XXL Nutrition

Winstrol of Test E als eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Kenny27

Novice
Lid geworden
17 jul 2019
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
94kg
Vetpercentage
26%
Ik denk er al 2 jaar over na om iets te gebruiken om betere vormen te krijgen. Ik hoef niet perse groot te worden, maar wat meer vetverlies en betere schouders en borsten, zou ik blij mee zijn.

Tanita weegschaal geeft aan dat ik rond de 26 % vetpercentage heb aan bovenlichaam,maar armen slechts 19 en benen 27 procent. Ik ben de laatste 3 weken bezig met fasting en ben daardoor 3kg lichter terwijl ik geen spieren verloren heb. Echter gaat het mij allemaal te langzaam en wil nu mijn eerste kuur beginnen. Ik dacht met een Winstrol kuur wat vet te verliezen en beetje massa bij te winnen zonder dat het zou opvallen op werk. Echter zit ik nu ook te twijfelen en vroeg ik mij af of ik niet beter Test E kan gebruiken? Of dat ik juist helemaal nog niets moet gebruiken vanwege mijn vetpercentage? Ik heb een foto toegevoegd en zou graag jullie advies willen horen.

Ik fitness 6 dagen per week( voorheen altijd 3 keer de afgelopen jaren met tussenpauzes).
 
Test e kun je vergeten op 26% bodyfat.
Gooi koolhydraten eruit en eet het alleen vlak voordat je gaat trainen .
Voor de rest veel eiwitten, kalorieen net onder 2000 houden en op de loopband elke dag 15 min max als je toch al 6 dagen in de week in de sportschool te vinden bent.
En je zult zien dat het vet eraf smelt.
En oh ja, tussen de oefeningen door niet teveel pauze houden...is geen must maar hierdoor zorg je wel dat je je hart tekeer laat gaan waardoor je eigenlijk cardio doet met gewichten.
Key= squat.
Verbrand je ongelooflijk veel calorieen mee!
Probeer je reps dan wel hoog te houden...20 reps max
 
  • Like
Waarderingen: ASRB
Test e kun je vergeten op 26% bodyfat.
Gooi koolhydraten eruit en eet het alleen vlak voordat je gaat trainen .
Voor de rest veel eiwitten, kalorieen net onder 2000 houden en op de loopband elke dag 15 min max als je toch al 6 dagen in de week in de sportschool te vinden bent.
En je zult zien dat het vet eraf smelt.
En oh ja, tussen de oefeningen door niet teveel pauze houden...is geen must maar hierdoor zorg je wel dat je je hart tekeer laat gaan waardoor je eigenlijk cardio doet met gewichten.
Key= squat.
Verbrand je ongelooflijk veel calorieen mee!
Probeer je reps dan wel hoog te houden...20 reps max
Top! Bedankt voor je advies.Ik doe eigelijk alleen 1 keer per week boksen als Cardio, maar na krachttraining doe ik nooit cardio. Ik ga dat zeker doen.
 
Beide niet gebruiken.

Zorg ervoor dat je naturel gewoon afvalt, is prima te doen op dat verpercentage.
Zou niet direct onder de 2000 calorieen eten zoals hierboven gezegd wordt.
Bereken je onderhoud en ga daar 4/500 calorieen onder zitten.
Je kan hierbij cardio doen maar hoeft niet perse.

Koolhydraten hoef je verder ook niet te schrappen of timen
 
Beide niet gebruiken.

Zorg ervoor dat je naturel gewoon afvalt, is prima te doen op dat verpercentage.
Zou niet direct onder de 2000 calorieen eten zoals hierboven gezegd wordt.
Bereken je onderhoud en ga daar 4/500 calorieen onder zitten.
Je kan hierbij cardio doen maar hoeft niet perse.

Koolhydraten hoef je verder ook niet te schrappen of timen
Kan ik wel gewoon fasting blijven doen waarbij ik alleen 8 uur lang kan eten met 4/500 calorieen van mijn dagelijkste onderhoud?
 
Kan ik wel gewoon fasting blijven doen waarbij ik alleen 8 uur lang kan eten met 4/500 calorieen van mijn dagelijkste onderhoud?

Ja natuurlijk, als jij dat prettig vindt moet je dat idd vooral blijven doen.
 
Ik moet dus met andere woorden gewoon doorgaan hoe ik nu bezig ben met vetverlies, totdat ik een bepaalde vetpercentage heb om Test te kunnen gebruiken. Bedankt voor jullie adviezen. Hier heb ik wat aan. De reden dat ik eerst aan winstrol dacht was om die vet sneller te verliezen zodat ik daarna aan test kon beginnen, maar zal wel wat meer geduld hebben nu ik deze tips heb.
 
Ja inderdaad, natuurlijk raad ik aan om helemaal geen AAS te gebruiken maar als je dat toch wilt doen dan kun je dat beter doen op een lager vetpercentage.

Succes verder :)
 
Je meet je vet% met een weegschaal?

Doe eens een vierpuntsmeting en kijk dan of er veel verschil tussen zit.
 
Je meet je vet% met een weegschaal?

Doe eens een vierpuntsmeting en kijk dan of er veel verschil tussen zit.
Ja vond ik ook al raar.
Ik bedoel aan zn pic. Te zien is die volgens mij net onder de 20% vet%?
 
Meting gaf idd veel lager aan zo rond de 20 en heb dus vandaag mijn eerste 250mg test enth in mijn been gespoten. Duurde echt een half uur voordat ik het durfde. Viel uiteindelijk mee, alleen napijn, maar ben heb sinds de shot een beetje duizelig gevoel en nu een beetje lichte druk in mijn hoofd, maar weet niet of dit psychisch is omdat ik heel de tijd er aan denk en afvraag wat ik kan verwachten en daardoor mezelf ziek maakt of dat het normaal kan zijn. Ik zit allemaal dingen te googlen en kom dingen tegen als opzwellen van je hersenen dus ben nog zieker geworden daardoor :p
 
Meting gaf idd veel lager aan zo rond de 20 en heb dus vandaag mijn eerste 250mg test enth in mijn been gespoten. Duurde echt een half uur voordat ik het durfde. Viel uiteindelijk mee, alleen napijn, maar ben heb sinds de shot een beetje duizelig gevoel en nu een beetje lichte druk in mijn hoofd, maar weet niet of dit psychisch is omdat ik heel de tijd er aan denk en afvraag wat ik kan verwachten en daardoor mezelf ziek maakt of dat het normaal kan zijn. Ik zit allemaal dingen te googlen en kom dingen tegen als opzwellen van je hersenen dus ben nog zieker geworden daardoor :p
Maak je geen zorgen, enanthaat is een soort slotje ( esther) wat je testosteron die je ingespoten hebt, op slot heeft.
Pas na 2-3 weken gaat het slotje open en zou je testosteron langzaam aan zn werk moeten doen ( kracht toename etc).
In de tussentijd ga je wel zwaarder worden....
 
Maak je geen zorgen, enanthaat is een soort slotje ( esther) wat je testosteron die je ingespoten hebt, op slot heeft.
Pas na 2-3 weken gaat het slotje open en zou je testosteron langzaam aan zn werk moeten doen ( kracht toename etc).
In de tussentijd ga je wel zwaarder worden....
wat
 
Maak je geen zorgen, enanthaat is een soort slotje ( esther) wat je testosteron die je ingespoten hebt, op slot heeft.
Pas na 2-3 weken gaat het slotje open en zou je testosteron langzaam aan zn werk moeten doen ( kracht toename etc).
In de tussentijd ga je wel zwaarder worden....
Bedankt voor de geruststelling. Ik was heel de ochtend mentaal aan het voorbereiden dat ik de spuit er in zou zetten en tijdens het zetten mijn adem flink ingehouden en daarna licht duizelig gevoel en als ik er dan heel de dag aan denk en op andere symptomen wacht, maakt dat er niet beter op bij mij :)
 
Back
Naar boven