Fitness Seller

Winstrol inject (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nigger

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2003
Berichten
134
Waardering
0
Kun je winstrol inject ook spuiten in je schouders? E nkan het ook met een insuline naald van 1ml?
 
kom op bro's. laat eens wat horen. ik heb gehoord dat het wel kan maar ben benieuwd naar jullie reactie.
 
Het kan wel ja. Alleen ik weet zelf niet welke naald of spuit je moet gebruiken, heb er geen ervaring mee. Mischien dat Patrick of Admin het weet?
 
In principe kun je het in elke spier inspuiten (het is tenslotte intra musculair), maar het probleem is dat je echt de spier moet vinden...
Als je zelf of diegene die het voor je gaat inspuiten geen ervaring heeft met het inspuiten in een spier in de schouder zou ik het afraden en het gewoon bij de bil houden...

Suc6,
Richard.
 
Ook met een insuline naald van 1 ml? die is iets langer dan de nromale denk ik
 
Een insuline naald is bedoeld voor AS op waterbasis; Winstrol Depot is een AS op oliebasis.
Olie is dikker (stroperiger) dan water; de naald zelf is dus eigenlijk juist te dun.
 
Winstrol depot is op waterbasis.
 
Met goede kwaliteit winstrol kan het.
 
thanx dan doe ik dat. zelf dacht ik dat winstrol ook op waterbasis was.
 
voorzichtig ermee! enne winny is idd eg wel op waterbasis...
 
Originally posted by soulreaver
Winstrol depot is op waterbasis.

Indien Winstrol Depot (ik ben deze samenstelling al een tijd niet tegengekomen - my bad :cool: ) inderdaad op waterbasis is, dan is het uiteraard geen enkel probleem om een insulinenaald te gebruiken voor een injectie. :)

Gr.
Richard.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven