MuscleMeat

Winstrol niet schadelijk voor de lever!!!!!!

Bezoekers in topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

parradice

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
4 apr 2008
Waardering
14
Beste mensen,

Om gelijk met de deur in huis te vallen : winstrol is in mijn geval totaal niet slecht voor de lever!

Moet er wel bij zeggen dat ik verder geen alcohol drink. Wel phenibut twee tot driemaal per week. En afgelopen dagen heb ik heel wat paracetamol en advil lopen slikken.

Vanochtend bloedonderzoek gedaan: lever is prima! (Zit in week 4 van me kuur)

Meer info over de kuur:

Me plan was 6 weken lang 200mg test e + 40 mg winstrol

Volgende keer is me voorkeur uiteraard test prop. Maar had nog een volle fles test e staan.

Einde van me vierde week moet ik helaas stoppen, vanwege meerdere redenen (infectie glute, toen abnormaal zieke pip in virgin muscle omdat andere plek nog opgezwollen en heet was, dikke enkel omdat ik te zwaar heb gesquat)

Vooruitgang is te zien! Ben er verder tevreden mee! Vooral vanwege de uitslag van bloedonderzoek! Ik wil niet zeggen dat iedereen nu volop aan winstrol moet. Maar anekdotisch hoef je je ook niet bang te laten met "wees geen mietje prik die naald want orals maken je dood". Onderzoek altijd eerst! En neem alles, inclusief wat ik zeg, met een korreltje zout! Weet je wat? Fuck me hele post! Ik ben euforisch :p

Bijlagen

• 20201117_163106.jpg
    20201117_163106.jpg
    90,3 KB · Weergaven: 57

chrash

Huge Freak
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Waardering
14.501
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
winstrol is in mijn geval totaal niet slecht voor de lever!
#doubt

ik drink regelmatig alcohol en mijn leverwaardes waren de laatste controle ook in orde, is alcohol dan ook op een magische manier opeens niet meer giftig voor de lever?

rare onzinnige post man...

vntl

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Waardering
19.986
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Mooi verhaal man mijn waardes zijn wel fucked up op orals, doeiii

Armyboy

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
20 okt 2013
Waardering
844
Lengte
2m02
Ken je het verschil tussen bezittelijke en persoonlijke voornaamwoorden?

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Waardering
17.368
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Blijkt je winstrol alleen een tabletje bindmiddel te zijn.

Dit kan overigens best; bij een klein aantal mensen lijken orals weinig te doen met de leverwaarden.

parradice

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
4 apr 2008
Waardering
14
#doubt

ik drink regelmatig alcohol en mijn leverwaardes waren de laatste controle ook in orde, is alcohol dan ook op een magische manier opeens niet meer giftig voor de lever?

rare onzinnige post man...
Doe ermee wat je wil kerel. Ik heb geen wetenschappelijke artikel gepubliceerd. Lees de woorden als "in mijn geval", "anekdotisch". Alle pros en cons zijn al bekend. Wou graag mijn ervaring delen. Eat a snickers.

parradice

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
4 apr 2008
Waardering
14
Ken je het verschil tussen bezittelijke en persoonlijke voornaamwoorden?
Is mijn primitieve nederlands te simpel voor je brein? Of is het semantisch ontvangen alleen zorgen de grammaticale fouten errors in je autistisch kopf? Je heb beetje autisme man. Geeft niet. Iedereen is een beetje autistisch.

Biomek

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
25 apr 2013
Waardering
6.593
Lengte
1m84
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Ik rook. Ik heb geen kanker. Conclusie: van roken krijg je geen kanker.
Maar anekdotisch hoef je je ook niet bang te laten met "wees geen mietje prik die naald want orals maken je dood".
We zeggen dat niet omdat orals je dood maken. We zeggen dat omdat oral only gewoon gay is.

parradice

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
4 apr 2008
Waardering
14
Ik train. Ik heb weinig spieren. Conclusie: van trainen krijg je weinig spieren :(
Ik ben blij dat jullie het concept van inductief redeneren begrijpen. Alleen de functie van het bespotten gaat mij geheel voorbij als ik nergens een claim heb gemaakt mijn woorden als absolute waarheid aan te nemen. Stelletje intelligente dombos.

chrash

Huge Freak
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Waardering
14.501
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Ik ben blij dat jullie het concept van inductief redeneren begrijpen. Alleen de functie van het bespotten gaat mij geheel voorbij als ik nergens een claim heb gemaakt mijn woorden als absolute waarheid aan te nemen. Stelletje intelligente dombos.
Je gehele titel is een claim schaamluis

2DE0ABB1-96BB-448B-B6E6-310B541AEA3C.jpeg

GJX

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2010
Waardering
123
Lengte
1m88
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Blijkt je winstrol alleen een tabletje bindmiddel te zijn.

Dit kan overigens best; bij een klein aantal mensen lijken orals weinig te doen met de leverwaarden.

Ben wel benieuwd hoe dit kan, weet je daar meer over?
Want orals zijn 17aa en toxisch en blablabla maar dan toch geen afwijkende leverwaarden ???

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Waardering
17.368
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Ben wel benieuwd hoe dit kan, weet je daar meer over?
Want orals zijn 17aa en toxisch en blablabla maar dan toch geen afwijkende leverwaarden ???
De schade wordt waarschijnlijk veroorzaakt door androgeenreceptoractivatie in de levercellen: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/27372877/

Ik vermoed dat mensen waarbij het weinig lijkt te doen met de leverwaarden, er simpelweg een stuk minder androgeenreceptoren tot expressie komen in de levercellen. Maar dit is een wilde gok van mij, er is geen data die dit onderbouwt.

Zenzation

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 sep 2019
Waardering
716
Lengte
1m80
Massa
79kg
Vetpercentage
21%