Fitness Seller

Winstrol Only kuur onderbreken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vraagteken

Novice
Lid geworden
27 jun 2019
Berichten
5
Waardering
2
Lengte
1m93
Massa
89kg
Vetpercentage
8%
Dag heren (en dames),
First time poster, long time lurker hier.

Ik ben momenteel twee weken bezig met mijn winstrol only tabs 50mg en ga blijkbaar onverwachts voor 3 dagen naar Cyprus binnen twee weken. Ik moet mijn kuur dus noodgedwongen stopzetten voor 3 dagen.

Is het idioot om na die 3 dagen terug mijn kuur te hervatten of is het best te doen?

Is misschien een idiote vraag maar ik wil de max uit mijn kuur halen en zou het dus zonde vinden moest ik na 3-4weken al de kuur stopzetten.

Alvast bedankt!
 
Gewoon 3 tabs in je toilettas doen, denk niet dat ze dat gaan vinden.
 
Gewoon 3 tabs in je toilettas doen, denk niet dat ze dat gaan vinden.
En dan toch juist de pech hebben gecontroleerd te worden voor de minieme winst die je hebt met winstrol? Ik zou eerder 3 dagen niks nemen, het doet toch al niets bijzonder.
 
En dan toch juist de pech hebben gecontroleerd te worden voor de minieme winst die je hebt met winstrol? Ik zou eerder 3 dagen niks nemen, het doet toch al niets bijzonder.

Meenemen lijkt me ook riskant.
Heb wel altijd mooie resultaten van mijn winny only kuur. Niks te vergelijken met een deftige stack maar toch wel zeker merkbare gains.
 
Meenemen lijkt me ook riskant.
Heb wel altijd mooie resultaten van mijn winny only kuur. Niks te vergelijken met een deftige stack maar toch wel zeker merkbare gains.
Ik geloof wel dat het enkele mooie kilo’s met zich meebrengt voor mensen zonder fel kuurverleden hoor, je gains gaan zich ook gewoon hervatten als je na die 3 dagen verder kuurt. Gewoon thuis laten en genieten van Cyprus ;)
 
Je kan die pilletjes toch gewoon in zo'n Norrit-potje ofzo doen... Er is echt niemand op Cyprus of waar dan ook binnen de EU die dat gaat openmaken en controleren op AAS.
 
Zou gewoon mijn potje winstrol meenemen zolang het binnen de EU is. Gewoon in je toilettas in je koffer in het kofferruim.
 
Zou gewoon mijn potje winstrol meenemen zolang het binnen de EU is. Gewoon in je toilettas in je koffer in het kofferruim.

Vrees dat het enkel handbagage gaat worden.
Het ‘verlies’ van die 3 dagen gaat miniem blijven in mijn kuur? Dan begin ik gewoon na die 3 dagen verder alsof er niks gebeurd is

Alvast bedankt voor de reacties boys!
 
3 dagen ga je inderdaad niet dood van ;)
 
Ik zou niet naar Cyprus gaan, GAINS ÜBER ALLES.
 
Kan je op Cyprus niet gewoon aas bij een apotheek kopen?
Zou dat gewoon proberen, in Griekenland was het iig geen probleem.
 
Stelletje smokkelaars hier :)
 
Ik had een vol doosje methylfenidaat mee naar Zwitserland, in de toilettas in Mn handbagage daar werd niet eens naar gekeken.

Vond dat wel raar eigenlijk, dacht dat ze alles wat op strips etc leek wel wouden controleren
 
Ik had een vol doosje methylfenidaat mee naar Zwitserland, in de toilettas in Mn handbagage daar werd niet eens naar gekeken.

Vond dat wel raar eigenlijk, dacht dat ze alles wat op strips etc leek wel wouden controleren

Het lijkt me nu ook redelijk sterk als ze mij tegenhouden omdat er niet gelabelde pillen in mijn toilettas steken, zeker niet als ik ze samen met mijn visolie etc steek.
 
Het is maar drie dagen... Gewoon lekker na je vakantie weer oppakken
 
Ik had een vol doosje methylfenidaat mee naar Zwitserland, in de toilettas in Mn handbagage daar werd niet eens naar gekeken.

Vond dat wel raar eigenlijk, dacht dat ze alles wat op strips etc leek wel wouden controleren
Is toch normaal. Is een securitycheck door de security en geen douanecheck door de douane. Security zal enkel douane oproepen indien je een grote hoeveelheid meeneemt voor commercieel gebruik. Idem met een grote hoeveelheid geld (meer dan 10.000 €).
 
Ik ben hier op Schiphol een keer volledig doorgelicht toen ik mijn koffer van de bagage belt had gepakt en wilde weggaan. Hebben 20 minuten lang door alles heengespeurd. Badluckbrian.jpg
 
Ik ben hier op Schiphol een keer volledig doorgelicht toen ik mijn koffer van de bagage belt had gepakt en wilde weggaan. Hebben 20 minuten lang door alles heengespeurd. Badluckbrian.jpg
Exact de reden waarom ik dus best kies voor de kuur 3 dagen te onderbreken. Het risico weegt niet op tegen de voordelen
 
Exact de reden waarom ik dus best kies voor de kuur 3 dagen te onderbreken. Het risico weegt niet op tegen de voordelen
Daar doe je verstandig aan jongen
 
Back
Naar boven