XXL Nutrition

winstrol of anavar als 1e kuur

Bezoekers in dit topic

Pierre T

Novice
Lid geworden
29 dec 2014
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
86kg
hoi, Ik ben nieuw op dit forum Ik heb al heel veel gelezen over Anavar en Winstrol. Ik zie letterlijk door de bomen het bos niet meer. Ik zou graag een kuur willen gaan doen om droger te worden, hardere spieren te krijgen en iets spier toename. Ik ben 181 en weeg 86 kg. Ik train al meer dan 10 jaar. De laatste 4 jaar consequent en eet gezond en regelmatig. Krijg genoeg binnen p een gezonde manier. Maar ik krijg het maar niet voor elkaar om harder, droger en meer definitie te krijgen. Zware kuur zoals dianabol test of zoiets wil ik liever niet. ben al en opgewonden kereltje van mijzelf.............. Graag de voor en nadelen van anavar en winstrol ten opzichte van elkaar en een advies. Nakuur doe ik bij beiden. Hoop dat ik er dan uit ga komen.
thanx a lot
 
Laatst bewerkt:
Winst ongeveer hetzelfde. Alleen meer kans op gewrichtspijn bij winny.
 
Heey welkom,

Winstrol 6 weken op 50mg p dag is een leuk kuurtje en kennismaking met aas.
Leuke krachtgains en wat massa +- 4kg denk ik, neem wel glucosamine en omega 3 voor je gewrichten en drink genoeg water minimaal 3L en drink tijdens de kuur geen alcohol!
Anavar doet in mij ogen heel weinig ik reageerde er nooit goed op en het is behoorlijk duur.

Johan
 
Heey welkom,

Winstrol 6 weken op 50mg p dag is een leuk kuurtje en kennismaking met aas.
Leuke krachtgains en wat massa +- 4kg denk ik, neem wel glucosamine en omega 3 voor je gewrichten en drink genoeg water minimaal 3L en drink tijdens de kuur geen alcohol!
Anavar doet in mij ogen heel weinig ik reageerde er nooit goed op en het is behoorlijk duur.

Johan
mss omdat anavar ook veel gefaket word?
 
Thanx. Heb je ookk nog een voorkeur voor een nakuur?

ciao
 
lees "Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma" op dit forum.
30mg Anavar per dag voor 4 weken...
Geen nakuur en weinig bijwerkingen...