XXL Nutrition

Winstrol & efedrine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by smalluser

Geldt dat voor alle 'blokken' (3 x 2 weken bv) taperen ?
Heb nl. weleens gelezen dat het taperen alleen van belang is tot aan je 'ideale dosis' daarna maak je 2 weken vol met deze dosis.
Vervolgens 2 weken ECA om dan in week 5 (tweede blok Clen) weer te beginnen met de laatst genomen dosis van de laatste week van het eerste blok.
Bij 3 weken op en af wel, als je 3 weken stopt moet je terug opbouwen in de volgende blok.
2 weken op topdosis kan moeilijk als je moet opbouwen en afbouwen.

Originally posted by smalluser
Lees toch dat het merendeel voor 2 weken op 2 weken af gaat, 3 weken kan ook maar het thermogene effect neemt na week 2 rap af.
Wie zegt dat? Ik lees juist dat men goede resultaten blijft boeken tot einde derde week.
Daarna ga je over op een ECA stack voor 3 weken enz...
 
Originally posted by soulreaver
Heb geen gezondheidsprobs, laat voor alle zekerheid voor ik begin met winstrol me leverwaarden aankomende woensdag tjekken.. is dat goed dan knallen. clen maak ik me niet druk om, hooguit trillende handjes..
Soms en zeker als je niet af/op bouwd kan het wel eens meer zijn dan dat...
 
Originally posted by admin
.... 2 weken op topdosis kan moeilijk als je moet opbouwen en afbouwen ....
Opbouwen is bij 2wk/2wk ook alleen nodig in de eerste week van het eerste blok.
Originally posted by admin
.... Wie zegt dat? ....

Diverse boards/fora en o.a Patrick in deze thread.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser

Opbouwen is bij 2wk/2wk ook alleen nodig in de eerste week van het eerste blok.
Ah ja dus als je lichaam terug vatbaar is voor clen na 2 weken stop denk jij niet dat het terug even hevig reageerd? imo, is dat opbouwen net zo goed terug nodig als je gestopt bent voor 2 of 3 weken.

Clenbuterol, when used for its fat-burning properties is best used in a pyramid scheme. Slowly building up the dose may be more important that tapering off of it, as most first time users will rarely if ever know how they will react. Because of the effects on blood pressure its best to start with 20-40 µg per day and slowly work your way up increasing the dose every 3 days by 20 µg, to a maximum of 120-160 µg (most find 80 µg to be adequate). Its also best not used for long periods of time. Body homeostasis seems to negate the excitatory and inhibitive functions of clenbuterol over time, creating a complacency effect. It loses most of its nerve stimulation and fat burning benefits after 3-4 weeks, and using it longer on end would be futile. The user is best to discontinue use for an equal period of time and then recommence again.


Originally posted by smalluser

Diverse boards/fora en o.a Patrick in deze thread.
Leuk, ik kom ook op diverse boards, maar er is daarover geen consensus voor zover ik weet. Wat ik wel weet is dat enkele zeer ervaren mensen het met mijn idee eens zijn. (en waarschijnlijk enkele die het oneens zijn maar dat is normaal:))
 
Originally posted by admin

Soms en zeker als je niet af/op bouwd kan het wel eens meer zijn dan dat...
|


Uiteraard bouw ik op, ik heb nooit clen gebruikt, ik ga niet ineens een bepaalde dosis in me mik gooien.. ik bouw rustig op, 2 weken past alleen beter in me kuur van 6 weken snap je? 2 weken clen, 2 weken eca, 2 weken clen, anders ga ik de clen na me kuur nemen en ik neem juist de winstrol om de katabole effecten tegen te gaan. 8 weken een orale steroide is voor mij geen optie.. ik kies enkel voor oraal omdat het me eerste kennismaking met steroiden is en de halfwaarde tijd van tabletten lager ligt, dus gaat er van alles fout dan is het sneller uit me lichaam.. me volgende kuur worden injects.. alleen ik wil wel graag voor een test. variant kiezen, maar die agressie :( ik ben van nature al vrij opvliegerig en ben bang zwaar agressief te worden wanneer ik een test. variant kies... maar dat is nog toekomst praat... eerst deze kuur met clen maaris en eens kijken hoe het bevalt, mits me lever in orde is, maar dat wordt woensdag getest..
 
Originally posted by soulreaver
|... eerst deze kuur met clen maaris en eens kijken hoe het bevalt, mits me lever in orde is, maar dat wordt woensdag getest..
Ok, goeie.
 
Originally posted by admin
.... Wat ik wel weet is dat enkele zeer ervaren mensen het met mijn idee eens zijn. (en waarschijnlijk enkele die het oneens zijn maar dat is normaal:)) ....

:D Dat blijf je altijd houden anders zou iedereen aan de TEST zijn :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by soulreaver
Ik sprak een arts en die vertelde mij dat diverse recente studies aantoonden dat hgh niks doet, men wil het ook van de dopinglijst halen en het vrijgeven, daar de mensen er anders juist naar grijpen. hgh kan je op 2 manieren krijgen, methode 1 is uit de hersenen van de mens, wat betekend dat als die persoon aids heeft en jij injecteerd het, jij ook aids hebt, en methode 2 is met cellen/genen clonen, klooien, weet niet precies hoe dat gaat. maar veelal zie je op de zwarte markt de versie uit de hersenen van de mens..

ik kan dat vrijgeven niet onderbouwen of wat dan ook, het is enkel wat een sportarts en voedingsdeskundige van numico mij mededeelde..

Ze zijn gestopt met Hgh uit lijken te halen toen ze ontdekten dat het een ernstige hersenziekte overdraagt.
Creutzveldjacob ofzoiets...

In Rusland kun je nog wel echt Hgh vinden... op de zwarte markt.
Waarom zou je het risico nemen als je met STH ook vooruitgaat?

En het verhaal van aids overdragen is het eerste dat ik hoor.
Meer dan waarschijnlijk is dit niet correct.
 
de versie die ze vroeger uit de mens haalden is zowat niet meer te krijgen hoor, alles wat je nu koopt qua merken bevat rHGH
recombinant dus, wat wil zeggen dat het farmaceutisch gemaakt is.
 
Originally posted by Geoffke


Ze zijn gestopt met Hgh uit lijken te halen toen ze ontdekten dat het een ernstige hersenziekte overdraagt.
Creutzveldjacob ofzoiets...

In Rusland kun je nog wel echt Hgh vinden... op de zwarte markt.
Waarom zou je het risico nemen als je met STH ook vooruitgaat?

En het verhaal van aids overdragen is het eerste dat ik hoor.
Meer dan waarschijnlijk is dit niet correct.

Je moet ff een aantal post terug lezen Geoffke. daar heb ik dat hele verhaal uitgelegd.
 
Originally posted by smalluser


:D Dat blijf je altijd houden anders zou iedereen aan de TEST zijn :D

Groet Smalluser :thumb:
Idd was dat maar waar :(
 
Originally posted by Geoffke


Ze zijn gestopt met Hgh uit lijken te halen toen ze ontdekten dat het een ernstige hersenziekte overdraagt.
Creutzveldjacob ofzoiets...

In Rusland kun je nog wel echt Hgh vinden... op de zwarte markt.
Waarom zou je het risico nemen als je met STH ook vooruitgaat?

En het verhaal van aids overdragen is het eerste dat ik hoor.
Meer dan waarschijnlijk is dit niet correct.

Als iemand die arts is, voeding en gezondheid heeft gestudeerd en fysiologie mij verteld dat het op die wijze mogelijk is aids op te lopen dan ga ik er zeker vanuit dat dit correct is. tenzij jij mij kunt overdonderen met wetenschappelijk bewijs dat het niet zo is. die kerel weet wel degelijk waar hij over praat..
 
FF on topic, 6 weken winstrol 30 mg per dag, is het nodig na te kuren met nolva??
 
Originally posted by soulreaver


Als iemand die arts is, voeding en gezondheid heeft gestudeerd en fysiologie mij verteld dat het op die wijze mogelijk is aids op te lopen dan ga ik er zeker vanuit dat dit correct is. tenzij jij mij kunt overdonderen met wetenschappelijk bewijs dat het niet zo is. die kerel weet wel degelijk waar hij over praat..
Het komt gewoon niet veel voor, hiv besmetting via die weg.
 
waarom hoef je niet na te kuren met winny?
 
Originally posted by admin

Het komt gewoon niet veel voor, hiv besmetting via die weg.

Je bent arts en kan cijfers laten zien van het aantal hiv besmettingen via groei hormoon?? daar zijn geen cijfers van, dus hoe kan je weten dat het niet veel voor komt??
 
als het voor kan komen dan is het net als russisch roulette vind ik.. niet doen dus.
 
Originally posted by soulreaver


Je bent arts en kan cijfers laten zien van het aantal hiv besmettingen via groei hormoon?? daar zijn geen cijfers van, dus hoe kan je weten dat het niet veel voor komt??
Omdat er statistieken bestaan van HIV patienten en uit onderzoek bleek dat de meesten dit door seksueelverkeer hebben opgelopen.
Via HGH is de kans gewoon klein, zeker nu we alles farmaceutisch kunnen maken.
 
Originally posted by ErEf
waarom hoef je niet na te kuren met winny?
Omdat de oestrogene feedback minimaal is. Dus heeft het weinig zin om ze te bestrijden.
 
Back
Naar boven