XXL Nutrition

Winstrol only kuur (1e kuur)

Bezoekers in dit topic

TimGlastron

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 aug 2008
Berichten
39
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
91kg
Vetpercentage
13%
dit wordt mijn eerste kuurtje, heb gekozen voor een winstrol only tabs kuurtje van EPL, met een nakuur van mariadistel. omdat ik gewoonweg niet tegen naalden kan.

de reden dat ik het doe is omdat ik gedurende mijn trainingsperiode telkens tegenslagen heb met mijn gezondheid heb gehad waardoor mijn gewicht sterk schommelde. (varierend van 80 naar 72kg in 2-3 weken)
dit is al geruime tijd stabiel nu. echter wil ik doorstoten naar de 90kg, alleen niet eerst 15kg aankomen en vervolgens 7-8kg verliezen aan vocht. aangezien je bij winstrol niet echt vocht vast gaat houden, leek mij dat wel een goede oplossing. (de vervolgkuur zal waarschijnlijk een Anavar kuur zijn om de gewonnen spiermassa om te zetten in kracht)

ben zelf:
21 jaar, 1.80m, 84kg, 11,6% BF.
train 5x in de week
slaap 8-9 uur per dag
eet * 4000/4500kcal per dag (waarvan *550/600gr kh, 250gr eiwit, *90-110gr vet)


week 1-6. 40mg p/dag winstrol
week 7-8 nakuur mariadistel
 
Laatst bewerkt:
Een plantenextract is nooit een nakuur,noem het maar een zuiveringskuur.
Voor de rest ziet er alles goed uit,succes ermee;)
 
Succes man :)
 
Anavar..om de gewonnen spiermassa om te zetten in kracht ????
 
eerste kuurtje tabs...simpel weg omdat ik niet tegen naalden kan...
hahaha jou spreek ik wel 2 jaartjes later.:eyes:
 
Succes met je kuur. Natuurlijk wel jammer dat je te pussy bent om te spuiten.
maar heej, der moeten ook zwakkelingen zijn :p
 
Zeker geen nolva erbij?
 
altijd weer raar hier als je spuit en tabs slikt is er niks aan de hand want dat is normaal een kickstart.maar iemand die een tab only doet moet uit kijken voor zijn lever .je lever slik je echt niet kapot hoor na 4 weken tabs .
 
altijd weer raar hier als je spuit en tabs slikt is er niks aan de hand want dat is normaal een kickstart.maar iemand die een tab only doet moet uit kijken voor zijn lever .je lever slik je echt niet kapot hoor na 4 weken tabs .


ja man, want iedereen in dit topic zegt daar iets over :rolleyes:
NIEMAND
 
Anavar..om de gewonnen spiermassa om te zetten in kracht ????

:)ja das wel een beetje raar.
Van winstrol zal je ook wel kracht bijkomen veronderstel ik.
 
Laatst bewerkt:
schijnt wel mee te vallen, wel wat meer massa.
maar ik zal het wel allemaal bijhouden in een excel documentje.
stel dat ik massa aankom, maar bijna/of geen krachttoename, wil ik dan door middel van een anavar kuur de kracht verhogen. (gerelateerd naar de massa)

waarom geen naald? vanwege in het verleden slechte ervaringen mee bij artsen (6-7x misprikken achter elkaar door verschillende artsen) vandaar.

gisteravond al begonnen, vandaag de eerste trainingsdag gehad, was gewoon een dag zoals normaal, verwacht pas over 1-2 weken wat resultaat te zien + merken tijdens de trainingen.
 
Heb je al gedacht aan op en af bouwen?
 
afbouwen wel, opbouwen niet.
begin meteen met 40 mg p/dag.
 
Mischien een idee om de laatste 2 weken over te gaan op anavar vanwege de cortisol piek? Bijv week 1-4 winny, week 5-6 anavar.

Zit zelf ook op winny momenteel (na 10 weken test-e), laatste 2 weken ga ik over op anavar.
 
Als je nakuurt met arofixen,ben je direkt je cortisol weer kwijt....das ook een optie
 
ok, 1e week zit erop en de 1e training. de vorderingen van squatt en deadlift zullen woensdag verschijnen!
heb gemeten voor de training, lichaamsgewicht + vet%
beetje rare week qua openingstijden door de feestdagen op mijn werk. 4x keihard getraind en vrijdag ff armen gedaan thuis met de dumbbells.
1.2kg zwaarder geworden. vet% ong met 0.2% gestegen (200gr vet erbij)

heb alles in een excel document gezet, deze kun je downloaden en openen.

https://www.yousendit.com/download/VGllZEV6ays1UjZGa1E9PQ
 
Laatst bewerkt:
2e week trainen zit erop, inclusief oud en nieuw, waar ik mij niet helemaal heb kunnen beheersen. strontverkouden geworden. desondanks gaan we gewoon lekker door.
de winsten van afgelopen week zijn niet hetzelfde als die van vorige week,
vetpercentage is iets gezakt, vetmassa wel gelijk gebleven.
met benchpress heb ik weer een vordering gemaakt vandaag. morgen sq en deadlift proberen!

zie tabeletje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
2,1 kg vvm in 2 weken tijd door een winny only?
 
Back
Naar boven