MuscleMeat

Winstrol in combinatie met Sint-janskruid

Bezoekers in dit topic

Masteromg038

Novice
Lid geworden
4 mrt 2016
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
68kg
Hallo,


Ik ben sinds vorige week dinsdag begonnen met een winstrolkuur (40 mg oraal per dag). Nu wil ik graag beginnen meth nemen van Sint-janskruid (1 mg hypericine per dag). Echter staat er in de bijsluiter van de Sint-janskruid het volgende:
'' Sint-janskruid (Hypericum perforatum) kan de werking van geneesmiddelen nadelig beïnvloeden. Sint-janskruid versterkt de werking van het leverenzym cytochroom P450, waardoor een aantal geneesmiddelen sneller wordt afgebroken en daardoor een geringe werking heeft''.

Is er iemand die misschien meer verstand heeft op dit specifieke gebied? Ik vraag me namelijk af of ik het Sint-Janskruid ''veilig'' kan innemen en of het niet de werking van de Winstrol zeer nadelig beïnvloedt?

Alvast bedankt!
 
.... Het is natuurlijk achterlijk om winstrol te gebruiken als je vooraf weet dat het geen enkel effect heeft door de sint-janskruid, vandaar de vraag en ook de hoop op een antwoord waar ik iets mee kan,.
 
maar je bent al depressief dus... en dan ga je AAS nemen die je gemoedsstand ook nog eens kunnen beïnvloeden???
 
Geen idee of het samen kan maar zou het voor de zekerheid pas na je winny kuur doen.

Waar dient dat sintjanskruid eigenlijk voor?
 
Geen idee of het samen kan maar zou het voor de zekerheid pas na je winny kuur doen.

Waar dient dat sintjanskruid eigenlijk voor?

het is een kruid dat de serotonine heropname remt, mensen gebruiken het daarom als antidepressiva
 
Hallo,


Ik ben sinds vorige week dinsdag begonnen met een winstrolkuur (40 mg oraal per dag). Nu wil ik graag beginnen meth nemen van Sint-janskruid (1 mg hypericine per dag). Echter staat er in de bijsluiter van de Sint-janskruid het volgende:
'' Sint-janskruid (Hypericum perforatum) kan de werking van geneesmiddelen nadelig beïnvloeden. Sint-janskruid versterkt de werking van het leverenzym cytochroom P450, waardoor een aantal geneesmiddelen sneller wordt afgebroken en daardoor een geringe werking heeft''.

Is er iemand die misschien meer verstand heeft op dit specifieke gebied? Ik vraag me namelijk af of ik het Sint-Janskruid ''veilig'' kan innemen en of het niet de werking van de Winstrol zeer nadelig beïnvloedt?

Alvast bedankt!

Serotonine heropname remmers verhogen over het algemeen het cortisol, misschien zou het daarom interfereren met winny? Maar sint janskruid kun je volgens mij gewoon overal kopen en plukken dus ik kan me niet voorstellen dat het echt een interactie zal hebben met winny
 
Maar sint janskruid kun je volgens mij gewoon overal kopen en plukken dus ik kan me niet voorstellen dat het echt een interactie zal hebben met winny
DIT is echt de MEEST waanzinnige logica die ik ooit gehoord heb.
ik zou overigens lekker wachten met je winstrol tot je van je herbale antidepresiva af bent
 
DIT is echt de MEEST waanzinnige logica die ik ooit gehoord heb.
ik zou overigens lekker wachten met je winstrol tot je van je herbale antidepresiva af bent

Er is een reden dat Sint Janskruid niet gereguleerd wordt en SSRI's als Prozac wel.
 
Overigens is er ook een reden waarom mensen gebruik willen maken van sint-janskruid i.p.v. antidepressiva, namelijk: antidepressiva wordt voorgeschreven aan mensen die echt depressief zijn en ik wil sint-janskruid gebruiken om de sombere klachten die zo nu en dan op treden tegen te gaan. Ook heb ik dit topic niet geopend om het advies te krijgen om met winstrol te stoppen omdat ik depressief ben, ik zou alleen heel graag willen weten wat de invloed van sint-janskruid op het effect van de winstrol is en andersom.
 
gewoon samen doen, en ons laten weten wat het deed...hebben we weer wat geleerd.
 
Steroiden zijn in principe geen medicijnen, het zijn hormonen.
Je kan de werking van een hormoon alleen remmen met een ander hormoon.
Succes.
 
Het versterkt de werking van het lever-enzymsysteem cytochroom P450,[10][11] waardoor een aantal geneesmiddelen sneller wordt afgebroken en daardoor een geringere werking heeft
St Janskruid is belastend voor de lever, Winstrol is dat ook
Trouwens Winstrol is de grootste mindfucker der oralen, als je niet 100% goed in je vel zit blijf je van allebei af en consulteer je een dokter
succes
 
Nog niet eens gesproken over als je klaar bent met je kuur en je test 0 is. Dan voel je je nog kutter. Beter nog even niet aan de aas zitten.
 
Nog niet eens gesproken over als je klaar bent met je kuur en je test 0 is. Dan voel je je nog kutter. Beter nog even niet aan de aas zitten.
Wie stopt er tegenwoordig dan ook nog met kuren. Altijd minimum 500 test per week vanaf je 21e.
 
Serotonine heropname remmers verhogen over het algemeen het cortisol, misschien zou het daarom interfereren met winny? Maar sint janskruid kun je volgens mij gewoon overal kopen en plukken dus ik kan me niet voorstellen dat het echt een interactie zal hebben met winny

Drank ook. Prima te combineren met winstrol dus :thumbs:
 
Wie stopt er tegenwoordig dan ook nog met kuren. Altijd minimum 500 test per week vanaf je 21e.
Og og og, mag je tegenwoordig alleen nog maar op dit forum een serieus antwoord/advies te krijgen op je vraag als je ouder dag 35 bent, 100 KG+ bent en het liefst boven de 190+ cm bent? Want die personen worden zo geboren toch? Ik vind het in ieder geval een beetje sneu dat je als persoon je eigen waarde moet ontlenen door jongeren die graag advies willen hebben om op een hoger niveau te komen in een hoek loopt te zetten. Zoals je in dit topic kunt zien, ben ik niet iemand die over 1 nacht ijs gaat (zoals jij wel beweert) en ik bewijs dat in mijn ogen door juist dit topic te openen en de vraag neer te leggen aan mensen die op dat specifieke gebied meer kennis hebben dan ik.

Aan alle anderen, bedankt voor de adviezen en ik ga er zeker wat mee doen.
 
Og og og, mag je tegenwoordig alleen nog maar op dit forum een serieus antwoord/advies te krijgen op je vraag als je ouder dag 35 bent, 100 KG+ bent en het liefst boven de 190+ cm bent? Want die personen worden zo geboren toch? Ik vind het in ieder geval een beetje sneu dat je als persoon je eigen waarde moet ontlenen door jongeren die graag advies willen hebben om op een hoger niveau te komen in een hoek loopt te zetten. Zoals je in dit topic kunt zien, ben ik niet iemand die over 1 nacht ijs gaat (zoals jij wel beweert) en ik bewijs dat in mijn ogen door juist dit topic te openen en de vraag neer te leggen aan mensen die op dat specifieke gebied meer kennis hebben dan ik.

Aan alle anderen, bedankt voor de adviezen en ik ga er zeker wat mee doen.
Dude, ik ben zelf 24, 178 en weeg ook maar 90kg. Als jij niet kan zien of ik wel of niet serieus ben aan zo een reactie zou ik maar eens enkele lessen sarcasme gaan volgen. Het antwoord is al gegeven en ook al duidelijk vermeld dat je in jouw toestand beter eraf kan blijven. Ik heb nergens gezegd dat jij iemand bent die over 1 nacht ijs gaat, maar het feit dat je winstrol neemt terwijl je je niet goed in je vel voelt is gewoonweg niet slim. Zoals vermeld, wat gaat je gemoedstoestand zijn als je stopt met winstrol, als het terug moeilijk gaat, je die minieme kilo's terug kwijtspeelt, je de hardheid verliest etc. Daar al eens over nagedacht?
 
Back
Naar boven