MuscleMeat

Winstrol only kuur met voeding en cutten/afvallen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als dit echt op orde is heb je al maximaal spierbehoud. Dan gaat winstrol niet extra spierbehoud opleveren.
Enige wat het je "oplevert" is klooien met je hormoonhuishouding en invloed op je lever.
Maar het blijft je eigen keuze...
Een AS gaat dat wel doen. Waarom denk je dat aidspatienten of andere chronische zieken soms een lichte dosis AS krijgen. Primobolan wordt in die gevallen soms gebruikt om het gewicht wat op peil te houden van deze patienten. Heb ik ooit toch gelezen. Ik ken persoonlijk iemand die een lichte dosis groeihormoon kreeg tijdens een kankerbehandeling. Ze hadden een hersentumor bij hem verwijderd. Hij zei mij dat dit was om spierverlies te beperken tijdens die behandeling. Hij is intussen genezen.
 
skydirk ik denk ook dat medisch gezien dit altijd een grote reden is geweest voor het ontwikkelen van aas. Ook bij bv ernstige brandwondenpatienten e.d.
 
Ik begrijp zijn bedoeling wel. Vet willen kwijtspelen maar een middel zoals winstrol gebruiken om niet teveel spieren te verliezen want dat doe je alleszins wanneer je cut. Een AS kan dat beperken. Dat doen bb'ers ook tijdens de periode voor de wedstrijden maar doen ze dat dan niet eerder met een lichte dosis primobolan. Maar het valt wel weer op dat dit soort vragen elk jaar terugkomen rond deze periode.

Helemaal waar, echter moeten mensen wel even vooruit denken.

Hoeveel % vet zou hij kunnen verliezen in 6 weken tijd? Hij zal op een vetpercentage eindigen die nog steeds niet laag genoeg is om de effecten van Winstrol te zien. Je kan in 6 weken tijd niet van 23% naar sub 10%. No chance.
Hij stopt vervolgens met Winstrol omdat z'n kuur afgelopen is en is zo katabool als de pest omdat hij ook nog eens in een kcal tekort zit. Het beetje spier wat Winstrol dan heeft behouden raakt hij daarna alsnog kwijt.

Een AS gaat dat wel doen. Waarom denk je dat aidspatienten of andere chronische zieken soms een lichte dosis AS krijgen. Primobolan wordt in die gevallen soms gebruikt om het gewicht wat op peil te houden van deze patienten. Heb ik ooit toch gelezen. Ik ken persoonlijk iemand die een lichte dosis groeihormoon kreeg tijdens een kankerbehandeling. Ze hadden een hersentumor bij hem verwijderd. Hij zei mij dat dit was om spierverlies te beperken tijdens die behandeling. Hij is intussen genezen.
Krijgen AIDS patienten een kuurtje winstrol van 6 weken? Geen vergelijking.
 
Een AS gaat dat wel doen. Waarom denk je dat aidspatienten of andere chronische zieken soms een lichte dosis AS krijgen. Primobolan wordt in die gevallen soms gebruikt om het gewicht wat op peil te houden van deze patienten. Heb ik ooit toch gelezen. Ik ken persoonlijk iemand die een lichte dosis groeihormoon kreeg tijdens een kankerbehandeling. Ze hadden een hersentumor bij hem verwijderd. Hij zei mij dat dit was om spierverlies te beperken tijdens die behandeling. Hij is intussen genezen.
Dat klopt. Maar je moet het wel in vergelijking zien.. Het beperkt bij zieken spierverlies... maar bij die mensen treedt hoe dan ook (ook met AAS) spierverlies op (tot in extreme mate). Dus in die gevallen vermindert/beperkt het inderdaad spierverlies. Maar in het geval van cutten op een normale manier heb je al een beperkt spierverlies en zal gebruik van AAS het niet in die mate nog zoveel meer beperken beperken zoals bij mensen met een ziekte. Weet niet of ik het zo duidelijk uitleg....
Maar de extra bijdrage voor spierbehoud voor een gezond persoon in een cut zal niet in vergelijking staan tot het gebruik bij zieke mensen.

Maar dit terzijde vermoed ik dat TS beter eerst zijn training en voeding tot in de puntjes eens moet gaan bekijken en dat hij daarmee hetzelfde resultaat kan bereiken zonder met hormonen te rommelen en de eventueel mogelijke gevolgen.
 
Ik begrijp zijn bedoeling wel. Vet willen kwijtspelen maar een middel zoals winstrol gebruiken om niet teveel spieren te verliezen want dat doe je alleszins wanneer je cut. Een AS kan dat beperken. Dat doen bb'ers ook tijdens de periode voor de wedstrijden maar doen ze dat dan niet eerder met een lichte dosis primobolan. Maar het valt wel weer op dat dit soort vragen elk jaar terugkomen rond deze periode.
Hoeveel spier ga je verliezen,Als je een gewone hoeveelheid spiermassa hebt?
Als je niet te laag in vet% wil valt dat allemaal goed mee.

Doelstelling van TS is zonder 1 en dan nooit meer kuur ook makkelijk te behalen.
 
Snap niet waarom je het dan niet doet zonder.Als het toch maar eenmalig is.

Deftig trainen en eten en je behaald hetzelfde resultaat.

Ook wel eens een winny only gedaan, geeft toch wel een andere look.
 
Back
Naar boven