Fitness Seller

Winstrol kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juggernaut23

Cool Novice
Lid geworden
6 jun 2020
Berichten
56
Waardering
25
Lengte
1m68
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Hallo beste mensen!

(M, 23 jaar, nu ±10% bij 80KG).

Het klinkt wellicht vreemd, maar ik ga het toch doen!

Ik ben dus al bijna vier weken bezig met de Anavar Only kuur (50mg), maar merk totaal niks, ik heb dus een vermoeden dat het fake is, ik stop er ook mee.

Nu wil ik dus het volgende doen; een Winstrol Only kuur pakken van 50mg voor 6 weken. Zelf ben ik aan het denken om geen nakuur te doen, maar om mijn lichaam zelf te laten herstellen hierna.

Dit zal dus (als de Anavar echt fake is) mijn eerste kuur zijn.

Ik had dit gelijk eerder moeten doen, I know, maar de (eventuele) bijwerkingen hielden mij wat tegen (pijn aan gewrichten, haaruitval!?😟), gelukkig geen gyno?..

Hebben jullie aanbevelingen/meningen over mijn redenatie. Ik dacht zelf ook om een Liver Protect met bijvoorbeeld NAC erin mee te laten lopen de gehele 6 weken. En de dosering splitten? 25mg ochtend om 8.00 uur, en 25mg 17.00 uur (een uur voor de training)?

Alvast bedankt!! (en ja ik ben voorbereid op kritiek)
 
Naast dat ik je winstrol only afraad zou ik eerst een bloedtest doen en kijken hoe je bloedwaardes zijn voordat je er weer een oral in gooid voor 6 weken.
 
Hebben jullie aanbevelingen/meningen over mijn redenatie. Ik dacht zelf ook om een Liver Protect met bijvoorbeeld NAC erin mee te laten lopen de gehele 6 weken. En de dosering splitten? 25mg ochtend om 8.00 uur, en 25mg 17.00 uur (een uur voor de training)?
Wat vntl zegt; doe eerst eens een bloedonderzoekje. Je kunt maar 1x je beginwaarden vaststellen, hoewel het nu af te vragen valt of die niet al versprongen zijn.
Verder is je anavar fake. Voor een eerste kennismaking ga je van 50mg dagelijks zeker wel wat voelen na 1-2 weken.

Advies:
Ga geen winstrol only doen, heb je echt helemaal niks aan.
Beter een test 500mg kuurtje.
 
Naast dat ik je winstrol only afraad zou ik eerst een bloedtest doen en kijken hoe je bloedwaardes zijn voordat je er weer een oral in gooid voor 6 weken.
Bedankt, en wat wordt nogal gecontroleerd tijdens een bloedonderzoek? Ik neem aan dat ik niet naar de huisarts kan bellen en kan zeggen: ik wil namelijk een anabolen kuur starten?.. (ik ben nieuw in deze wereld ;) )
 
Bedankt, en wat wordt nogal gecontroleerd tijdens een bloedonderzoek? Ik neem aan dat ik niet naar de huisarts kan bellen en kan zeggen: ik wil namelijk een anabolen kuur starten?.. (ik ben nieuw in deze wereld ;) )
Testosteron,oestrogeen,hdl,ldl etc. Ik zou het eerst via de huisarts proberen en anders kun je via internet een test kopen.


Dit is wel mega duur via de huisarts betaalde ik maar 40 euro meen ik.
 
Ik zal naast mijn Winstrol kuur minimaal 4 gram Taurine (voor de eventuele backpumps), en een leverbeschermer (met o.a. NAC) de gehele kuur laten mee lopen (6 weken).

Goed idee?..
 
Hoe weet je nu dat je winstrol wel real is?
 
Hoe weet je nu dat je winstrol wel real is?
Naja, 100% weet je het nooit, maar:
- Winstrol is relatief goedkoop, dus waarom faken.
- Het is nu niet van een UG Lab, maar een grote Europese dealer die wereldwijd zendt (veel recensies van te vinden op internet).
- Merk is dus een groot bekend merk.
- Labtesten zitten erbij (in tot hoeverre die real is).

Ik neem dus aan dat ik de kans zo verkleind heb om zeker te weten dat t real is..
 
Naja, 100% weet je het nooit, maar:
- Winstrol is relatief goedkoop, dus waarom faken.
- Het is nu niet van een UG Lab, maar een grote Europese dealer die wereldwijd zendt (veel recensies van te vinden op internet).
- Merk is dus een groot bekend merk.
- Labtesten zitten erbij (in tot hoeverre die real is).

Ik neem dus aan dat ik de kans zo verkleind heb om zeker te weten dat t real is..
Zegt jammer genoeg nog steeds heel weinig.
HG van een illegale europese vendor is nog vaker fake dan UG van een Nederlandse vendor.
De sites die wereldwijd zenden (en zogezegd overal wharehouses hebben) zijn bijna altijd een scam
 
Zegt jammer genoeg nog steeds heel weinig.
HG van een illegale europese vendor is nog vaker fake dan UG van een Nederlandse vendor.
De sites die wereldwijd zenden (en zogezegd overal wharehouses hebben) zijn bijna altijd een scam
Oke, bedankt voor je reactie. Het is ook maar net waar je weet dat het real is door ervaring, die heb ik juist nog niet. K hoop dat het real is zodat ik er in de toekomst vaker war kan bestellen..
 
Oke, bedankt voor je reactie. Het is ook maar net waar je weet dat het real is door ervaring, die heb ik juist nog niet. K hoop dat het real is zodat ik er in de toekomst vaker war kan bestellen..
T zal er uiteindelijk meestal op aankomen dat het een beetje geluk hebben is. Als je met orals na een week of 2 echt helemaal niks voelt/merkt is het fake :) (of herken je het gevoel niet of zijn de verwachtingen te hoog :p)
 
Back
Naar boven