XXL Nutrition

winstrol of anavar als 1e kuur

Bezoekers in dit topic

Pierre T

Novice
Lid geworden
29 dec 2014
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
86kg
hoi, Ik ben nieuw op dit forum Ik heb al heel veel gelezen over Anavar en Winstrol. Ik zie letterlijk door de bomen het bos niet meer. Ik zou graag een kuur willen gaan doen om droger te worden, hardere spieren te krijgen en iets spier toename. Ik ben 181 en weeg 86 kg. Ik train al meer dan 10 jaar. De laatste 4 jaar consequent en eet gezond en regelmatig. Krijg genoeg binnen p een gezonde manier. Maar ik krijg het maar niet voor elkaar om harder, droger en meer definitie te krijgen. Zware kuur zoals dianabol test of zoiets wil ik liever niet. ben al en opgewonden kereltje van mijzelf.............. Graag de voor en nadelen van anavar en winstrol ten opzichte van elkaar en een advies. Nakuur doe ik bij beiden. Hoop dat ik er dan uit ga komen.
thanx a lot
 
Laatst bewerkt:
Winst ongeveer hetzelfde. Alleen meer kans op gewrichtspijn bij winny.
 
Heey welkom,

Winstrol 6 weken op 50mg p dag is een leuk kuurtje en kennismaking met aas.
Leuke krachtgains en wat massa +- 4kg denk ik, neem wel glucosamine en omega 3 voor je gewrichten en drink genoeg water minimaal 3L en drink tijdens de kuur geen alcohol!
Anavar doet in mij ogen heel weinig ik reageerde er nooit goed op en het is behoorlijk duur.

Johan
 
Heey welkom,

Winstrol 6 weken op 50mg p dag is een leuk kuurtje en kennismaking met aas.
Leuke krachtgains en wat massa +- 4kg denk ik, neem wel glucosamine en omega 3 voor je gewrichten en drink genoeg water minimaal 3L en drink tijdens de kuur geen alcohol!
Anavar doet in mij ogen heel weinig ik reageerde er nooit goed op en het is behoorlijk duur.

Johan
mss omdat anavar ook veel gefaket word?
 
Thanx. Heb je ookk nog een voorkeur voor een nakuur?

ciao
 
lees "Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma" op dit forum.
30mg Anavar per dag voor 4 weken...
Geen nakuur en weinig bijwerkingen...
Je lever blijft gespaard, en is een goede eerste kennismaking.
Met dank aan Cools
 
lees "Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma" op dit forum.
30mg Anavar per dag voor 4 weken...
Geen nakuur en weinig bijwerkingen...
Je lever blijft gespaard, en is een goede eerste kennismaking.
Met dank aan Cools

heb jij ervaring met anavar?
nakuur doe ik zowieso om de risicos van bijwerkingen te minimaliseren. Lage dosering. Dat wel.
 
lees "Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma" op dit forum.
30mg Anavar per dag voor 4 weken...
Geen nakuur en weinig bijwerkingen...
Je lever blijft gespaard, en is een goede eerste kennismaking.
Met dank aan Cools

Ook anavar op 30 mg onderdrukt gewoon.. altijd nakuur. Clomid in het geval van winstrol/anavar only's voor beste resultaat.
 
mss omdat anavar ook veel gefaket word?

valt wel mee meestal krijg je wel echte anavar alleen je moet minimaal 100mg p dag nemen om wat te merken is mijn ervaring.

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

Thanx. Heb je ookk nog een voorkeur voor een nakuur?

ciao

2 weken nolvadex 20mg p dag
 
Ook anavar op 30 mg onderdrukt gewoon.. altijd nakuur. Clomid in het geval van winstrol/anavar only's voor beste resultaat.

Ja, het onderdrukt. Maar hoe sterk het onderdrukt hangt van het middel, dosis en lengte van de kuur af.

Bij 4 weken anavar op 30mg/dag is geen nakuur nodig omdat er geen volledige onderdrukking plaatsvind (behalve bij gevoelige personen, meestal na x aantal zwaardere kuren verhoogt gevoeligheid onderdrukking).

http://journals.lww.com/jaids/Fullt...ne_in_the_Treatment_of_HIV_Associated.6.aspx#
 
Laatst bewerkt:
Kruidvat.


Toedels
 
  • Like
Waarderingen: mat
geen van beide hoeveel keer moet het nog gezegt worden deze vraag blijft terug komen op DBB, gwn test-e eerste kuur en wil je het echt doe er winny of anavar bij als kickstart
 
Lastige site

Ben 38 heb vroeger a classe gevochten thai boxen, heb nu eigen bedrijf, na vechtsport carrière enorme roofbouw gepleegd,veel drinken veel roken. Mijn bedrijf gaat nu super en ben helemaal klaar met dit kut zelf destructieve gedrag. Drink niet meer en rook niet meer. Weet dat bijna alle orals levertoxisch zijn. Ben nu ongeveer 15 kg te zwaar maar heb wel bereikt wat ik wilde. Top bedrijf en financieel onafhankelijk.

Weet dat iedereen zal adviseren , gezond leven sporten voldoende rust etc. Dat is algemeen en ik waardeer alle goede adviezen naar de jeugd en terecht ! Ik heb alleen 1 doel, binnen 1 jaar vetpercentage acceptabel. Ik vraag me af of 12 flessen wijn per week slechter zijn dan orals ? Geen idee. Injectables is ook een optie, voorlopig pak ik niks en train ik rustig weer om te beginnen. Wil niet groter worden, klein beetje massa aanzetten , beetje droog en top conditie. Dat gewicht krijg ik er wel af, vocht WFCA tussen 82 en 94 kg .Wil weer thai boxen slechts trainen , ben nu een halve dooie ze schoppen me de halve zaal door.

Ga lever onderzoek doen en hart. Ben 38 werk in de gezondheidszorg weet veel over anabolen zonder ze ooit gebruikt te hebben. Kon niet met vechtsport. Liever geen reacties over dom en je bent te oud of te jong. Iedereen weet dat t gebeurt en verwacht geen tovenaar , wat badr hari pakt is 10 keer wat ik voorstel ondanks dat ik de jongen waardeer. maar graag advies over bv winstrol droog rode bloedlichaampje conditie etc.

Ben geen 18 met domme verwachtingen. Ik heb 15 jaar op hoog niveau getraind en gevochten weet echt wel over eiwit amino creatine verhoudingen. Vraag me enkel af of mogelijk dbol anavar winstrol iets zouden kunnen helpen mocht ik dit besluiten. Doel is droog 10 tot 20% massa droog en zuurstof.

Alvast dank voor de reacties

Mvgr jason
 
Als je eiwit creatine amino verhouding maar goed is zal ik 12 flessen wijn drinken dan gain je het hardst.
 
Ga eerst us ff fatsoenlijk trainen dan. Maandje of 6 en werk aan je vet% daarna maar eens verder kijken. Dit advies geldt voor 18 jaar en voor 38 jaar.

Meteen aan de AAS na lange tijd niet (fatsoenlijk) trainen is nooit een goed idee
 
Ik heb ergens een case gelezen dat je beter Bordeaux dan Bourgogne neemt. Heeft te maken met de vorm van de fles of zoiets.

wijnfles.png
 
Ben 38 heb vroeger a classe gevochten thai boxen, heb nu eigen bedrijf, na vechtsport carrière enorme roofbouw gepleegd,veel drinken veel roken. Mijn bedrijf gaat nu super en ben helemaal klaar met dit kut zelf destructieve gedrag. Drink niet meer en rook niet meer. Weet dat bijna alle orals levertoxisch zijn. Ben nu ongeveer 15 kg te zwaar maar heb wel bereikt wat ik wilde. Top bedrijf en financieel onafhankelijk.

Weet dat iedereen zal adviseren , gezond leven sporten voldoende rust etc. Dat is algemeen en ik waardeer alle goede adviezen naar de jeugd en terecht ! Ik heb alleen 1 doel, binnen 1 jaar vetpercentage acceptabel. Ik vraag me af of 12 flessen wijn per week slechter zijn dan orals ? Geen idee. Injectables is ook een optie, voorlopig pak ik niks en train ik rustig weer om te beginnen. Wil niet groter worden, klein beetje massa aanzetten , beetje droog en top conditie. Dat gewicht krijg ik er wel af, vocht WFCA tussen 82 en 94 kg .Wil weer thai boxen slechts trainen , ben nu een halve dooie ze schoppen me de halve zaal door.


Alvast dank voor de reacties

Mvgr jason

Als je niet groot wilt worden moet je niet aan kuren denken of beginnen. Beetje groeien kan perfect op voeding.
 
Back
Naar boven