AndroidHealthClinic

Winstrol en antipsychotica?

Bezoekers in dit topic

n0mad31

Novice
Lid geworden
15 mei 2017
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
96kg
Vetpercentage
20%
Hallo Forum bewoners,

Ik heb net een bestelling de deur uit gedaan voor een orale kuur van Stanozolol (Winstrol) en Turinabol.
(200x10mg tabletten Stanozolol + 100x Turinabol tabletten)

Dit wordt mijn eerste kuur en ben erg enthousiast. :)

Ik wil alleen wel iets meer weten over de uitwerking van deze steroiden in combinatie met ,( door bijvoorbeeld een arts voorgeschreven middel ) andere medicatie?.
Zijn deze middelen goed te combineren met een lage dosering antipsychotica bijvoorbeeld?
Bestaan er meldingen over mensen die verward raakten door het gebruik van anabolen?

Ik heb zelf het vermoeden dat dat wel goed zal gaan maar zou toch graag jullie meningen hierover willen.
Ik kan hier over ook bar weinig vinden op het web.
 
Je maakt je zorgen om dat, maar niet je lever?
Zit je al in een psychose en heb je nu gewoon niet helemaal door wat je aan het doen bent?

Je koopt allemaal dingen zonder te weten hoe en wat.
Wat was jij denkende?

Doe maar gewoon helemaal niet kuren, dit is op meerdere manieren gevaarlijk voor je.
 
Je maakt je zorgen om dat, maar niet je lever?
Zit je al in een psychose en heb je nu gewoon niet helemaal door wat je aan het doen bent?

Je koopt allemaal dingen zonder te weten hoe en wat.
Wat was jij denkende?

Doe maar gewoon helemaal niet kuren, dit is op meerdere manieren gevaarlijk voor je.

Hey man... Tof dat je reageerd ! Vind je bericht iets minder maar dat gaat vanzelf wennen.

Ik heb veel gelezen en deze kuur zag ik al een paar keer voorbij komen op het web... Echt iets voor beginners werd er vermeld.
Winstrol kuurtje was me iets te licht dus vandaar de Turinabol er bij... :) .

Dit wordt mijn eerste kuurtje dus het kan zijn dat ik het mis heb......... Dat zal dan ook de reden zijn dat ik hier op het forum kom rondhangen en mensen lastig vallen... haha.

Het viel mij op dat een injectable kuur mij veele malen meer gaat kosten dan wat ik nu kwijt ben. Daarom eerst maar zo.

En mn lever??? Ik heb in mn leven (jeugd vooral) zoveel verschillende pillen op lopen knagen zonder schade dat ik een kuurtje wel ga overleven dus maak je geen zorgen.

En als laatste:

Ik stel deze vraag niet omdat ik zelf ergens last van hem maar omdat ik asl hulpverlener mensen in mijn omgeving heb die daar gevoelig voor zijn..
Vandaar... :P

Ik kom hier dus om advies en raad zoals zoveel mensen... Heb je , naast wat je net op het scherm loopt te kalken, ook advies? Een link, een goed boek of ken je iemand die er wel zinnig op in wil gaan?

Dat zou erg tof van je zijn (Y)

En als deze vraag te moeilijk voor je is dan mag je het ook zeggen hoor... ;)
 
Gebruikelijk is 1 oral (100 tabs), uitzondering 2 orals (200 tabs), 3 is gekkenwerk. heel erg belastend voor je lever.

En met 2 orals tegelijk mag je ook best nakuren. Heb je die?

Ja steroiden kunnen effect hebben op je psyche, niet zozeer op de medicatie zelf, hooguit hebben sommige medicatie dezelfde bijwerkingen waardoor je dubbelop krijgt.

Jij hebt geen van de voorbeeldkuurtjes gekocht...
Je hebt een hogere dosering gekocht en je hebt niet de nakuur gekocht die daar wel staat aangeraden.
Dus je bent gewoon je eigen gang aan het gaan zonder verstand van zaken... waarom?
 
Hier kan je alleen maar negatieve commentaar op geven.

Maar ja het is al gekocht.

Ik snap echt niet waarom je eerst koopt en dan pas raad komt vragen.

Koop jij ook een wagen zo? Eerst kopen en dan pas de testrit.
 
Hey man... Tof dat je reageerd ! Vind je bericht iets minder maar dat gaat vanzelf wennen.


Het viel mij op dat een injectable kuur mij veele malen meer gaat kosten dan wat ik nu kwijt ben. Daarom eerst maar zo.

En mn lever??? Ik heb in mn leven (jeugd vooral) zoveel verschillende pillen op lopen knagen zonder schade dat ik een kuurtje wel ga overleven dus maak je geen zorgen.

En als laatste:

Ik stel deze vraag niet omdat ik zelf ergens last van hem maar omdat ik asl hulpverlener mensen in mijn omgeving heb die daar gevoelig voor zijn..
Vandaar... :P

Ik kom hier dus om advies en raad zoals zoveel mensen... Heb je , naast wat je net op het scherm loopt te kalken, ook advies? Een link, een goed boek of ken je iemand die er wel zinnig op in wil gaan?

Dat zou erg tof van je zijn (Y)

En als deze vraag te moeilijk voor je is dan mag je het ook zeggen hoor... ;)

Op wat slaagt dit nu? Iedereen gaat dit overleven,maar of het goed is das een andere zaak.

En je gaat voor orals omdat dit vele malen goedkoper is nog zo een halfgare reden.

Je zegt dat je om advies komt? Lijkt me eerder dat je gewoon wil horen van doe maar dit is een goed plan. De meesten gaan het u hier afraden,maar het is al gekocht dus 9/10 ga je het toch gewoon doen.
 
Een inject only kuur kost je niet meer dan oral only.

2 potjes test E 250mg 10ml kost je +-60 eu ofzo, dan nog +- 30 voor de clomid of nolva, spuiten kosten ook niet meer dan 10 euro.

100 euro heb je dus een kuur die minder slecht voor je is en waar je meer wisnt mee behaald.


Nu ben je al rond de 100 kwijt voor je orals en moet je nog een nakuur halen.
 
Link verwijderd omdat het ook een bron is en niet louter informatief.
 
Het enige positieve is dat je een aardige jongen bent. Voor de rest heb je de ballen verstand ervan.

Laat dit nou gewoon staan. En als je stats redelijk goed zijn, doe dan een test-only met één van de orals.
 
Zijn deze middelen goed te combineren met een lage dosering antipsychotica bijvoorbeeld?
Bestaan er meldingen over mensen die verward raakten door het gebruik van anabolen?

Ik heb zelf het vermoeden dat dat wel goed zal gaan maar zou toch graag jullie meningen hierover willen.
Ik kan hier over ook bar weinig vinden op het web.
Je koopt het eerst, en dan stel je deze vragen? AAS kunnen hier een flink invloed op uitoefenen, stanozolol zelfs meer dan testosteron zelf. Vooral als je er mee stopt kan het een emotionele rollercoaster worden, en psychoses triggeren als je er gevoelig voor bent.
 
Je kunt het beste aan een arts vragen..

Of als je het toch gaat doen:
1/6 Winstrol 50mg
8/11 Clomid 25mg

Optie 2:
1/6 Winstrol 30mg
1/6 Turinabol 30mg
8/11 clomid 25mg

Optie 3: (beste imo)
1/10 test e 500mg
1/12 HCG 1000iu
12/15 clomid 25mg
 
Je kunt het beste aan een arts vragen..

Of als je het toch gaat doen:
1/6 Winstrol 50mg
8/11 Clomid 25mg

Optie 2:
1/6 Winstrol 30mg
1/6 Turinabol 30mg
8/11 clomid 25mg

Optie 3: (beste imo)
1/10 test e 500mg
1/12 HCG 1000iu
12/15 clomid 25mg

Want?
 
'Hey arts ik wil kuren met anabolen naast mijn antipsychotica' 'nee moet je niet doen'

2 maanden later op dbb: 'HELP!!! Psychose tijdens pct'
 
Dokters kennen meestal zeer weinig van AAS. Mij lijkt het geen goed idee.
dat is niet waar. Ze weten heel goed of het gebruik van aas de effecten van andere medicatie versterken of niet.
 
dat is niet waar. Ze weten heel goed of het gebruik van aas de effecten van andere medicatie versterken of niet.

Ze weten meestal alleen wat er op de bijsluiter staat.
 
Ze weten meestal alleen wat er op de bijsluiter staat.
Dus een arts die een 6/8 jarige opleiding heeft gedaan weet helemaal niks over aas behalve dat kleine stukje op de verpakking hahahah oke man whatever
 
Dus een arts die een 6/8 jarige opleiding heeft gedaan weet helemaal niks over aas behalve dat kleine stukje op de verpakking hahahah oke man whatever

Idd. toch de huisartsen.

denk jij dat er daar diep op ingegaan wordt tijdens hun studies? ok man whatever hahaha

En ik had het over de bijsluiter,niet de verpakking :p
 
Laatst bewerkt:
dan zou ik zeker geen winstrol gebruiken, dat staat er bekend om dat je er angstig en nerveus kan van worden,is zeker genoeg over te vinden op internet maar dan moet je wel in het engels zoeken
 
Back
Naar boven