Fitness Seller

Winstrol kuurtje' injecteren of oraal ?

Bezoekers in dit topic

Rotterdam1994

Novice
Lid geworden
11 jan 2015
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m90
Hey allemaal!


Ik ben op het gebied van anabolen nieuw en ik hoop dat iemand mij deze vragen kan beantwoorden dat ik er weer wijzer van word!

Ik heb het 1 en ander opgezocht over winstrol omdat ik dat als eerste kuur wil proberen.
Maar vraag me toch bepaalde dingen af wat mij beter lijkt.

Ik had begrepen van een maatje dat winstrol op waterbasis verschrikkelijk pijn doet, is het dan niet handiger als ik voor injecteren kies om dan winstrol op oliebasis te kopen?

Ik heb ook gelezen dat injecteren een lagere dosis nodig is en heftiger is en dat het minder schadelijk voor je lever is?

Zijn er grote voordelen voor injecteren?


Ik wil eigelijk aankomen maar winstrol kan je ook innemen om te bulken/groter worden is mij verteld?

Ik zie ook dat mensen winstrol combineren met bijvoorbeeld: anavar en turinabol zijn dat grote voordelen met gewichtsaanname?

Ik zie heel veel verschillende prijzen van winstrol me maatje zegt dat ik 80 euro kwijt ben voor een winstrol kuurtje?


Alvast erg bedankt voor je reactie
 
Als je toch gaat injecteren waarom dan biet gewoon test e?
Scheelt je een hoop injecteren.

Mensen beginnen vaak met winstrol omdat ze niet durven te prikken
 
Gewoon weg met de orals, daar ga je nagenoeg niets mee winnen zo.
Als jij aan wilt komen zal je gewoon de volgens de "basics" moeten beginnen en dat is vaak met test only.
Met winny only geef je je lichaam ook een opflikker, kan je bet beter meteen goed doen waar je ook wat aan overhoud.
 
Hoe lang train je, en hoe is de progressie naturel nog geweest? Op basis van je verhaal lijkt het niet alsof je veel kennis van zaken hebt, wellicht is er zonder AAS nog veel meer te bereiken.
 
Ik train al 2 jaar waarbij ik 18+ kg aan ben gekomen. Ben trots op wat ik bereikt heb nu zou ik graag next level willen gaan

Wat moet ik verstaan onder: test e? (Sorry ben een newbie haha)
 
Testosteron Enanthaat. Niet slecht bedoeld, maar als je niet weet wat er bedoeld wordt met test e zou ik mezelf dringend wat meer gaan inlezen.
Als je aan de winny only gaat zou ik persoonlijk gewoon orals nemen. Winny inject lijkt me helemaal niets voor je eerste cycle, mijn persoonlijke mening.
 
En zeker niet na 2 jaar al aan aas gaan denken..
 
Gewoon weg met de orals, daar ga je nagenoeg niets mee winnen zo.
Als jij aan wilt komen zal je gewoon de volgens de "basics" moeten beginnen en dat is vaak met test only.
Met winny only geef je je lichaam ook een opflikker, kan je bet beter meteen goed doen waar je ook wat aan overhoud.

Winny only is op dbb vaak standaard +5 kg :D
 
Back
Naar boven