Fitness Seller

Winstrol only 1e kuur

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
13 apr 2015
Berichten
17
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
80kg
Vetpercentage
8%
Beste mede BB'ers. Ik ga binnekort beginnen met een kuur winstrol only, hij komt er zo uit te zien:

W1-6: stanozolol tabs 40mg ED
W7-9: tamofixen 20mg ED

In de eerste week ga ik de winstrol opbouwen, om te kijken hoe mijn lichaam erop reageert (begin met 20mg en bouw op naar 40mg). Ook met de instelling: als het goed gaat op zeg 30mg, hou ik het ook op 30mg.
De halfwaardetijd van winstrol is 9 uur. Om teveel hormoonschommeling te voorkomen neem ik 's morgens de helft, en 's avonds de andere helft.
Of de nolvadex nodig is na een winstrol only kuur is maar de vraag, iedereen kent de eindeloze discussie wel. Dit is nog altijd aan te passen, heb het in ieder geval in huis gehaald voor de zekerheid.

Supplementen:
Mariadistel voor W7-10, visolie/glucosamine/chondroïtine, MSM en creatine.

Mijn voeding is in orde, ik clean bulk met tegen de 4000kcal per dag (meer honger tijdens de kuur = meer kcal). Daarnaast ga ik 4 liter water drinken per dag tijdens de kuur.

Stats:
1.85m
77kg, 8%
24 jaar
7 jaar ervaring

Voor de duidelijkheid: ik heb me heel goed ingelezen op de werking van de middelen die ik neem en dit ook vergeleken met de werking van andere middelen. Ik weet dat de meeste BB'ers mij aanraden om te kuren met test e (beter voor de lever, meer winst etc.). Zelf heb ik mijn keuze gemaakt, dus laat jullie reacties hierover maar achterwegen.

Precieze datum is nog niet bekend, wanneer het zover is ga ik een log bijhouden en hou ik jullie op de hoogte van bijwerkingen en fysieke veranderingen.

Zelf vind ik altijd heel jammer aan logs het gebrek aan foto's! Before en after foto's ga ik uploaden en daarnaast ga ik door met de log tijdens (en eventueel ook een tijdje na) de nakuur.
 
Laatst bewerkt:
Post wat aangepast, merken mogen niet besproken worden.
 
Top stats en ervaring om een echte kuur te pakken, maar aangezien je keuze al gemaakt is...


Op bouwen hoeft niet, als je op 40mg winstrol niet goed reageerd ga je op 30mg niet opeens wel goed reageren.

Pak gewoon 40mg, bevalt het je niet stop en kijk naar andere AAS.
 
40mg winstrol only als kuur :)

Zo goed ingelezen dat je niets weet over de cortisol rebound die je na je winstrol gaat krijgen en de paar gains die je gemaakt hebt volledig gaat verliezen
 
Wel goed voor de krachtgains en verschrikkelijke pomp....maar thats it
 
Mijn doel is een droog en atletisch fysiek. Wat ik kan verwachten van deze kuur is ongeveer 3kg droge, blijvende spiermassa. Ik ga voor 5kg en kijk hoever ik ga komen. Eén van de redenen dat ik kies voor winstrol is dat het niet aromatiseert. Ik ga dus geen overtollig vocht vasthouden en de kans op gyno is minimaal.

Drunkenmaster: heb je een bron over cortisol rebound gelinkt aan winstrol?
 
5kg schone blijvende massa van winny... good luck with that..
 
:roflol: 5kg
 
  • Like
Waarderingen: Rain
Hij is goed ingelezen jongens lach hem niet uit !!
 
Orale anabolen

Middel Halfwaardetijd

Anadrol 8 tot 9 uur
Anavar 9 uur
Dianabol 4.5 tot 6 uur
Methyltestosteron 4 dagen
Winstrol 9 uur

Injecteerbare anabolen

Middel Halfwaardetijd
Deca-Durabolin 15 dagen
Boldenon 14 dagen
Trenbolon 3 dagen
Primobolan 10.5 dagen
Sustanon of Omnadren 15 tot 18 dagen
Testosteron Cypionaat 12 dagen
Testosteron Enanthaat 10.5 dagen
Testosteron Propionaat 4.5 dagen
Testosteron Suspension 1 dag
Winstrol (stromba) 1 dag

Winstrol heeft geen klassieke halfwaardetijd. De microkristallen lossen langzaam op en zodra dat gebeurd is dalen de concentraties snel. Vandaar dat we toch een halfwaardetijd hebben gegeven.

Nootmuskaatje Fallingout
Komt er dus op neer dat winstrol geen halfwaardetijd heeft, maar voor het gemak dit op ongeveer 9 uur kunt stellen..
 
:roflol::roflol: een halfwaardetijd van 8 uur betekent dat het elke 8 uur halveerd. Dus 100(8 uur later)> 50 (nog 8 uur)> 25 > 12,5 etc etc
 
Er is een rede waarom halfwaarde gebruikt wordt in de wetenschap, als het zo makkelijk was zouden ze ook geen halfwaardetijd gebruiken.
 
Mijn doel is een droog en atletisch fysiek. Wat ik kan verwachten van deze kuur is ongeveer 3kg droge, blijvende spiermassa. Ik ga voor 5kg en kijk hoever ik ga komen. Eén van de redenen dat ik kies voor winstrol is dat het niet aromatiseert. Ik ga dus geen overtollig vocht vasthouden en de kans op gyno is minimaal.

De kans op andere -vervelende-sides is met Winstrol wèl aanwezig.

Hoofdpijn, haaruitval, zulke droge gewrichten dat je niet meer normaal kan trainen.
En minimale gains, al is bijna iedereen hier met een tabs only kuurtje begonnen. :)
 
Je hebt je duidelijk nog niet helemaal goed ingelezen anders had je wel 500 mg testosteron gedaan.

Maar ja, bijna iedereen (waaronder ikzelf) is ook met een orale kuur begonnen. Al raad ik je gewoon test e aan.
 
:roflol::roflol: een halfwaardetijd van 8 uur betekent dat het elke 8 uur halveerd. Dus 100(8 uur later)> 50 (nog 8 uur)> 25 > 12,5 etc etc
Volledig met je eens hoor, maar doorgaans wordt wel meestal actief leven = 2x halfwaardetijd aangehouden. Zeker op 40mg is het redelijk verwaarloosbaar wat er nog actief is na 2x halfwaardetijd lol.

@TS ik denk dat je een behoorlijk slechte keuze maakt door winny only te gaan doen. Niet alleen omdat cortisol rebound, maar ook omdat je verwachtingen totaal onrealistisch zijn. Mocht je voor een oral only willen gaan, kun je het beste 4 weken anavar op 30mg ed doen, hoef je ook niet na te kuren. Zie topic van Cools; Anabole dilemma.

Beste advies blijft gewoon prikken...
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Volledig met je eens hoor, maar doorgaans wordt wel meestal actief leven = 2x halfwaardetijd aangehouden. Zeker op 40mg is het redelijk verwaarloosbaar wat er nog actief is na 2x halfwaardetijd lol.

@TS ik denk dat je een behoorlijk slechte keuze maakt door winny only te gaan doen. Niet alleen omdat cortisol rebound, maar ook omdat je verwachtingen totaal onrealistisch zijn. Mocht je voor een oral only willen gaan, kun je het beste 4 weken anavar op 30mg ed doen, hoef je ook niet na te kuren. Zie topic van Cools; Anabole dilemma.

Beste advies blijft gewoon prikken...

4 weken anavar op 30 mg denk dat je dat al helemaal gaat tegenvallen qua resultaat. Begrijp me niet verkeerd anavar vind ik prima spul, persoonlijk vind ik het zelfs beter als winstrol. Maar als je anavar gaat doen zeker voor 6 weken op 40-60 mg. Mijn ervaring is dat anavar wat later inkickt, dus vind ik 4 week te kort.

@TS doe gewoon lekker test op 500 mg.
 
4 weken anavar op 30 mg denk dat je dat al helemaal gaat tegenvallen qua resultaat. Begrijp me niet verkeerd anavar vind ik prima spul, persoonlijk vind ik het zelfs beter als winstrol. Maar als je anavar gaat doen zeker voor 6 weken op 40-60 mg. Mijn ervaring is dat anavar wat later inkickt, dus vind ik 4 week te kort.

@TS doe gewoon lekker test op 500 mg.
Idd als je een oral wilt waarop je gaind neem je 100mg anadrol 6 weken
 
Bij beide kuren zul je dan moeten nakuren. Gaf hem enkel een gemakkelijke optie die relatief veilig is;)
Bij anavar 4 weken 30mg ed kan je ong 2kg verwachten. Op zijn gewicht misschien wat meer.
 
Back
Naar boven