MuscleMeat

Winstrol kuur dosis verhogen?

Bezoekers in dit topic

Sheva_93

Novice
Lid geworden
27 apr 2017
Berichten
25
Waardering
6
Lengte
1m73
Massa
74kg
Vetpercentage
14%
Dag allen ik heb mij zojuist aangemeld op dit site, ik volg BB al een tijdje i.v.m kuurtjes schema's etc.

Ik train nu ongeveer 5 jaar met (helaas) breaks, sinds 8 maanden train ik weer serieus, ik zit nu 12 dagen aan de Winstrol en ik merk dat ik kwa kracht redelijk vooruit ga, mijn BF is ook redelijk omlaag gegaan maar dat komt dankzij het 4x per week voetballen, sinds ik niet meer buiten de deur eet gaat het uiteraard ook rap.

Ik zit nu op de 45mg (Winstrol) geen bijwerkingen of last (tot nu toe) mijn vraag is of het kwaad kan als ik overschakel naar de 60mg.

Leeftijd: 24
Lengte: 1.73
Gewicht: 74

Ik train 5 keer per week

Maandag: Rug - Triceps - Buik
Dinsdag: Borst - Biceps
Woensdag: Schouders - Benen - Buik
Vrijdag: Rug - Triceps
Zaterdag: Borst - Biceps - als afsluiter Buik!

Bedankt alvast en als jullie wat willen weten vraag maar raak !
 
Hou het gewoon lekker op 45mg.
 
Is er een reden om geen hogere dosering te nemen? Zo ja, dan hou ik het zeker op 45mg.

Bedankt voor uw reactie.
 
Is er een reden om geen hogere dosering te nemen? Zo ja, dan hou ik het zeker op 45mg.

Bedankt voor uw reactie.

Mss meer bijwerkingen terwijl de positieve effecten nauwelijks hoger gaan zijn of niet opwegen tegen de bijwerkingen ?
 
Bij 60mg zal je sneller last gaan krijgen van backpumps en droge gewrichten.
 
Bedankt voor jullie reactie! Wat ik me dan toch af vraag, waarom schakelen sommige over naar 60-70mg na 2-4 weken 45mg als de postieve effecten nauwelijks hoger gaat worden?
 
Bedankt voor jullie reactie! Wat ik me dan toch af vraag, waarom schakelen sommige over naar 60-70mg na 2-4 weken 45mg als de postieve effecten nauwelijks hoger gaat worden?

Omdat veel mensen denken "meer is beter "mss.

Is omdat anderen het doen het dan automatisch een goed idee?
 
Heb ik gezegd dat het een goed idee is? Het is een vraag?
 
Je eindigt je zin elke keer met een vraagteken, als je antwoord geeft op een vraag eindig je niet met een vraagteken denk ik zo.
 
Je eindigt je zin elke keer met een vraagteken, als je antwoord geeft op een vraag eindig je niet met een vraagteken denk ik zo.

ok dan flink zo.

En ik zou je trainingsschema mss ook maar eens aanpassen.

Of train je je benen 1 x en de rest 2 x omdat je voetbalt? en ja hoor alweer een vraagteken.
 
Ik ga hier verder niet op in, ik ben hier om wat wijzer te worden over Winstrol, heb liever nuttige informatie ipv halve antwoorden.
 
Heb je met voetbal geen last dan?
 
Ik voel dat het gespannen is bij mijn kuiten maar trekt na de warming up weer weg, ik weet niet of het door de winstrol komt, voordat ik winstrol gebruikte had ik er geen last van.
 
ok dan flink zo.

En ik zou je trainingsschema mss ook maar eens aanpassen.

Of train je je benen 1 x en de rest 2 x omdat je voetbalt? en ja hoor alweer een vraagteken.


Ik heb al redelijk gespierde benen, ik voetbal 4 x per week 2 x zaalvoetbal 2 x veldvoetbal, ik pak tussendoor wel 1 a 2 been oefeningen.
 
Ik heb al redelijk gespierde benen, ik voetbal 4 x per week 2 x zaalvoetbal 2 x veldvoetbal, ik pak tussendoor wel 1 a 2 been oefeningen.


:roflol:

No you don't
 
Bedoel meer dat als hij zegt 'ik heb dikke benen want ik voetbal', het meteen duidelijk is dat ie geen dikke poten heeft.


ik voetbal al sinds mijn 4de en heb altijd al kracht in mijn benen gehad, ik loop iig niet op stokjes.
 
Back
Naar boven