MuscleMeat

winstrol kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AAJ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
675
Waardering
0
is dit een goed kuurtje om te beginnen, het wordt mn eerste kuur na een "fake"dianabol kuur.

winstrol tabletten van 5 mg

week mg

1 10
2 15
3 20
4 25
5 20
6 10


zou je dit mischien licht kunnen combineren met dianabol, ik denk dat het een hele domme vraag is maar wil het toch weten ???

en moet je de inname van de winstrol over de dag verdelen???
 
Ik vind de kuur niks, maar toch enkele tips: winny 1 x per dag is voldoende..maar dan wel aan een dosis van 50mg/dag zonder dat taperen..
Ik zou het overigens zeker niet met dbol combineren, ben je zeker van deze kuur? Anders zou ik toch iets anders doen.
 
Hey AAJ....er bestaan geen domme vragen... Je moet juist de dingen vragen waar je niet zeker over bent. Helaas kan ik je niet verder helpen met je vraag....maar ik weet zeker dat er genoeg mensen op deze site...jouw vraag wel kunnen beantwoorden.

Succes!!!
 
Een dergelijke kuur zou ik geen slimme keuze vinden.
Veel te weinig resultaat voor de onderdrukking die je je lichaam aandoet.

Btw, wat zijn je stats?
 
winstrol depot (injectie) is in ieder geval beter dan tabletten. Je belast er je lever minder mee en is bovendien veel effectiever. Als je niet graag spuit, mag je het naar het schijnt ook drinken. Heb dat gelezen maar zelf nog niet toegepast. Misschien toch nog even links en rechts informeren alvorens het spul op te drinken. Ik spuit het en heb er goeie resultaten mee. Ben Johnson is zoals je weet er ook groot mee geworden.
 
Originally posted by sporty
Als je niet graag spuit, mag je het naar het schijnt ook drinken.

Haah, en wat denk je dat het dan voor voordeel heeft tegenover tabl!? Dan komt het alsnog oraal binnen, en moet het alsnog de lever extra passeren!
 
Soms zijn injects in verhouding goedkoper... maar idd als het dezelfde prijs is komt het op hetzelfde neer.
 
Originally posted by Robin


Haah, en wat denk je dat het dan voor voordeel heeft tegenover tabl!? Dan komt het alsnog oraal binnen, en moet het alsnog de lever extra passeren!

Daarin heb je gelijk. Het moet inderdaad nog de lever passeren. Daarom zou ik het ook niet drinken. Maar er is toch nog altijd een voordeel: injecties zijn effectiever dan tabletten. Beter resultaat. Kijk maar even op:

www.anabolicreview.com

kijken onder drug profiles
 
ik ben nog niet zeker van deze kuur en zit te twijfelen tussen winstrol of dianabol, wil eigenlijk wel massa maar niet teveel verliezen na de kuur en wil alleen tabletten

wat moet ik nou doen ???
 
Niet kuren...
 
Originally posted by sporty


Daarin heb je gelijk. Het moet inderdaad nog de lever passeren. Daarom zou ik het ook niet drinken. Maar er is toch nog altijd een voordeel: injecties zijn effectiever dan tabletten. Beter resultaat. Kijk maar even op:

www.anabolicreview.com

kijken onder drug profiles

Klopt...maar dan moet je die injectie ook wel injecteren en niet drinken...
 
AAJ, waarom wil je alleen maar tabs, en geen spuit, heb je daar een goeie reden voor?
 
Wat wil je dan massa of droge spieren.Als eerste kuur zal ik voor de massa gaan.Beter is deca maar aangezien je voor de pillen gaat zal ik d boll doen.
 
Originally posted by admin
Niet kuren...

Mee eens alhoewel ik zelf ook ben begonnen met pillen kijk ik er nu heel anders tegen aan.

The darts are the only way
 
ik ben bang dat de injecties te heftig gaan en blauwe plekken achter laten en mn vriendin mag niet weten dat ik aan de as zit want dan is ze weg, weet ik zeker en dat is het niet waard.
als ik zomaar giganties begin te groeien en dan ook nog blauwe plekken op mn bil heb weet zij wel genoeg, en met tabletten kan ik nog zeggen dat het hmb of tribullus is( ff in een ander potje). ik weet het klinkt dom maar het is nou eenmaal zo als ik moet kiezen tussen mn vriendin of een injectie in mn bil dan is de keus snel gemaakt.


:(
 
Kies dan je vriending! Waarom wil je nu ineens zo breed worden dan?? Voor je vriendin hoeft het dus niet begrijp ik....
 
De injectie dus ;-) ha ha ha.... Denk dat je er eerst eens goed met je vriendin over moet praten....dat heb ik ook gedaan.... En nu is zij degene die hem bij mij zet.... ;-)
 
Originally posted by AAJ
ik ben bang dat de injecties te heftig gaan en blauwe plekken achter laten en mn vriendin mag niet weten dat ik aan de as zit want dan is ze weg, weet ik zeker en dat is het niet waard.
als ik zomaar giganties begin te groeien en dan ook nog blauwe plekken op mn bil heb weet zij wel genoeg, en met tabletten kan ik nog zeggen dat het hmb of tribullus is( ff in een ander potje). ik weet het klinkt dom maar het is nou eenmaal zo als ik moet kiezen tussen mn vriendin of een injectie in mn bil dan is de keus snel gemaakt.


:(
Als je de injectie goed zet, dan krijg je daar geen blauwe plekken van. Af en toe heb ik wel eens een stijf gevoel in de spier waar ik de injectie heb gezet maar geen blauwe plekken.
Denk je nu echt dat je plotseling gigantisch zult beginnen groeien na injecties ????? dat is een misverstand hoor. Je spieren ontwikkelen iets sneller, uiteraard.... maar gigantisch ??? neen hoor.
 
Originally posted by lorenzo
Wat wil je dan massa of droge spieren.Als eerste kuur zal ik voor de massa gaan.Beter is deca maar aangezien je voor de pillen gaat zal ik d boll doen.
Sorry, maar hier ben ik het niet mee eens. Met Dbol groei je inderdaad harder zolang je die troep slikt. Je terugval is echter groter. Met Winstrol bouw je minder op, maar het is meer kwaliteit .

Uit betrouwbare bron heb ik echter toch ook wel redelijk goede ervaringen gehoord over Andriol in hoeveelheden van 400 - 600 mg/dag (geen napraterij dus, maar echte ervaringen!!!). Ik weet dat er meestal niet zo positief over gesproken wordt, echter meestal betreft dat dan 240 mg/dag. Dit werd wel gecombineerd met Winny tabs. Voordeel van Andriol is dat het je lever niet belast, nadeel is wel dat het erg gevoelig is voor temperatuurschommelingen (en je weet nooit hoe het is bewaard bij je dealer!!).

Beste advies tot nu toe was van Admin......
:thumb:
 
Originally posted by sporty

Als je de injectie goed zet, dan krijg je daar geen blauwe plekken van. Af en toe heb ik wel eens een stijf gevoel in de spier waar ik de injectie heb gezet maar geen blauwe plekken.
Denk je nu echt dat je plotseling gigantisch zult beginnen groeien na injecties ????? dat is een misverstand hoor. Je spieren ontwikkelen iets sneller, uiteraard.... maar gigantisch ??? neen hoor.
Als je ergens opvallend zwaarder van wordt dan is het wel van orals, veel water, veel vet, snel een opgeblazen hoofd en snel al die symptomen terug kwijt na de kuur, dus begin idd niet dat injects meer opvallen. Elke dag om de 4 uur pillen slikken valt meer op dan 1 x in de week s' avonds een spuitje zetten.
Nee, iemand die pillen gebruikt haal je er zo uit.
 
Back
Naar boven