XXL Nutrition

winstrol kuur

Bezoekers in dit topic

Originally posted by oldy

Uit betrouwbare bron heb ik echter toch ook wel redelijk goede ervaringen gehoord over Andriol in hoeveelheden van 400 - 600 mg/dag (geen napraterij dus, maar echte ervaringen!!!). Ik weet dat er meestal niet zo positief over gesproken wordt, echter meestal betreft dat dan 240 mg/dag. Dit werd wel gecombineerd met Winny tabs. Voordeel van Andriol is dat het je lever niet belast, nadeel is wel dat het erg gevoelig is voor temperatuurschommelingen (en je weet nooit hoe het is bewaard bij je dealer!!).

Beste advies tot nu toe was van Admin......
:thumb:

Andriol is inderdaad nog zo slecht niet.... maar 400-600 mg/dag moet een fortuin gekost hebben.... andriol is in vergelijking met andere as ontzettend duur
 
Tja een winny only kuur is al niet veel beter dan dbol only maar je behoud waarschijnlijk een tijd na de kuur evenveel kilo's als je het goed aanpakt, met dat verschil dat winny meer androgeen en niet aromatiseerd dus water en vet zal je geen last van hebben. Blijft stom om voor 3-4 kilo winst te gaan kuren kan je net zo goed beter gaan eten...
 
oke bedankt nou zit ik weer in twijfel of ik nu toch beter injecties kan gaan nemen maarja ik denk er nog wel ff overna.
ik ben nu bezig om eerst zoveel mogelijk uit mn voeding tehalen (op advies van admin, nog bedankt:thumb: ) en wat ik wil gaan kuren zie ik over een tijdje wel, maar wil er eerst zoveel mogelijk over leren, en dat gaat de goeie kant op met al jullie adviesen.

:lifter:

bedankt
 
T heeft gelijk als hij zegt beter niet kuren en wel goed eten om 3-4 kilio aan te komen dan winny of andere as aan te raken.
Met voeding en supplementen kun je heeeeel ver komen.
Onderschat het niet.

Verder heb ik toevallig vanmiddag 3 bladzijden gelezen over winstrol in "muscular development" october 2002 issue.
Ik heb geen zin om het hele artikel over te tikken en ik denk ook niet dat iemand het helemaal zal lezen, maar het kwam erop neer dat winny onderschat wordt wat betreft bijwerkingen.

Ik zal vandaag of morgen de conclusie van het artikel posten.
(het artikel had meer als 100 referenties naar onderzoeken in zich)
 
Back
Naar boven