Fitness Seller

winstrol-nolvadex (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bellemans

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2010
Berichten
22
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
83kg
beste ik ben nu al een paar jaar aan et trainen en ben mij toch aan het over wegen van een pille kuur te pakken .
heb me laten vertellen dat winstrol en nolvadex daar ideaal voor zijn als eerste kuur.
en wil een pille kuur nemen omdat ik niet zo echt ben voor dat spuiten.

wat denken jullie hier van ?
tezware kuur of . . . ?

mvg kevin
 
beste ik ben nu al een paar jaar aan et trainen en ben mij toch aan het over wegen van een pille kuur te pakken .
heb me laten vertellen dat winstrol en nolvadex daar ideaal voor zijn als eerste kuur.
en wil een pille kuur nemen omdat ik niet zo echt ben voor dat spuiten.

wat denken jullie hier van ?
tezware kuur of . . . ?

mvg kevin

ja veel te zwaar, nog lang niet aan beginnen, der is wat redelijke milde lees stof te vinden in de stickkies. Daar kan je beter eerst ff koekeloeren
 
beste ik ben nu al een paar jaar aan et trainenen ben mij toch aan het over wegen van een pille kuur te pakken .
heb me laten vertellen dat winstrol en nolvadex daar ideaal voor zijn als eerste kuur.
en wil een pille kuur nemen omdat ik niet zo echt ben voor dat spuiten.

wat denken jullie hier van ?
tezware kuur of . . . ?

mvg kevin

Kom je niet aan?wat eet je/dag gr
 
post eens wat je allemaal eet op een dag
misschien kunnen we jou daarbij helpen
zelf denk ik dat je nog wel wat kan winnen kwa gewicht met voeding alvorens een kuur te gaan doen
maar ja van deze beslissing kunnen wij jou toch niet aflullen
dus hier mijn optie
6 weken winstrol 50 mg ed
2 weken nakuren met novadex 20 mg ed
lekker boven onderhoud gaan eten en dan kom je echt wel aan alleen is dan de vraag kom je aan door de aas of door je voeding goed te hebben en was de kuur overbodig
hierna is er geen weg meer terug en moet je om kunnen gaan met een terugval na de kuur
succes
 
mijn dag bestaat uit :
6u smorgens 3 boterhammen + 1 koffie
8u30 een suiker wafel + reddbull
10u30 nog ne koek
12u30 smiddags 5 boterhammen met kippefillet
14u30 2 boterhammen kippefillet
17u middag 6 aardappelen een hennig stuk vlees en groeten (ma om en om spaghetti ene dag wel andere dag nie)
20 u 3 boterhammen met kippe fillet

heb gemerkt als ik er turbo mass gainer bij pak kom ik wel bij ma dat gaat er daarna weer terug af.
mvg kevin
 
mijn dag bestaat uit :
6u smorgens 3 boterhammen + 1 koffie
8u30 een suiker wafel + reddbull
10u30 nog ne koek
12u30 smiddags 5 boterhammen met kippefillet
14u30 2 boterhammen kippefillet
17u middag 6 aardappelen een hennig stuk vlees en groeten (ma om en om spaghetti ene dag wel andere dag nie)
20 u 3 boterhammen met kippe fillet

heb gemerkt als ik er turbo mass gainer bij pak kom ik wel bij ma dat gaat er daarna weer terug af.
mvg kevin

Doe je vlees de groeten man,u serious!?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
More not sure if serious here
 
Doe je vlees de groeten man,u serious!?
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]


ja groenten had et net ook gezien . . .

ma eet ik dan te weinig ?
groeten
 
Voeding lijkt helemaal nergens op, ga je eerst maar is inlezen m.b.t voeding.
 
Gewoon lekker je 'pille' kuurtje doen joh, komt helemaal goed met jou.
J/k ga eerst eens wat rondlezen want volgens mij heb je geen idee waar je het over hebt.

Edit: Dat 'voedingsschema' ook!:roflol:
 
Sorry dude, maar suikerwafel redbull en daarna nog een koek. Ja die dingen zijn superanabool. Drop al die koeken en wafels en koffie en redbull.

Drink gewoon water 3l per dag. Ik raad je aan als je liever brood eet eet per dag zo een 12 sneden bruin/volkoren/meergranen brood beleg dit met kippewit.

Als ontbijt neem gewoon 2 hardgekookte eitjes en wat havermout en whey.
Je kan havermout gemalen kopen in zakken van 5 kg (xxlnutrition, bodyenfitshop).
Dan neem je smorgens gewoon een shake met havermout en whey.

8u30 eet je dan paar sneden brood met kip en een appel ofzo.
10u30 idem eet paar sneden brood
12u30 Eet terug van je brood met kip en een whey shake (neem deze mee in een flesje ofzo)
14u30 terug wat brood en een stukje fruit ofzo
17u je avondeten.

Dan training denk ik ? Neem na je training whey shake met havermout.
20u eet wat kip of kalkoen of een stukje vis. Je hebt van die ingevrozen pangafilet kost niets man.
Eet ook nog voor het slapen gaan 500g kwark meng deze met een potje fruitsla.

Doe dit allemaal en maak een schema met wat je eet alles erbij (calorien, eiwitt, koolhydraat en vet.) Bereken je behoefte (google) en post je voedingsschemadan kunnen we je nog helpen.

Ik ben er zeker van dat je je voeding aanpast dat je nog veel kunt gainen en dan kan je aas nog even uitstellen succes.

Als je toch kuurt doe het zo ;

Week 1-6 50 mg winstrol. (verdeeld over dag innemen)
Dan meteen erna 2 weekjes nolvadex 20 mg p/d.
Drink heel veel water in je kuurtje dit is vochtafdrijvend, goed tegen hoofdpijn en goed voor gewrichten.
 
Nolvadex is inderdaad een hele goede kuur
 
heb gemerkt als ik er turbo mass gainer bij pak kom ik wel bij ma dat gaat er daarna weer terug af.
mvg kevin

Ben jij nu aan het trollen? Dit kan toch niet echt zijn?
 
Ben jij nu aan het trollen? Dit kan toch niet echt zijn?


Ik heb ook altijd erge terug val na een turbo super mega mass gainer power.

Libido dip, moe, nergens zin in, kg's vliegen er af.
 
Vergeet het maar, je moet gewoon blijven "fitnisse".
 
Sorry dude, maar suikerwafel redbull en daarna nog een koek. Ja die dingen zijn superanabool. Drop al die koeken en wafels en koffie en redbull.

Drink gewoon water 3l per dag. Ik raad je aan als je liever brood eet eet per dag zo een 12 sneden bruin/volkoren/meergranen brood beleg dit met kippewit.

Als ontbijt neem gewoon 2 hardgekookte eitjes en wat havermout en whey.
Je kan havermout gemalen kopen in zakken van 5 kg (xxlnutrition, bodyenfitshop).
Dan neem je smorgens gewoon een shake met havermout en whey.

8u30 eet je dan paar sneden brood met kip en een appel ofzo.
10u30 idem eet paar sneden brood
12u30 Eet terug van je brood met kip en een whey shake (neem deze mee in een flesje ofzo)
14u30 terug wat brood en een stukje fruit ofzo
17u je avondeten.

Dan training denk ik ? Neem na je training whey shake met havermout.
20u eet wat kip of kalkoen of een stukje vis. Je hebt van die ingevrozen pangafilet kost niets man.
Eet ook nog voor het slapen gaan 500g kwark meng deze met een potje fruitsla.

Doe dit allemaal en maak een schema met wat je eet alles erbij (calorien, eiwitt, koolhydraat en vet.) Bereken je behoefte (google) en post je voedingsschemadan kunnen we je nog helpen.

Ik ben er zeker van dat je je voeding aanpast dat je nog veel kunt gainen en dan kan je aas nog even uitstellen succes.

Als je toch kuurt doe het zo ;

Week 1-6 50 mg winstrol. (verdeeld over dag innemen)
Dan meteen erna 2 weekjes nolvadex 20 mg p/d.
Drink heel veel water in je kuurtje dit is vochtafdrijvend, goed tegen hoofdpijn en goed voor gewrichten.

kijk hier heb ik nu iets aan se :-)
merci he man en ga me hier proberen aan tehouden.
 
kijk hier heb ik nu iets aan se :-)
merci he man en ga me hier proberen aan tehouden.

:roflol:

Kerel, echt waar jij snapt er echt geen k*t van.
Colossalx bedoelt het zeker goed maar meer als leidraad denk ik.
Doe niet zo eigenwijs en maak een voedingsschema met behulp van de stickies in de voedingssectie.
Bereken je onderhoud etc. etc. doe gewoon s wat moeite en misschien levert je kuurtje je dan wat op.
Pfff zo moeilijk is het toch niet man.
 
kijk hier heb ik nu iets aan se :-)
merci he man en ga me hier proberen aan tehouden.

het kan nog beter!!, ik zou je maar ff goed gaan inlezen voordat je uberhaupt over kuren nadenkt.
 
:roflol:

Kerel, echt waar jij snapt er echt geen k*t van.
Colossalx bedoelt het zeker goed maar meer als leidraad denk ik.
Doe niet zo eigenwijs en maak een voedingsschema met behulp van de stickies in de voedingssectie.
Bereken je onderhoud etc. etc. doe gewoon s wat moeite en misschien levert je kuurtje je dan wat op.
Pfff zo moeilijk is het toch niet man.

Doe geen moeite Marcel,wie niet horen wil...
 
Back
Naar boven