1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

Winstrol in 1e kuur?

Discussie in 'Anabolen' gestart door PietJ, 11 sep 2018.

Tags:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. PietJ

PietJ Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Ga binnenkort beginnen met mijn eerste kuurtje. Sowieso 12 weken Test E 500mg p/w. Echter twijfel ik over winstrol. Wil heel graag een kickstart. Winstrol is vrij mild en kan prima naast test e in de eerste cycle worden genomen, toch? Waarom wel of waarom niet? Of eerste cycle maar gewoon bij test e only laten?

Train vrij veel op kracht en winstrol lijkt me daaron een eeerg leuke toevoeging! Daarnaast is het sneller voelbaar effect ervaren ook fijn in plaats van 3-5 weken wachten is.

2. MrDroeftoeter

MrDroeftoeter Cool Novice

Leuk Bevonden:
    23
    Lengte:
    1m84
    Massa:
    100kg
    Vetpercentage:
    19%
    Kan gewoon maar Anavar schijnt beter te zijn voor kracht.

3. IkWilGrootWorde

IkWilGrootWorde Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    417
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    En mogelijk ook voor de gewrichten beter.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie