Soof0432
Novice
- Lid geworden
- 15 apr 2019
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 23%
Nieuw op dit forum, en voor ik een account aanmaakte en dit bericht plaatste al veel gelezen over een vergelijkbaar topic, maar toch niet helemaal duidelijk wat nou het beste is voor mij. Wellicht dat een van jullie me kan helpen aangezien ik veel tegenstrijdige berichten lees over Winstrol op zowel dit forum als andere sites over fitness + voeding icm cutten. De een zegt dat die 5000kcal wegbulkt en wilt geen vetpercentage bijkomen met 750g koolhydraten en ergens anders lees ik weer, voor (gezond) afvallen max 1700 kcal.
Ik laat me graag adviseren
Lengte is 1,81
Gewicht 92 Kg
Leeftijd 26
Vp: 23%
Mijn doel is natuurlijk (droge) spiermassa bijkomen, maar vetpercentage mag zeker niet hoger worden, maar liever lager. Ik heb al gelezen dat Winstrol geen fatburner is en dat ik er dat niet van moet verwachten, maar daarom heb ik mijn voedingsschema zo aangepast erop dat ik wellicht door de juiste voeding wel vet ga verliezen.
Ik doe een winstrol only kuur van 6 weken, 50 mg/dag.
6 dagen in de week krachttraining (ma-za)
1 dag in de week cardiotraining (zo)
Kan zijn dat ik 1 dag in de week oversla.
Mijn vraag is ga ik met bovengenoemde kuur en trainingschema mijn doel (spiermassa/kracht bijkomen, vetpercentage verlagen) behalen met onderstaand voedingsschema.
Meal 1:
Havermout 60g
Schep whey eiwit
Blauwe bessen 50g
Meal 2:
Zilvervliesrijst gekookt 120g
Tartaar/biefstuk 170g
Broccoli 200g
Meal 3
Whey eiwit shake
Stuk fruit
Meal 4
Doordeweek:
Cashewnoten ongezouten 40g
Weekend:
Zalm 150g
Broccoli 200g
Meal 5
Kipfilet 170g
Zilvervliesrijst 70g
Broccoli 200g
Meal 6
Blik tonijn 100g
Ananas 100g
Meal 7
Casein eiwitshake
Totaal:
Kcal: 2200-2400
Eiwit: 225g
Koolhydraten: 156g
Ik laat me graag adviseren
Lengte is 1,81
Gewicht 92 Kg
Leeftijd 26
Vp: 23%
Mijn doel is natuurlijk (droge) spiermassa bijkomen, maar vetpercentage mag zeker niet hoger worden, maar liever lager. Ik heb al gelezen dat Winstrol geen fatburner is en dat ik er dat niet van moet verwachten, maar daarom heb ik mijn voedingsschema zo aangepast erop dat ik wellicht door de juiste voeding wel vet ga verliezen.
Ik doe een winstrol only kuur van 6 weken, 50 mg/dag.
6 dagen in de week krachttraining (ma-za)
1 dag in de week cardiotraining (zo)
Kan zijn dat ik 1 dag in de week oversla.
Mijn vraag is ga ik met bovengenoemde kuur en trainingschema mijn doel (spiermassa/kracht bijkomen, vetpercentage verlagen) behalen met onderstaand voedingsschema.
Meal 1:
Havermout 60g
Schep whey eiwit
Blauwe bessen 50g
Meal 2:
Zilvervliesrijst gekookt 120g
Tartaar/biefstuk 170g
Broccoli 200g
Meal 3
Whey eiwit shake
Stuk fruit
Meal 4