AndroidHealthClinic

Winstrol enkel pwo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dormin

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 mrt 2012
Berichten
52
Waardering
2
Lengte
1m79
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Hoi allemaal,

Ik ben enige tijd met een coach bezit (legit coach met wedstrijd atleten), en op zijn aanrader ga ik winstrol 40mg enkel pwo doen.
Ik train 3x per week.
Nu vraag ik me af of dit iets is.
Ik weet dat er betere kuren zijn, maar wou met dit beginnen.
Graag eerlijke, serieuze meningen aub

Ps: voedingschema heb ik van hem en volg volledig, doe netjes men cardio etc.

Mvg
Dormin
 
Hoi allemaal,

Ik ben enige tijd met een coach bezit (legit coach met wedstrijd atleten), en op zijn aanrader ga ik winstrol 40mg enkel pwo doen.
Ik train 3x per week.
Nu vraag ik me af of dit iets is.
Ik weet dat er betere kuren zijn, maar wou met dit beginnen.
Graag eerlijke, serieuze meningen aub

Ps: voedingschema heb ik van hem en volg volledig, doe netjes men cardio etc.

Mvg
Dormin
Why don’t you try it ?
ik zie het niet als kuren, je neemt 3x in de week iets als pwo, wat je lever een tijdje ‘aantast’ nadeel gaat zijn als je stopt.. maar wat verwacht jij ervan.
 
Why don’t you try it ?
ik zie het niet als kuren, je neemt 3x in de week iets als pwo, wat je lever een tijdje ‘aantast’ nadeel gaat zijn als je stopt.. maar wat verwacht jij ervan.
Het injecteren van Winstrol voorkomt toch de lever aantasting. Aangezien de half life hiervan 24 uur is, TS 3x in de week gymt en Winstrol wilt gebruiken als pwo zou dit ook goed getimed kunnen worden. Lijkt mij beter dan orale tabletten nemen of mis ik hier iets?

Tevens las ik ook dat Winstrol injecteren beter is, alhoewel dit mij niet veel zegt: “Injectable is much better, because you miss the 1st pass at hepatic metabolism and the pK curve is a little bit flatter causing the AUC to be a little larger.”
 
Als je maar 3x per week traint kun je beter van steroïden wegblijven.
Onzin natuurlijk. Ik train zelf EOD en dat bevalt top. vntl heeft ook een tijd doggcrap getraind 3x per week en Vonk is net zo een luie flikker als ik. Zo zijn er ook talloze strongman die 3x per week trainen, hangt totaal van je doel/lichaam af.

Overigens is 3x per week 40mg winstrol pwo nemen wel zinloos als je daarnaast verder niks neemt. Veel doen dit namelijk om hun training een boost te geven naast de overige AAS.
 
Onzin natuurlijk. Ik train zelf EOD en dat bevalt top. vntl heeft ook een tijd doggcrap getraind 3x per week en Vonk is net zo een luie flikker als ik. Zo zijn er ook talloze strongman die 3x per week trainen, hangt totaal van je doel/lichaam af.

Overigens is 3x per week 40mg winstrol pwo nemen wel zinloos als je daarnaast verder niks neemt. Veel doen dit namelijk om hun training een boost te geven naast de overige AAS.

Ja maar dan ben je niet hardcore en alleen hardcore mag AAS :emo:
 
Het injecteren van Winstrol voorkomt toch de lever aantasting. Aangezien de half life hiervan 24 uur is, TS 3x in de week gymt en Winstrol wilt gebruiken als pwo zou dit ook goed getimed kunnen worden. Lijkt mij beter dan orale tabletten nemen of mis ik hier iets?

Tevens las ik ook dat Winstrol injecteren beter is, alhoewel dit mij niet veel zegt: “Injectable is much better, because you miss the 1st pass at hepatic metabolism and the pK curve is a little bit flatter causing the AUC to be a little larger.”

ik lees nergens dat ts injecteert. 999 van de 1000 gaat het om tabs.
 
Dus opname via je bloed door intramusculair te injecteren is minder belastend voor de lever dan oraal? Galen ?
 
Misschien een idee om mee te delen waarom hij dit juist aanraad? Heb leuke dingen gezien bij gebruik van winstrol PWO, maar dat was bij atleten die 5-6 dagen per week trainde. En paar weken na het stopzetten van gebruik zie je die ''droge'' look als snel verdwijnen
 
Nee, het injecteren van winstrol is net zo schadelijk voor je lever als het nemen van tabletten.
Ik heb dit even verder onderzocht. Er is een onderzoek die dit precies onderzoekt, zoals jij zegt: het injecteren van Winstrol schijnt ook schadelijk te zijn voor de lever. Bedankt voor je verbetering!
 
ik lees nergens dat ts injecteert. 999 van de 1000 gaat het om tabs.
Nee klopt, maar als injecteren wel minder schadelijk voor de lever geweest zou zijn, zou het injecteren in plaats van oraal innemen een mooi advies geweest zijn. Wat helaas niet het geval is :)
 
Ik heb dit even verder onderzocht. Er is een onderzoek die dit precies onderzoekt, zoals jij zegt: het injecteren van Winstrol schijnt ook schadelijk te zijn voor de lever. Bedankt voor je verbetering!
Schijnt niet, het is zo.
 
Nee klopt, maar als injecteren wel minder schadelijk voor de lever geweest zou zijn, zou het injecteren in plaats van oraal innemen een mooi advies geweest zijn. Wat helaas niet het geval is :)
Risico op infectie is ook velen malen hoger bij winstrol inject, naast dezelfde lever belasting het dus niet waard.
 
Schijnt niet, het is zo.
Ik zelf heb dit niet onderzocht, ik kan dit nooit 100% zeker weten enkel opnoemen wat er wordt aangetoont in onderzoeken. Verder heeft dit onderzoek dit met 1 patient onderzocht, ik kan daarmee niet gelijk aannemen dat dit zo voor iedereen is. Daarom dat ik 'schijnt' heb gebruikt
 
ook is het een stuk duurder, je hebt maar 50mg/ml en 10ml is dan voor 10-12x. 100 tabs is 25x intake(@40mg)
 
Dus opname via je bloed door intramusculair te injecteren is minder belastend voor de lever dan oraal? Galen ?
Wat wovano inderdaad al zei: het zal elkaar weinig ontlopen qua schadelijkheid voor de lever (en het effect op cholesterol).
 
Het gaat idd om orals.
Ben in februari na een sabbat jaar terug begonnen, met een coach. Eerst recompen en nu cutten. Zat op sticking point waarbij ik niet lager kon in kcal en op mijn vraag gestart met winnie.
Ben het ook sinds deze week aan het proberen.
Volgens coach zou winnie oraal volle kuur geen zin hebben, enkel pwo. Dat was dan ook de enige uitleg die ik kreeg.
Trainen heeft niks met lui ofzo te maken, eerder tijdsgebrek door job en gezin.

Maar alvast allen heel erg bedankt voor de waardevolle input. Ik ga het gewoon aankijken.
En zal als jullie willen mijn ervaringen hiermee delen.
 
Ipv Winstrol tabs pwo, zou ik in cut liever 200mg Test E EW pakken.(verdeeld in 2 injects) je kunt met winstrol kuur ook cutten, nog nooit gehoord dat dit niet kan en 3xpw beter is :scratch:
 
Dit is men eerste aanraking met aas, dus wou met orals beginnen.
Dat denk ik zelf nl ook, ken er genoeg die daar op gekuurt hebben tijdens de cut. Maar hij zegt ook niet dat dat niet gaat, hij zei enkel dat elke dag nu geen zin heeft. Maar pwo wel. Alsk meer kon trainen was het ook meer dan 3 dagen/week..
Maar zoals ik al zei zijn er idd betere kuur voorstellen
 
Laatst bewerkt:
Als je neemt doe het dan in ieder geval daily. Dit voorstel zegt eigenlijk al dat je kennis op dit gebied niet toereikend is.

De eigen testosteronproductie wordt ook op zo’n lage frequentie op die dosering (gedeeltelijk) onderdrukt dus op de dagen dat je niets neemt heb je ook niet de volledige eigen testosteronproductie om op terug te vallen.

Als je 3x pw winstrol wilt nemen dan zou het wijs zijn om daar in ieder geval 2x per week 500iu hcg naast te zetten zodat je eigen productie op gang blijft.
En dan nog zou ik aanraden om de tabs daily te nemen.
 
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Lijkt mss niet zo maar heb een klein beetje notie hiervan, desondanks weet ik niet zoveel in tegenstelling tot de meeste hier. Daarom ook de twijfels en het feit dat ik de vraag hier durf te stellen.
Die hcg is idd een goeie, thanks.
 
Back
Naar boven