MuscleMeat

Winstrol injectables (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mindcontrol

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
12 mei 2023
Berichten
2.038
Waardering
3.198
Lengte
1m56
Massa
54kg
Vetpercentage
20%
Ga richting einde cut en ga de laatste weken winstrol toevoegen.
Ik heb injectables, 100mg/ml

Om de dag 100mg prikken of elke dag 50mg?

Lees in oude topics veelal om de dag maar vraag het nogmaals want mettertijd veranderen inzichten/meningen.

Alvast bedankt
 
Heeft je vriendin het nog niet geprobeerd op 5mg ED. zou dat dan eerst proberen zodat je de bijwerkingen kunt controleren.

Nu serieus. het maakt geen fuck uit
 
Ik deed vroeger eod. je kunt ED nemen en dan wat minder dan 50mg, net wat jij wilt.
 
Hoorde een verhaal over kristallen die niet goed op lossen en ontstekingen kunnen veroorzaken, gebeurt dat vaak? Of ligt het aan de gear of het merk?
 
Ik deed vroeger eod. je kunt ED nemen en dan wat minder dan 50mg, net wat jij wilt.
Dan doe ik eod, anders prik ik me naast 3x per week, nog eens elke dag die winstrol, als het geen verschil maakt dan prik ik het liefst zo min mogelijk
 
Hoorde een verhaal over kristallen die niet goed op lossen en ontstekingen kunnen veroorzaken, gebeurt dat vaak? Of ligt het aan de gear of het merk?
Ik heb geen ugl gebruikt, alleen het oude hardcore shit. dat ligt aan de dosis en hoe gemaakt. vaak zie je dat in het flesje al en kun je verhitten in koken d water. soms gebeurd het in de winter tijdens transport(koude)
 
Ik heb geen ugl gebruikt, alleen het oude hardcore shit. dat ligt aan de dosis en hoe gemaakt. vaak zie je dat in het flesje al en kun je verhitten in koken d water. soms gebeurd het in de winter tijdens transport(koude)
Dus verhitten voor gebruik kan al een hoop sores voorkomen begrijp ik.
 
Dus verhitten voor gebruik kan al een hoop sores voorkomen begrijp ik.
als de vloeistof strak is hoeft dat niet, hoeft ook niet telkens. als jij je fijn voelt, kun je het eenmalig doen (just 2 B sure)
 
Waarom injectables?
 
Heb je olie of waterbasis? Waterbasis is kut imo, spul loopt regelmatig gewoon vast in de spuit. Ooit 1 kuur mee geprobeerd. Denk dat ik minimaal 5x een lading winny in m'n gezicht heb gehad doordat ik de naald van de spuit drukte :')
 
Heb je olie of waterbasis? Waterbasis is kut imo, spul loopt regelmatig gewoon vast in de spuit. Ooit 1 kuur mee geprobeerd. Denk dat ik minimaal 5x een lading winny in m'n gezicht heb gehad doordat ik de naald van de spuit drukte :')
als je spuit met luer-lock gebruikt zal dat wel meevallen. en ook dikkere naald helpt
 
Heb je olie of waterbasis? Waterbasis is kut imo, spul loopt regelmatig gewoon vast in de spuit. Ooit 1 kuur mee geprobeerd. Denk dat ik minimaal 5x een lading winny in m'n gezicht heb gehad doordat ik de naald van de spuit drukte :')

Waterbasis, ik denk dat ik ze licht verwarm voor gebruik als ik het zo hoor. Heb luer-lock zodat ik dat probleem voorkom. Ik vind dat systeem erg fijn werken.
 
Dianabol is uit mn plan btw , teveel con's tegenover de pro's👍
 
Bedankt voor jullie toelichtingen.

Waardevolle info
 
Back
Naar boven