AndroidHealthClinic

Winstrol herpakken

Bezoekers in dit topic

Aphess

Novice
Lid geworden
7 jun 2018
Berichten
11
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Beste forumleden,

Ik zal me eerst even voorstellen, ik kijk namelijk elke dag wel naar dbb alleen heb ik nooit echt de behoefte gehad om een account te creëren maar nu ik met een vraag zit hoop ik toch dat iemand mij kan helpen. Ik ben een jonge van 22 die sinds zijn 18e "bodybuilding" beoefent. Ik ben 1.77, 80kg met 12procent

Ik zal mijn situatie in het kort proberen uit te leggen;

1 maand geleden ben ik begonnen met het nemen van een winstrol only oral kuurtje(1e kuur), na 4 dagen in de kuur is er familielid van mij om het leven gekomen en ben ik niet meer gefocused geweest met sporten voor n weekje. Na een week was ik weer in de sportschool te vinden en ging ik weer volop trainen. Nu vroeg ik me af ( 1maand na het nemen van winstrol) zal het enigszins nadelige effecten op mij hebben om nu weer te beginnen met winstrol kijkende naar groei/gezondheid. Misschien is het een domme vraag maar rather safe than sorry.



Mvg.
 
Laatst bewerkt:
Is geen ramp ;-) Het waren maar een paar dagen dat je gebruikt hebt toch? Dan is het nog niet eens echt op gang gekomen.
 
Top waardeer je reactie, het waren inderdaad maar 4 dagen dat ik het genomen had ( 3tabs van 15 per dag ) echter voelde ik wel al na 2 dagen een veel dikkere pomp en het leek alsof mn aders op mn schouders/borst veel zichtbaarder waren. Kan natuurlijk ook het placebo effect zijn haha.
 
Top waardeer je reactie, het waren inderdaad maar 4 dagen dat ik het genomen had ( 3tabs van 15 per dag ) echter voelde ik wel al na 2 dagen een veel dikkere pomp en het leek alsof mn aders op mn schouders/borst veel zichtbaarder waren. Kan natuurlijk ook het placebo effect zijn haha.

Het werkt ook gewoon vanaf dag 1 en idd je kan gewoon beginnen, winstrol is een mild middel

Btw, adviseer ik je toch om je verder in te lezen naar iets van een test only kuur dit gaat je veel meer opleveren en is niet slechter voor je lichaam.( als het überhaupt al slecht is)

Winstrol only vind ik zelf het niet bepaald waard omdat het vrijwel niets aan vvm oplevert, wel leuk voor de looks op het strand maar meer niet.

Succes met je kuur
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel voor je reactie man waardeer ik heel erg. Ik ben van plan om eind dit jaar wanneer ik 23 word een test e only kuur te zetten inderdaad, wil alleen nu even experimenteren met winstrol en kijken of het mij iets zal opleveren, natuurlijk verwacht ik geen wonderen maar toch ben ik er nieuwschierig naar. Topic kan op slot en nogmaals dank jullie wel voor het reageren.
 
Veel succes ,je gaat tevreden zijn met test only .en je kunt tante winny gewoon weer oppakken .
 
Back
Naar boven