XXL Nutrition

Winstrol en ..........? Please help me ff..... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WannaBeBig

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
52
Waardering
0
hey boys...ff een vraagje...

wil weer een kuurtje gaan doen...wou eerst gaan injecteren maar begin daar nui toch weer over te twijfelen....

zou dit wat zijn qua orals?

zo niet, wat raden jullie aan....geen winstrol/dianabol stacks meer voor mij iig...

Week 1-6 Gen.Supp. Winstrol 40mg ED
Week 2-5 Syntex Anapolon 100mg ED

Heb weinig verstand van anapolon stacks dus eerst maar ff informeren hoe het met winstrol gaat...

Zo niet...welke andere oral te stacken met winstrol...dan ga ik er eens over nadenken wat ik ga doen....

Thanx guys...
 
Laatst bewerkt:
stats zijn trouwens:

-21 jaar
-83 kilo
-9% vet

1 kuurtje hiervoor gedaan 6 weken 25 mg dianabol/winstrol...wel goed gegroeid allen wel last van beetje gyno/haaruitval...
 
paar kilo echte massa aankomen dus geen 12 kilo waarvan 10 kilo vocht.
gewoon een kuurtje voor de zomer, wat groter en mooier gespierd....

please advies
 
Gewoon lekker doortrainen, 2 kilo erbij moet nog wel kunnen voor de zomer.
 
dat antwoord had ik wel verwacht....vind ik ook wel een leuk antwoord...

maar toch wil advies als het kan....

als ik alleen winstrol doe...hoeveel dan per dag...?

30mg?
40mg?
50mg??????
 
Tja, ik vind je nogal debiel om voor een paar kilo te gaan kuren als je massa wilt. Bij een test/eq is het echt niet 10kg vocht ofzo...
Maar goed zoals je wilt. 30mg om mee te beginnen volstaat in de meeste gevallen. Soul heeft hier iig goeie resultaten mee gehaald.
 
daar heb je gelijk in...zo bedoelde ik het ook niet...

maar begin toch te twijfelen over injecteren enzo...beetje extreem lijkt het toch....
 
Wat vind je er extreem aan? Het is immers minder ongezond dan een oraal als winny of d-boll...
 
ik heb ook een aantal kuurtjes oraal gedaan, het resultaat is wel redelijk, maar niks vergeleken met injecteren. Ik wou dat ik eerder met injecteren was begonnen, stelt echt niks voor, geloof me, ik heb een half uur zwetend gestaan met die injectienaald, toen ik hem zetten dacht ik van is dat nu waar ik me zo druk om gemaakt heb? En de resultaten zijn veel beter.
Je hebt een leuk kuurtje voor droge spiermassa met EQ, primoteston en winstrol tabs, doe hem 8 wkn (16 prikjes) en je bent het mannentje op het strand..
 
als je alleen winny tabs wil doen? moet je wel heel klein zijn wil je resultaat behalen met 30mg..

Alleen winny zou ik niet eens aanraden.
Maar winny tabs zou ik alleen of gecombineerd 75-100mg ED nemen.
100mg winny tabs geeft minder resultaat dan 50mg winny depot!
 
Yup zon 30% minder dacht ik.
 
Back
Naar boven