol, eerste 2 weken clen, dan 2 weken ephidrine, dan 2 weken clen, zijn we 6 weken verder en hoop ik het katabole effect te kunnen minimaliseren, pak 30 mg. winstrol ED.. hoog in de eiwitten, beperkte kh inname..

alleen vraag ik me nog steeds af, 6 weken winstrol 30 mg. dien je dan na te kuren met nolva of is het een dusdanig zwakke kuur dat het niet nodig is?
 
Originally posted by smalluser

Geldt dat voor alle 'blokken' (3 x 2 weken bv) taperen ?
Heb nl. weleens gelezen dat het taperen alleen van belang is tot aan je 'ideale dosis' daarna maak je 2 weken vol met deze dosis.
Vervolgens 2 weken ECA om dan in week 5 (tweede blok Clen) weer te beginnen met de laatst genomen dosis van de laatste week van het eerste blok.

Lees toch dat het merendeel voor 2 weken op 2 weken af gaat, 3 weken kan ook maar het thermogene effect neemt na week 2 rap af.

Groet Smalluser :thumb:


2 weken op en af is ook beter, aangezien de vetverbrandende werking na 11 dagen afneemt. Verder moet je natuurlijk als je gezondheidsproblemen hebt zowieso geen clen nemen(hart enzo) das wel duidelijk, dus met de statement clen moet je taperen ben ik het niet eens, je merkt echt nix hoor als je ineesn stopt. En ik kan het uit eigen ervaring zeggen.
 
Heb geen gezondheidsprobs, laat voor alle zekerheid voor ik begin met winstrol me leverwaarden aankomende woensdag tjekken.. is dat goed dan knallen. clen maak ik me niet druk om, hooguit trillende handjes..
 
Back
Naar boven