Is winstrol tabletten net als proviron een oestrogeen blokker (of is winstrol sterker) en als ik tijdens mijn kuur winstrol gebruik kan ik de proviron dan laten vallen?
Ik heb snel last knobbels
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
In tegenstelling tot nolvadex en clomid zijn stanozolol en mesterolone aromataze blockers (AB), geen estrogene receptor blockers (ERB).dennis80 zei:Is winstrol tabletten net als proviron een oestrogeen blokker (of is winstrol sterker) en als ik tijdens mijn kuur winstrol gebruik kan ik de proviron dan laten vallen?
dennis80 zei:Ik kan ook aan arimidex komen, is dat aan te raden of zit het je gains in de weg.
Ik begrijp het helmaal thnx admin. Winny stopt net als proviron het aromaticeren dus kan ik proviron laten vallen als iik winstrol gebruik. Maar helpt die wel net zo goed als die proviron?
1. Duur maar effectief. Nadelen zijn er idd ook die je niet hebt bij proviron of nolvadex. Niet nodig in de meeste lichte tot matige kuurtjes imo.dennis80 zei:1. Ik kan ook aan arimidex komen, is dat aan te raden of zit het je gains in de weg.
Ik begrijp het helmaal thnx admin. Winny stopt net als proviron het aromaticeren dus kan ik proviron laten vallen als iik winstrol gebruik. 2. Maar helpt die wel net zo goed als die proviron?