MuscleMeat

Winstrol Only Kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

willempje1

Novice
Lid geworden
5 dec 2012
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
Ik ga morgen of overmorgen me kuur beginnen winstrol only van GS heb pas een bestelling gedaan via wu krijg het over 1-2 dagen dit is me eerste kuur ik train al anderhalf jaar, ben van plan om een dosering van 50mg per dag te gebruiken, zal logen wanneer ik ben begonnen, ben van plan om 6 weken 50mg te doen.
 
Laatst bewerkt:
Oke willem, succes.
 
Bestelling gedaan via WU ? Wat is WU? En succes uiteraard!
 
o zo ja tuurlijk dom van me haha, veel succes iig ;)
 
nog niet begonnen aan kuur morgen of zaterdag begin ik maar wel vandaag een geweldige leg day gehad squat ging lekker 100 kilo 6 reps leg press 320 kilo 8 reps leg extentions 100 kg 6 reps
 
Dus je traint al anderhalf jaar, dat is wel erg lang. Waarom ben je niet eerder begonnen met kuren?
 
Dus je traint al anderhalf jaar, dat is wel erg lang. Waarom ben je niet eerder begonnen met kuren?

ik train al 5 jaar anderhalf jaar verdiept in het voeding en serieus gaan trainen.
 
nog niet begonnen aan kuur morgen of zaterdag begin ik maar wel vandaag een geweldige leg day gehad squat ging lekker 100 kilo 6 reps leg press 320 kilo 8 reps leg extentions 100 kg 6 reps

Geen super stats om te komen showen... 100 kg squats is niets.
 
Schaam je kapot, gaan kuren met 100kg squats. Ga eerst eens fatsoenlijk trainen en eten. Hoe je alleen al op het idee kunt komen om te gaan kuren met zulke stats...
 
Schaam je kapot, gaan kuren met 100kg squats. Ga eerst eens fatsoenlijk trainen en eten. Hoe je alleen al op het idee kunt komen om te gaan kuren met zulke stats...

smd please.
 
Zijn mooie stats om mee te beginnen, je kunt het nooit vroeg genoeg leren.
 
Nice ik volg welke supps gebruik jij erbij?
 
waarom word er altijd zo gebasht hier op het forum?
hij heeft zijn keuze gemaakt en zun besluit staat vast dus, waarom niet gewoon tip&tricks geven?

succes met de kuur!
 
ik volg , ik doe zelfde kuur laatste week voor mij. ben benieuwd wat jij gaat gainen
 
Ik volg, ben benieuwd,
 
Onder de 21 was niet toegestaan om te loggen toch?

Maar goed, succes!
 
Back
Naar boven