Fitness Seller

winstrol (oestrogeen blokker??)

Bezoekers in dit topic

dennis80

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Is winstrol tabletten net als proviron een oestrogeen blokker (of is winstrol sterker) en als ik tijdens mijn kuur winstrol gebruik kan ik de proviron dan laten vallen?

Ik heb snel last knobbels :(

er word geecht dat winstrol progestron acktiviteit blokeer dus gaat de progestoron werking van deca oxy tegen. voor oestrogeen blokker neem nolva clomid of als je er al last van hebt armidex

Wat Barman wou zeggen is dat je toch best Nolvadex of Clomid haalt :)

Ja hoe zit dat eigenlijk, als je proviron gebruikt om wat minder vocht vast te houden, en halverwege tot eind kuur ga je winny erbij pakken, vervalt het proviron gedeelte dan helemaal, of kun je dit (evt in mindere mate) ook met de winny gebruiken om dat waterretentie wat te bedwingen.

Hoe zou je het dan invullen;

stel:

week 1 t/m 10
boldenone 400mg p/wk
Test 400mg p/wk

week 6 t/m 10
winny tabs 30mg p/dag

Dit is even gewoon voorbeeld, maar hoe zou je de provi er in verwerken, niet alleen vanwege de gyno maar het watergebeuren.

iemand?

Niemand? Mods!! Admin DBC01??

Ik zou het wel graag willen weten, volgens mij is winstrol ook een DHT middel en zorgt het er voor dat je oestrogeen geen kans krijgt.

Waar zijn ze als je ze nodig hebt....

haha

Je kan de proviron er dan uitlaten, de winstrol voorkomt het vasthouden van vocht. Ik zou ook geen proviron en winstrol tegelijk nemen, tenzij je onder puisten wil komen en je 2x per dag wil scheren.

Week Equipoise Winstrol/Stromba Proviron
1 300-400 mg/week
2 300-400 mg/week
3 300-400 mg/week 25-50 mg every (other) day
4 300-400 mg/week 25-50 mg every (other) day
5 300-400 mg/week 25-50 mg every (other) day 50-100 mg/day
6 300-400 mg/week 25-50 mg every (other) day 50-100 mg/day
7 300-400 mg/week 25-50 mg every (other) day 50-100 mg/day
8 300-400 mg/week 25-50 mg every (other) day 50-100 mg/day
9 300-400 mg/week 25-50 mg every (other) day 50-100 mg/day
10 300-400 mg/week 25-50 mg every (other) day 50-100 mg/day

Very effective cutting cycle. Beginners would start at 300 mg a week for equipoise or may even wish to consider using Methenolone (Primobolan) instead at 300-400 mg a week, since methenolone does not aromatize. Most people with a little experience will prefer Boldenone (equipoise) because it has better gains and the minor aromatization would cause no problems on a large frame. Note that if you do opt for methenolone, the use of mesterolone (Proviron) near the end of a stack is no longer needed at all. The Winstrol dose is your biggest concern. If you inject I would say regardless of anything, use 50 mg every other day. Only people with a certain mass would use 50 mg every day. If you ingest, I would say either 25-50 mg every day for beginners or 50 mg every day for veterans. I wouldn't go any higher with the use of Winstrol at 8 weeks due to hepatoxicity. If more is needed, increasing equipoise makes more sense. Adding the proviron at the end will totally block any form of aromatization from the equipoise and free more of the stuff up because it has a high affinity for coïtus-hormone binding structures. It also offers a distinct hardness, which, in conjunction with Winny, should give you the cuts of a life-time as you progress towards the end of a cycle.

bron: Big Cat

Het kan dus blijkbaar wel, zowel stromba als proviron gebruiken. Maar zijn de bijwerkingen dan idd zo zwaar, want ik zie het wel ideaal als waterafstotend.

Ik praat uit de praktijk als ik zeg dat het niet nodig is, winstrol zorgt echt en zeker bij boldenone wat toch al weinig vochtretentie geeft, voor voldoende afdrijving van vocht. Bovendien winstrol met proviron een paar dingen die ik ervaarde: 2x per dag scheren, borsthaar wat om de dag afgeschoren moest worden, beharing op me rug, inhammen die vrij rap groter werden, onder de puisten en door het tekort aan vocht tijdens trainingen pijnlijke gewrichten..

En met alle respect voor big cat, ik heb een groot respect voor mannen als bc, nandi12, jboldman, enz. maar big cat kan in deze enkel theoretisch praten, uiteraard het kan wel, maar in de praktijk is de vraag of je het wilt. Het is vanuit vocht overwegingen zeker niet nodig.

Maar is winstrol een sterkere oestrogeen blokker dan proviron? en moet ik nou wel of niet stoppen met proviron als ik winstrol gebruik. Respect voor Bc en soulreaver ik vind dat jullie allebei veel ervan af weten maar wie spreekt nou de waarheid en wat is nu slim ???

Er is geen waarheid en geen leugen. Zeker je kan proviron erbij pakken naast winstrol, ik vind het alleen niet nodig, zeker niet bij boldenone. De winstrol zal je zeker voldoende hard maken. Ik zou of of doen. Het kan dus wel, maar ik vind het overbodig.

Vraag anders of BC zijn mening ook even neerzet :) Dan weten we exact hoe hij erover denkt.

Ik hoor het al, pak alleen de winny, dat scheren, inhammen en al die onzin dat hoeft van mij niet zo. En wat betreft waterhoofd, met boldenone / winny is het nog wel te doen.

dennis80 zei:
Is winstrol tabletten net als proviron een oestrogeen blokker (of is winstrol sterker) en als ik tijdens mijn kuur winstrol gebruik kan ik de proviron dan laten vallen?

Ik heb snel last knobbels :(
In tegenstelling tot nolvadex en clomid zijn stanozolol en mesterolone aromataze blockers (AB), geen estrogene receptor blockers (ERB).

Estrogeen/progesterone komt voor in cycles waarbij de steroïde(n) kan (kunnen) aromatiseren. Dus vooral in kuurtjes met bijv. test, deca, oxy, ... is het raadzaam om een AB te gebruiken. De AB zal echter nooit alle conversie naar E of P kunnen stoppen, waar je dus rekening mee moet houden. Best is daarom een ERB bij de hand te houden.
Afhankelijk van de kuur en dosissen bepaald je wat je gaat gebruiken om E/P problemen te voorkomen/behandelen.

Zonder kuurvoorbeeld kan dus al niemand je hier echt helpen. Maar ik kan je alvast dit aanraden: nolvadex heb je bijna altijd nodig in een kuur. Dus die moet je ieg bij de hand hebben. Verder is proviron net als winny een zwakke estrogeen antagonist, dus geschikt om enige estrogene activiteit over te houden. Dit is belangrijk voor het upgraden van de AR en kan ongetwijfeld extra groei betekenen. Gyno is meestal progesterone gerelateerd, en zou met de proviron of winny vermeden moeten worden. Anders dosis aanpassen. Bij ernstige tekenen van gyno direct nolvadex therapie beginnen 40-30 mg voor enkele dagen tot het probleem stopt.
Natuurlijk kan je proviron en wintrol beiden gebruiken in 1 kuur, maar het is niet nodig ze tegelijk te stacken. Proviron zou ik aanraden gedurende heel de kuur aan 50mg/dag om te beginnen als je veilig wil spelen. Winstrol wordt veel gebruikt in de laatste 6-4 weken van een kuur voor het "hard maken" van de massa en het verminderen van vocht.

Hopelijk weet je al iets meer en anders moet je het maar vragen :)

Ik kan ook aan arimidex komen, is dat aan te raden of zit het je gains in de weg.

Ik begrijp het helmaal thnx admin. Winny stopt net als proviron het aromaticeren dus kan ik proviron laten vallen als iik winstrol gebruik. Maar helpt die wel net zo goed als die proviron?

dennis80 zei:
Ik kan ook aan arimidex komen, is dat aan te raden of zit het je gains in de weg.

Ik begrijp het helmaal thnx admin. Winny stopt net als proviron het aromaticeren dus kan ik proviron laten vallen als iik winstrol gebruik. Maar helpt die wel net zo goed als die proviron?

Arimidex zou ik zelf niet nemen, het heeft een hele slechte invloed op je cholestrol.

dennis80 zei:
1. Ik kan ook aan arimidex komen, is dat aan te raden of zit het je gains in de weg.

Ik begrijp het helmaal thnx admin. Winny stopt net als proviron het aromaticeren dus kan ik proviron laten vallen als iik winstrol gebruik. 2. Maar helpt die wel net zo goed als die proviron?
1. Duur maar effectief. Nadelen zijn er idd ook die je niet hebt bij proviron of nolvadex. Niet nodig in de meeste lichte tot matige kuurtjes imo.
2. Ja kan je doen. Alleen is winny giftig en Proviron niet, Proviron kan je dus langer gebruiken en hoger dosseren en het is goedkoper. Voor het specifiek vermijden van estrogene bijwerkingen is proviron beter imo. :)

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven