MuscleMeat

Winstrol only kuur met voeding en cutten/afvallen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Soof0432

Novice
Lid geworden
15 apr 2019
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
93kg
Vetpercentage
23%
Nieuw op dit forum, en voor ik een account aanmaakte en dit bericht plaatste al veel gelezen over een vergelijkbaar topic, maar toch niet helemaal duidelijk wat nou het beste is voor mij. Wellicht dat een van jullie me kan helpen aangezien ik veel tegenstrijdige berichten lees over Winstrol op zowel dit forum als andere sites over fitness + voeding icm cutten. De een zegt dat die 5000kcal wegbulkt en wilt geen vetpercentage bijkomen met 750g koolhydraten en ergens anders lees ik weer, voor (gezond) afvallen max 1700 kcal.

Ik laat me graag adviseren

Lengte is 1,81
Gewicht 92 Kg
Leeftijd 26
Vp: 23%

Mijn doel is natuurlijk (droge) spiermassa bijkomen, maar vetpercentage mag zeker niet hoger worden, maar liever lager. Ik heb al gelezen dat Winstrol geen fatburner is en dat ik er dat niet van moet verwachten, maar daarom heb ik mijn voedingsschema zo aangepast erop dat ik wellicht door de juiste voeding wel vet ga verliezen.

Ik doe een winstrol only kuur van 6 weken, 50 mg/dag.
6 dagen in de week krachttraining (ma-za)
1 dag in de week cardiotraining (zo)

Kan zijn dat ik 1 dag in de week oversla.

Mijn vraag is ga ik met bovengenoemde kuur en trainingschema mijn doel (spiermassa/kracht bijkomen, vetpercentage verlagen) behalen met onderstaand voedingsschema.

Meal 1:

Havermout 60g
Schep whey eiwit
Blauwe bessen 50g

Meal 2:

Zilvervliesrijst gekookt 120g
Tartaar/biefstuk 170g
Broccoli 200g

Meal 3

Whey eiwit shake
Stuk fruit

Meal 4

Doordeweek:
Cashewnoten ongezouten 40g

Weekend:
Zalm 150g
Broccoli 200g

Meal 5
Kipfilet 170g
Zilvervliesrijst 70g
Broccoli 200g

Meal 6

Blik tonijn 100g
Ananas 100g

Meal 7

Casein eiwitshake

Totaal:
Kcal: 2200-2400
Eiwit: 225g
Koolhydraten: 156g
 
Wat is je onderhoud? Daar ga je 500kcal onder zitten.
Echter lijkt me winstrol totaal overbodig met deze stats ( no offence ).
Puur natuur kun je dat ook prima.
 
Its Summertime!!
 
Waarschijnlijk zal het ook natuurlijk lukken, weliswaar over een langere periode dan neem ik aan.
Buiten het genoemde schema, dronk ik ook wel alcohol, gemiddeld 3 dagen in de week, dat laat ik nu ook achterwegen, daarbij heb ik er eerst lang overnagedacht om de kuur te doen vanwege gezondheidsfactoren. Nu ik dit wel doen motiveert me dat ook om alles achterwege te laten, op tijd te slapen etc. Met andere woorden, nu ik eenmalig een kuur doe wil ik het maximale eruit halen.

Met wat rekentools de kcal onderhoud berekent en die zou tussen de 2650 en 3000 uitkomen.

GetBig XXL , zo kun je het ook zien ja;) feit is dat ik voor mijn werk geregeld naar het buitenland moet vliegen en het in die periode dus niet kan doen. Komende tijd verblijf ik echter in Nederland en plus dat het summertime is kwam het nu goed uit om het dan toch maar te doen
 
Met jouw stats zal de winstrol (vermoed ik) weinig uithalen.
Punt is simpel.. afvallen doe je door onder onderhoud te eten. Niet door een pilletje te slikken. En waarschijnlijk zal een goed voedingsschema in combinatie met een goed trainigsschema je meer opleveren dan je hele kuurtje daarbij. Ik zou eerder zeggen probeer het met ej veoding en training en stop die winstrol nog maar een jaartje weg. Je progressie zal zonder ook prima zijn als je weet wat je doet.
Dus je onderhoud bepalen via trial and error.. want het verschil 2650-3000 is wel erg groot.
Dan simpelweg 500 kcal onder je onderhoud eten en hard trainen maar ook voldoende rust.

Maar voeding is in jouw geval een betere oplossing dan een pilletje. *my opinion*

Misschien kan je hier nog wat info uithalen. Want je vergeet ook je vetten te melden.. en ook die zijn essentieel voor je hormonen en vetstofwisseling en dus om af te vallen. ;)
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
 
Met jouw stats zal de winstrol (vermoed ik) weinig uithalen.
Punt is simpel.. afvallen doe je door onder onderhoud te eten. Niet door een pilletje te slikken. En waarschijnlijk zal een goed voedingsschema in combinatie met een goed trainigsschema je meer opleveren dan je hele kuurtje daarbij. Ik zou eerder zeggen probeer het met ej veoding en training en stop die winstrol nog maar een jaartje weg. Je progressie zal zonder ook prima zijn als je weet wat je doet.
Dus je onderhoud bepalen via trial and error.. want het verschil 2650-3000 is wel erg groot.
Dan simpelweg 500 kcal onder je onderhoud eten en hard trainen maar ook voldoende rust.

Maar voeding is in jouw geval een betere oplossing dan een pilletje. *my opinion*

Misschien kan je hier nog wat info uithalen. Want je vergeet ook je vetten te melden.. en ook die zijn essentieel voor je hormonen en vetstofwisseling en dus om af te vallen. ;)
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/

Ok, bedankt voor het advies!

Ik denk wel dat je niet helemaal goed gelezen had wat betreft doel van de Winstrol. Ik wil afvallen dmv voeding en training, maar tegelijkertijd geen spiermassa verliezen en daarom de Winstrol.

Zou je dan zeggen eet meer om het maximale uit de Winstrol te halen en doe apart cutten na de kuur of prima zo qua voeding/kcal/eiwitten. Vetten zal ik nog eens op moeten zoeken op hoeveel ik zit.
 
Ik denk dat je vetpercentage zowiezo te hoog is, ongeacht welke kuur dat je wilt doen. Als je verstandig cut ga je geen kracht verliezen. Als je persee ondersteuning wilt zou ik eerder naar een legale fatburner of pre workout kijken (gaat niet echt vet verbranden maar kan wel wat extra energie geven tijdens de cut)
 
Dus naar mijn mening, eerst cutten. Als je op een relatief laag vetpercentage zit dan pas je winstrol kuur doen.
Edit: en dit zelfs ook pas doen als je natty al relatief sterk bent en weet wat je doet
 
Ik denk dat je vetpercentage zowiezo te hoog is, ongeacht welke kuur dat je wilt doen. Als je verstandig cut ga je geen kracht verliezen.
Dit bedoelde ik dus ;)
 
Waarschijnlijk zal het ook natuurlijk lukken, weliswaar over een langere periode dan neem ik aan.
Buiten het genoemde schema, dronk ik ook wel alcohol, gemiddeld 3 dagen in de week, dat laat ik nu ook achterwegen, daarbij heb ik er eerst lang overnagedacht om de kuur te doen vanwege gezondheidsfactoren. Nu ik dit wel doen motiveert me dat ook om alles achterwege te laten, op tijd te slapen etc. Met andere woorden, nu ik eenmalig een kuur doe wil ik het maximale eruit halen.

Met wat rekentools de kcal onderhoud berekent en die zou tussen de 2650 en 3000 uitkomen.

GetBig XXL , zo kun je het ook zien ja;) feit is dat ik voor mijn werk geregeld naar het buitenland moet vliegen en het in die periode dus niet kan doen. Komende tijd verblijf ik echter in Nederland en plus dat het summertime is kwam het nu goed uit om het dan toch maar te doen

Snap niet waarom je het dan niet doet zonder.Als het toch maar eenmalig is.

Deftig trainen en eten en je behaald hetzelfde resultaat.
 
Nouja, iedereen zn redenen ervoor om het te doen toch, bedankt voor de tips in ieder geval. Op een gezonde manier afvallen gaat nou eenmaal langzaam
 
Nouja, iedereen zn redenen ervoor om het te doen toch, bedankt voor de tips in ieder geval. Op een gezonde manier afvallen gaat nou eenmaal langzaam
Maar gebruiken van winstrol gaat t ook niet versnellen....
 
Nouja, iedereen zn redenen ervoor om het te doen toch, bedankt voor de tips in ieder geval. Op een gezonde manier afvallen gaat nou eenmaal langzaam

En na de kuur? Ik vermoed dat je niet veel gaat overhouden aan je winstrol kuur.

Deze sport gaat nu eenmaal langzaam.

En om met je eigen hormoonhuishouding te gaan liggen kloten omdat je vind dat afvallen te langzaam gaat.

Als je voeding op orde is dan gaat afvallen redelijk snel.

Wat na de kuur? Ga je je voeding en training optimaal kunnen houden? Indien niet ga je alles weer inleveren.
 
Maar gebruiken van winstrol gaat t ook niet versnellen....

Nogmaals ik gebruik de Winstrol niet voor het afvallen, maar voor spierbehoud/versterking. Voor het afvallen heb ik dus dat dieet en 6/7 dagen per week trainen
 
En na de kuur? Ik vermoed dat je niet veel gaat overhouden aan je winstrol kuur.

Deze sport gaat nu eenmaal langzaam.

En om met je eigen hormoonhuishouding te gaan liggen kloten omdat je vind dat afvallen te langzaam gaat.

Als je voeding op orde is dan gaat afvallen redelijk snel.

Wat na de kuur? Ga je je voeding en training optimaal kunnen houden? Indien niet ga je alles weer inleveren.


Na de kuur is het de bedoeling om op dezelfde voet verder te gaan ja anders is het voor niks geweest inderdaad. Wat dat betreft een ondankbare sport
 
Ga gewoon cutten zonder de winny.
 
Voor het afvallen heb ik dus dat dieet en 6/7 dagen per week trainen
Als dit echt op orde is heb je al maximaal spierbehoud. Dan gaat winstrol niet extra spierbehoud opleveren.
Enige wat het je "oplevert" is klooien met je hormoonhuishouding en invloed op je lever.
Maar het blijft je eigen keuze...
 
Winstrol op 23% vet ga je zo goed als niks van zien. Zelfs op 15% niet.
 
Ik begrijp zijn bedoeling wel. Vet willen kwijtspelen maar een middel zoals winstrol gebruiken om niet teveel spieren te verliezen want dat doe je alleszins wanneer je cut. Een AS kan dat beperken. Dat doen bb'ers ook tijdens de periode voor de wedstrijden maar doen ze dat dan niet eerder met een lichte dosis primobolan. Maar het valt wel weer op dat dit soort vragen elk jaar terugkomen rond deze periode.
 
Back
Naar boven