XXL Nutrition

Winstrol kuur voor vrouw

Bezoekers in dit topic

Gymkonijn123

Novice
Lid geworden
16 apr 2019
Berichten
14
Waardering
1
Lengte
1m69
Massa
58kg
Hoi hoi,

Ik heb afgelopen jaar een anavar kuur gedaan. Ik was hier tevreden over maar ik wil toch nog iets anders proberen. Ik wou eens een winstrol kuur proberen. Ik ben 21 jaar, 1m69 en weeg 61,50. Wat zijn de klachten bij vrouwen? Ik dacht om 20mg/dag te nemen. Tips?

groetjes xxx
 
Je hebt al een topic over je anavar gebruik in combinatie met middelen voor angststoornissen. Je zegt daar een goed resultaat op te hebben gehad.
Maar wat heb je er mee bereikt en wat is je doel nu om winstrol te pakken?
Er zitten veel risico's aan AAS gebruik vast en dat is al eerder verteld. Je bent nog maar 21 en vrouw en wil nu een tweede keer gaan kuren.
Het lijkt me toch (goed bedoeld) verstandig om eerst eens goed in te lezen op de risico's. Bijwerkingen kan je overal op internet vinden.
Dus gebruik je verstand en doe het niet. Lees wat er kan gebeuren en realiseer je ook dat je echt met je gezondheid gaat lopen rotzooien.
Gezien je vragen denk ik niet dat je overziet wat de gevolgen voor je toekomst kunnen zijn. Op korte termijn zal je heel misschien snel resultaat zien. Maar op lange termijn zal je waarschijnlijk pas erachter komen wat je hebt gedaan met je lijf en mogelijk spijt krijgen.

Het blijft uiteraard je eigen keuze. Maar denk goed na....

Mocht je onverhoopt besluiten wel door te zetten... Denk dat vele vrouwen en ook mannen geinteresseerd zijn in wat het je brengt.
 
Hoi hoi,

Ik heb afgelopen jaar een anavar kuur gedaan. Ik was hier tevreden over maar ik wil toch nog iets anders proberen. Ik wou eens een winstrol kuur proberen. Ik ben 21 jaar, 1m69 en weeg 61,50. Wat zijn de klachten bij vrouwen? Ik dacht om 20mg/dag te nemen. Tips?

groetjes xxx
Een jonge, labiele vrouw van 21 jaar met angststoornissen die winstrol zou willen nemen en al gekuurd heeft. Gekker kan het niet.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Een jonge, labiele vrouw van 21 jaar met angststoornissen die winstrol zou willen nemen en al gekuurd heeft. Gekker kan het niet.

Dit... Winstrol ook echt, van alle AAS die er beschikbaar is.. :emo:


giphy.gif
 
Tip:

1. Niet doen.
 
Winstrol is ook echt een van de laatste AAS die je als vrouw zou moeten overwegen.
 
Hoi hoi,

Ik heb afgelopen jaar een anavar kuur gedaan. Ik was hier tevreden over maar ik wil toch nog iets anders proberen. Ik wou eens een winstrol kuur proberen. Ik ben 21 jaar, 1m69 en weeg 61,50. Wat zijn de klachten bij vrouwen? Ik dacht om 20mg/dag te nemen. Tips?

groetjes xxx


OK, je bent ofwel een troll of heel eigenwijs... Post je dan ook je resultaat?
 
OK, je bent ofwel een troll of heel eigenwijs... Post je dan ook je resultaat?

hè hè rustig aan meneertje. Ben geen trol, ben lekker eigenwijs :) heb mijn resultaat niet echt ergens genoteerd. Neven effecten waren er wel maar niet om over naar huis te schrijven. Had enkel heel veel last van zweet buiten en een uitgedroogde mond. Het vele water drinken is dan weer een nadeel wat dat moet er ook weer uit.Had het effect? Ja zeker, maar ik had het er meer van verwacht. Maar prima kuur voor een vrouw. Ik stond toch wat strakker. Ook waren mijn spieren mooi opgepompt kreeg ik het gevoel. Kreeg ook enkele complimenten dat mijn armen er goed uitzagen en dat ze verandering zagen. Mijn timing van de kuur was ook gewoon niet lekker, midden in de zomer. Mijn dieet was geen topper, veel rotzooi gegeten. Plus enkele avonden toch lekker gaan terrassen. Dit jaar wil ik nog een keer proberen, met mijn dieet op punt en voor de zomer. Dan zal ik alles netjes bij houden zodat ik cijfer gegevens heb. Groetjes x x x
 
ga Je dan ook bijhouden hoeveel je clit is gegroeid?
 
Ga eerst eens goed op je voeding letten voor je zooi gaat gebruiken.
 
Back
Naar boven